  • 31. Data: 2009-06-19 13:20:39
    Temat: Re: G1 za 49zł .... ciekawa oferta
    Od: "Michal L" <m...@o...eu>

    "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> wrote in message
    news:h1fvr3$5la$5@inews.gazeta.pl...

    > Alez ja nie uzywam automapy bo mi jest zbedna wiec o co ci chodzi.

    > Wyjesz sie madry nie zrozumiales nieco ironii z tej automapy to taki
    > dyzurny troling wlascicieli topornego WM na kazdy argument.
    >
    > No jeszcze czasem o MMS cos tam gadaja

    Chciales byc taki orginalny i dales sie zrobic w ch..i podpisales umowe na 2
    lata....buhahahaha....
    Wyszedles z ta swoja argumentacja na trolla....

  • 32. Data: 2009-06-19 13:21:19
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > a to ty myslisz ze 80zl to na uslugi? :)

    A kto tak powiedzial. mysle ze polowa tej kwoty to realna wartosc ulug w
    pakiecie.

    > Marx
    > Ps. kochanie nastolatkow to karalne moze byc. I jeszcze fetysz w postaci
    > telefonu...

    Jak atrakcyjna 16latka czemu nie ?

  • 33. Data: 2009-06-19 13:33:43
    Od: Marx <M...@n...com>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Kultury trolu troche, wiem ze ty umowy nie poidpiszesz bo golodupcom w
    > dresach to ciezko wiarygodna oferte dac

    Jestes niezlym chamem skoro na podstawie jednego zdania o uzywania
    prepaida nazywasz kogos dresem
    *PLONK*
    Marx

  • 34. Data: 2009-06-19 13:42:48
    Od: "Michal L" <m...@o...eu>

    > Kultury trolu troche, wiem ze ty umowy nie poidpiszesz bo golodupcom w
    > dresach to ciezko wiarygodna oferte dac

    Tak juz jest, ze golodupce biora wlasnie telefon na kredyt tak jak
    ty.....-;))) Kupic go za 1200zl nie bylo ciebie stac ale przez dwa lata
    zaplacisz za niego 2 x tyle bogaczu.....-;)))))

  • 35. Data: 2009-06-19 16:47:48
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Czy wam WMowcom juz nic innego nie przychodzi do glowy ja rozumiem
    > dziadowski system ale moze jakies zalety ten WM ma, czy juz calkiem klapa ?
    WM ma jedna zalete, z którą nie mozesz sie nie zgodzić, bo ją
    potwierdzasz swoim zachowaniem. WM nie produkuje troli.
    ToMasz

  • 36. Data: 2009-06-19 16:50:58
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Po co w telefonie automapa ?
    po co zdolność odpowiadania na pytanie.
    > Czy na tym WM mozna zadzwonic raz dotykajac ekran ?
    Uwaga. Udzielam odpowiedzi w stylu Jana Strzybyszewskiego:
    po co Ci możliwość dzwonienia po jednym dotknięciu ekranu?
    Teraz odpowiedź normlana. Tak, mozna zadzwonić dotykając raz ekranu, lub
    naciskając jeden dowolny klawisz.

    ToMasz

  • 37. Data: 2009-06-19 17:12:45
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    > Wyjesz sie madry nie zrozumiales nieco ironii z tej automapy to taki
    > dyzurny troling wlascicieli topornego WM na kazdy argument.
    >
    > No jeszcze czasem o MMS cos tam gadaja
    Albo mózg Ci wyparował, albo jesteś trolem nad trole. JA Ci to
    wytłumacze, jak dziecku 5 letniemu. Świat produluje urzadzenia, fajne,
    rozbudowane, wszystkomające. Idealnie jest, kiedy nabywca wykorzystuje
    je w 100%. Czy to urządzenie musi być skomplikowane? NIE. Ważne zęby
    było skrojone na miare, i dobrze używane. Czy to młotek, czy kosiarka,
    czy pralka czy komputer. Im wieksza komplikacja, i wielozadaniowość tym
    trudniej wykorzystać w 100%. JEdnak jeśli stopien wykorzystania jest
    nikły, to albo użytkownik jest szpanerem, i kupił sobie samolot którym i
    tak nie poleci bo nie umie. Albo tez jest głąbem, (ewentualnie w swoich
    oczach jest znacznie inteligentniejszy niż jest naprawde) i poprostu
    urządzenia wykorzystać nie potrafi.
    Natomiast iPhone do niedawna był nielicznym urządzeniem które nie dawało
    sie w 100% wykorzystać, bo miało sztucznie ograniczoną funkcjonalność.
    GPS bez nawigacji. Telefon bez mms. Wyobraź sobie ze masz telefon z
    budzikiem ale budzik działa tylko w sobote i niedziele. Rozumiesz teraz?
    Ktoś z Ciebie zrobił półmózga a Ty sie cieszysz! Właśnie ta radośc
    powoduje ze jesteś postrzegany jako trol.
    Ja nie twierdze że to jedyny taki produkt, i że przez tą ceche jest zły.
    Być moze wszystkie razem wziete zalety są znacznie ważniejsze niż brak
    nawigacji. Ale 99% świata jak za coś juz zapłaci to chce zeby to mozńa
    było wykorzystać zgodnie z przeznaczeniem. NAwet jak juz sie tak do
    konca nieda, to przynajmniej mozna psy wieszac na producenicie, a nie
    wychwalać go pod niebo ze po 2 latach( poprawi mnie prosze) udostępnia
    brakujące funkcjonalności. Z drugiej strony gdyby nikt ich nie
    potrzebował to by upgradu nie było :)

    ToMasz

  • 38. Data: 2009-06-20 09:47:07
    Temat: Re: G1 za 49zl .... ciekawa oferta
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 Jun 2009 19:12:45 +0200, ToMasz wrote:
> [...]
    >trudniej wykorzystać w 100%. JEdnak jeśli stopien wykorzystania jest
    >nikły, to albo użytkownik jest szpanerem, i kupił sobie samolot którym i

    Albo potrzebuje jednej funkcji, wiec sobie kupil urzadzenie ktore ja
    posiada. A pozostalych 99 nie potrzebuje .. ale nie ma produktu ktory
    ma tylko ta jedna.

    >Albo tez jest głąbem, (ewentualnie w swoich
    >oczach jest znacznie inteligentniejszy niż jest naprawde) i poprostu
    >urządzenia wykorzystać nie potrafi.

    Bo np nie chce mu sie przeczytac 1000 stronnicowej instrukcji.
    Co zreszta producenci zauwazaja, instrukcje sa cienkie i nie zawieraja
    nic.

    Niestety - mikroprocesor to nie mlotek, i mozliwosci ma jakby
    nieograniczone. A przynajmniej na tyle szerokie ze dzis juz trudno
    wybrac komorke, telewizor, czy aparat fotograficzny.
    A na swiadomy wybor to praktycznie nie ma szans - jak uzyskasz pelna
    informacje ?

    >Natomiast iPhone do niedawna był nielicznym urządzeniem które nie dawało
    >sie w 100% wykorzystać, bo miało sztucznie ograniczoną funkcjonalność.
    >GPS bez nawigacji.

    Historia GPS bez nawigacji ma 20 lat, a nawet wiecej.
    I nawet dzis nie wiadomo czy lepszy produkt z gotowa nawigacja, czy
    program masz sobie sam wybrac i dokupic.

    A tytulowy G1 nawigacje ma ?

    J.

  • 39. Data: 2009-06-20 12:05:31
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tak nie poleci bo nie umie. Albo tez jest głąbem, (ewentualnie w swoich
    > oczach jest znacznie inteligentniejszy niż jest naprawde) i poprostu

    Generalnie ludzkość to szpanerzy. Mają taki duży mózg, a wykorzystują go w
    niewielkim procencie. Albo tacy duchowni - mają narzędź, a większość wogóle
    nie korzysta i do tego
    zawsze nosi ze sobą. Szpanerstwo się szerzy, fuj !!!

  • 40. Data: 2009-06-20 21:45:59
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Jan Strybyszewski* wrote in <news:h1fguu$giv$1@inews.gazeta.pl>:
    > Na dzis na swiecie licza sie tylko iphone i Android reszta to jedna
    > wielka kupa a WM to juz totalna padaka

    zapomniales o jeszcze jednym liczacym sie zawodniku: Nokia 6310i :)

    pozdr, rdx
    http://miniurl.pl/6310i