  • 1. Data: 2011-05-19 11:23:21
    Temat: Nokia E52 - czy da się usunąć...
    Od: "wieslav" <w...@w...pl>

    Witam.

    Czy da się usunąc pojedyńczy wpis w Menu/Rejestr/Ostatnie połaczenia? Jest
    tylko usuń wszystko. A ja chciałbym usuwać tylko te które chcę. Czy to
    możliwe?

    Pozdrawiam
    Wiesłav

  • 2. Data: 2011-05-19 11:33:37
    Temat: Re: Nokia E52 - czy da się usunąć...
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:ir2v46$dhs$...@m...internetia.pl,
    wieslav <w...@w...pl> nastukał:
    > Witam.
    >
    > Czy da się usunąc pojedyńczy wpis w Menu/Rejestr/Ostatnie połaczenia?
    > Jest tylko usuń wszystko. A ja chciałbym usuwać tylko te które chcę.
    > Czy to możliwe?

    proponuję nacisnąć przycisk strzałki z krzyżykiem po prawej stronie
    telefonu, koło kopertki.
    ja tak w każdym razie daje radę.

    --
    VSS

  • 3. Data: 2011-05-20 18:25:49
    Od: "wieslav" <w...@w...pl>

    Użytkownik "VSS" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    >W wiadomości:ir2v46$dhs$...@m...internetia.pl,

    > proponuję nacisnąć przycisk strzałki z krzyżykiem po prawej stronie
    > telefonu, koło kopertki.
    > ja tak w każdym razie daje radę.

    Poprowadź mnie proszę "za rączkę" w tym temacie bo jakoś nie mogę załapać.
    Wchodzę w Rejestr i Połączenia. Wyświetla się lista z połączeniami od/do
    wszystkich osób. Teraz najeżdżam na ten który chcę skasować i ....... co
    dalej?
    Pozdr
    Wieslav

  • 4. Data: 2011-05-20 20:34:10
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > Wchodzę w Rejestr i Połączenia. Wyświetla się lista z połączeniami od/do
    > wszystkich osób. Teraz najeżdżam na ten który chcę skasować i ....... co

    Naciskasz przycisk wspólny z kopertą.
    W ASCII art wygląda mniej więcej tak <X]
    :)

  • 5. Data: 2011-05-20 22:05:34
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 20-05-2011 o 22:34:10 nadir <n...@h...org> napisał(a):

    > Naciskasz przycisk wspólny z kopertą.
    > W ASCII art wygląda mniej więcej tak <X]
    > :)

    Wowmatko :) Przecież jest jeden klawisz typu DEL, ciężko wyobrazić mi
    sobie taką niewiedzę, no jedynie zrozumiem że ktoś pierwszy raz z Nokią na
    Symbianie, to ok, ale w takim przypadku polecam manual bo więcej jest
    ciekawych kruczków w tym telefonie :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 6. Data: 2011-05-23 14:44:55
    Od: "wieslav" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
[...]

    Mam ostatnio problemy z internetem więc rzadko mogę przeczytać tę grupę i
    ewentualne odpowiedzi.
    To fakt pierwszy raz z takim telefonem ....
    Może niedokładnie wytłumaczyłem o co mi chodzi. Wchodzę w Menu/Rejestr i
    wyświetlają się opcje: Ostatnie połaczenia/Czas połaczeń/Pakiety danych.
    Teraz daję strzałkę w prawo i wyświetla się pełen rejestr wszystkich
    połączeń przychodzących i wychodzących. I to właśnie stąd chcę skasować
    niepotrzebne wpisy. Usunięcie wpisu z opcji: Ostatnie połączenia nie
    wykasowywuje niestety wpisu z pełnego rejestru. A o to mi chodzi...

    Pozdr
    Wieslav