  • 111. Data: 2009-07-02 06:05:07
    Temat: Re: G1 za 49zł .... ciekawa oferta
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Powiedz co w ogóle wiesz na temat systemów operacjnych? Bo oceniać cały
    > system operacyjny na podstawie interfejsu jest delikatnie mówic...
    > dziecinne...

    Oczywiscie UI sie wogole nie liczy.... pewnei dlatego Apple sprzedaje
    tyle co wszystkie HTC razem wziete :) lacznie z G1

  • 112. Data: 2009-07-02 06:10:12
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Aplikacji to za dużo powiedziane. Większość z nich to po prostu widgety
    > i pierdułkowate gierki - typowe gadżety.

    Oczywiscie bo apoliakcja "eyes" na WM gdzie na ekranie sa oczy
    to jest profi aplikacja. Nie badz Jacus idiota

    > A jak ktoś używa tak jak ja dla przykładu ?
    > To po co ma się męczyć z iPhonem ?
    > Dlatego tłumaczę Ci, że każdy wybiera to co mu bardziej odpowiada.

    Przestan osobiscie patrzec na dyskusje mowimy o rynku a nie fobiach i
    marach Jacusia.

    > A dlaczego nie, jeżeli tylko mnie stać, a program spełnia moje
    > oczekiwania lub nawet zachcianki ?

    TYlko glupio jak sie ciagle pieprzy o braku MMS ktore mozna doinstalowac
    prawda , wiem w WM to sie doolicza aplikacje zewnetrzne w iphonie ni
    czorta ? Hipokryzja

    > Nie kosztuje 3 razy tyle co G1 w promocji. Na wolnym rynku kupisz go
    > taniej od G1, bo już za 600-700zł.

    Ale po co komu stary trup ? z Wciskanym ekranem... a faktycznie
    wszystkei WM maja technologie wciskania ekranu

    > Teraz nieststy to się zmieniło, ponieważ na wolnym rynku można kupić
    > telefon w cenie dużo niższej niż będziesz miał zysk z tytułu
    > podpisywania oferty bez telefonu. Po prostu lepiej się opłaci wziąć
    > abonament bez telefonu, a jeszcze lepiej się wychodzi na prepaidach.

    To bzdura oczywiscie skoro Mixtura 10 w Play ma tansze telefony o 200zł
    od ceny rynkowej

    > Ale Ty z góry za to płacisz, a ja mam wybór - kupić, albo nie kupić.

    Ja za nic nie place nie mam iphona :)

    Alez G1 funkcjonalnie bije na glowe wszystkie WM jakie mialem i
    wystarczy. Uzywanego Kaisera od zlodziei z allegro nie wliczam do
    sensownej oferty\

    > Oczywiście, najwyższy czas trochę tknąć w niego estetyki, choćby nawet
    > taki pakiet GUI.

    Najwyzszy czas napisac go od nowa ze zmniejszeniem liczby osblugiwanego
    sprzetu.

  • 113. Data: 2009-07-02 06:12:24
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Nie jest do bani tylko obsługuje się go w sposób dla Ciebie
    > nieakceptowalny. W WM trzeba odróżnić system od GUI.
    > W iPone czy G1 GUI jest bardzo mocno zintegrowany z systemem i nawet nie
    > pozwala na dostęp do gołego systemu.

    Patrz pan robie ssh 192.168.1.5 i loguje sie shelem na ipoda.
    Cud ....

    > WM zaś pozawala na dostęp do systemu, a że każdy system jest
    > skomplikowany to wydaje Ci się, że WM jest bardzo zagmatwany i
    > niewygodny w użyciu. Oczywiście, ze jest trudniejszy i bardziej
    > niewygodny w użyciu od Androida czy Ipoo, jednak nie oznacza to, że jest
    > mniej funkcjonalny, a wręcz przeciwnie - jest bardziej funkcjonalny

    System ma dzialac i zarzadzac aplikacjami a to WM robi beznadziejnie do
    tego beznadziejne GUI.

    > tylko, że wiele osób przerasta i to one błędnie twierdzą, że system nie
    > jest funkcjonalny.

    Gowno tam przerasta mam WM od czasow ipaqa 3160 i ciagle wyglada i
    dziala tam samo.

