  • 1. Data: 2010-12-03 19:04:27
    Temat: Freszowy mikołaj :)
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    "Tylko nasz Mikołaj zamieni Twoje 30 zł na 100 zł, które można
    wykorzystać na połączenia, SMS-y, MMS-y do wszystkich sieci!

    *111*25*1# - tym kodem aktywujecie promocję ALE NIE DZIŚ, NIE JUTRO,
    tylko we wtorek 7 grudnia !!!"

    http://blogplay.pl/2010/12/fresh-mikolaj/?utm_source
    =feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+blogp
    laypl+(Tako+rzecze+Rzecznik+Play)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-12-03 19:11:45
    Temat: Re: Freszowy mikołaj :)
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-03 20:04, Piotr M pisze:
> [...]
    > wykorzystać na połączenia, SMS-y, MMS-y do wszystkich sieci!
    >
    > *111*25*1# - tym kodem aktywujecie promocję ALE NIE DZIŚ, NIE JUTRO,

    Hm, promocja prawie zadna. Prawie na to samo wychodzi jak sie zrobi 3
    razy 30zl za 10zl.

  • 3. Data: 2010-12-03 19:21:34
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 3 gru 2010 20:11, neoniusz pisze:

    > Hm, promocja prawie zadna. Prawie na to samo wychodzi jak sie zrobi 3
    > razy 30zl za 10zl.

    No, ale musisz mieć do tego 3 karty sim :)

  • 4. Data: 2010-12-03 19:27:54
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-03 20:21, Piotr M pisze:

    > No, ale musisz mieć do tego 3 karty sim :)

    Nie ;)
    Tydzien temu o tym pisalem. Ladujesz sobie dajmy na to za 50zl.
    Uruchamiasz 30zl za 10zl. Zmieniasz taryfe. Po godzinie jest juz
    zmieniona. Uruchamiasz 30zl za 10zl. Znow zmieniasz taryfe. I robisz tak
    az ci sie znudzi. Testowalem.

  • 5. Data: 2010-12-03 20:27:49
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 3 gru 2010 20:27, neoniusz pisze:

> [...]
    > Uruchamiasz 30zl za 10zl. Zmieniasz taryfe. Po godzinie jest juz
    > zmieniona. Uruchamiasz 30zl za 10zl. Znow zmieniasz taryfe. I robisz tak

    Aha :)

  • 6. Data: 2010-12-03 21:03:58
    Od: Koczkariow <k...@g...pl>

    > Hm, promocja prawie zadna. Prawie na to samo wychodzi jak sie zrobi 3
    > razy 30zl za 10zl.

    Dla kogoś kto zamierza obdzwonić na święta i nowy rok całą rodzinę i
    wszystkich znajomych jak znalazł. Mnie tam wystarcza 10zł na 30zł, a
    wygadam za szybko to jeszcze mam 5 na 10zł :)

    --
    "[...] na produkcję kiepskiego czy przeciętnego piwa mogą sobie pozwolić
    jedynie najwięksi. Dlatego, że dzięki olbrzymim nakładom na promocję

  • 7. Data: 2010-12-04 08:01:42
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-12-03 20:04, Piotr M pisze:
> [...]
    > tylko we wtorek 7 grudnia !!!"
    >
    > http://blogplay.pl/2010/12/fresh-mikolaj/?utm_source
    =feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+blogp

    A jakiś regulamin jest dostępny? Do kiedy te środki będą ważne?

  • 8. Data: 2010-12-04 09:07:43
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Sat, 04 Dec 2010 09:01:42 +0100, "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>
    wrote:

    =feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+blogp
    laypl+(Tako+rzecze+Rzecznik+Play)

    >A jakiś regulamin jest dostępny? Do kiedy te środki będą ważne?

    regulamin będzie w poniedziałek chyba że wcześniej coś wycieknie,
    środki będą ważne 30 dni ale myśle że będzie można przedłużyć ich
    ważność pakietami 10pln za 5pln, 15pln za 10pln, 10pln za 30pln

  • 9. Data: 2010-12-04 10:33:21
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "dizel" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > regulamin będzie w poniedziałek chyba że wcześniej coś wycieknie,
    > środki będą ważne 30 dni ale myśle że będzie można przedłużyć ich
    > ważność pakietami 10pln za 5pln, 15pln za 10pln, 10pln za 30pln

    Lub tez premia za doladowanie ze strony.

    Pozdrawiam
    SDD