  • 114. Data: 2009-07-02 06:13:15
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > bo dla niektórych oszołomów Qualcomm chodzący pod WM jest niekoszerny.

    Oczywiscie bo pod Androidem to najlepszy procesor

  • 115. Data: 2009-07-02 06:58:08
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na

    > Tak samo jak te i7 o tym samym zegarze jest lepszy w steppingu D0 :)

    Tak, ale w G1 nie masz i7 o innym steppingu, masz cały czas tego samego
    Qualcomma. Tylko z zegrem ustawionym wyżej. Z takim samym zegarem jak we
    wszystkich nowych urządzeniach HTC.

    > Nie oslabiaj mnie wpisz na youtube Kaiser Android vs G1 to zobaczysz
    > roznice i nie pieprz bez sensu

    Może przeczytaj co sam napisałeś. Twierdziłem że Qualcomm w G1 jest lepszy
    niż ten sam Qualcomm w Kaiserze.
    A to te same układy.
    http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone2=2024&i
    dPhone1=2861
    MSM7200 od MSM7200a różni się tylko maksymalnym dozwolonym zegarem -
    400 vs 528Mhz. Wiecej róznic nie ma.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 116. Data: 2009-07-02 07:01:57
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    > Slusznie obywatelu dlatego w testach iphone 3GS bije o kazdego WMno
    > chyba ze te WM tak spowalniaja wszystko heheh

    To teraz przeczytaj jeszcze raz to co napisałem wyżej. Tym razem ze
    zrozumieniem.
    I z chęcią zobacze te testy w których "iphone 3GS bije o kazdego WMno"
    Znalazłeś testy HTC Tanager vs iPhone 3GS?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 117. Data: 2009-07-02 07:04:17
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    > WIndows Mobile to trup ... i nikt normalny nie uwierzy w szybkosc
    > tegossystemu skoro na Snapdragonie przymula. Przykro mi....
    >
    > Mozesz nawet potupac i pokrzyczec o Automapie i MMS ale kitu o szybkosc
    > WM nie wcisniesz nawet dzieciom z Nokia 2600

    Na razie widze tylko tupanie z twojej strony. Mam Samsunga i900 i jakoś nic
    mi nie przymula. Wręcz przeciwnie, wszystko smiga. Nawet na HTC Torrnado z
    Omapem 180MHz WM zasuwał ostro.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 118. Data: 2009-07-02 07:07:47
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    > Oczywiscie UI sie wogole nie liczy....

    UI w ogóle nie świadczy o systemie operacyjnym. Dlatego WM doczekał się
    sporej ilości różnych nakładek i HomeScreenów. Każdy lubi co innego, więc
    user używa czego chce. Ile różnych nakładek na system ma ipoo?

    > pewnei dlatego Apple sprzedaje
    > tyle co wszystkie HTC razem wziete :) lacznie z G1

    Jak skończysz dokształt z systemów operacyjnych zrób sobie krótki kurs
    marketingu. Odpowiesz sobie czemu Apple sprzedaje więcej niż HTC.
    Choć pewnie jeżeli by się policzyło wszystkie wyprodukowane aparaty HTC,
    także te sprzedawane pod innymi markami, np SPV, Qtek, I-Mate itp... Na pewno
    nazbierało by się tego dużo wiecej niż u Appla...

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 119. Data: 2009-07-02 07:10:46
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:h2hj6u$52d$2@inews.gazeta.pl:

    > Patrz pan robie ssh 192.168.1.5 i loguje sie shelem na ipoda.
    > Cud ....

    A ssh to masz skąd? Było w systemie od Appla czy musiałeś doinstalować?
    Co możesz zrobić przez ssh?

    > System ma dzialac i zarzadzac aplikacjami a to WM robi beznadziejnie

    Masz jakieś dowody na poparcie swej tezy czy tylko strzępisz klawiasze po
    próżnicy?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 120. Data: 2009-07-02 07:14:04
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    > Oczywiscie bo pod Androidem to najlepszy procesor

    Chciałeś zapewne napisać _jedyny_ procesor?
    Choć nie długo ma wyjść Geek Phone One na Marvellu.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski