  • 1. Data: 2010-12-03 22:00:02
    Temat: Android - nawigacja Google, której nie ma
    Od: Marek <b...@e...com>

    Witam,

    Mam w telefonie (HTC Desire HD) ikonkę nawigacji. Uruchamia się
    nawigacja Google po czym pojawia się komunikat, że nawigacja w Mapach
    Google nie jest dostępna w tej lokalizacji.

    O czego lokalizację chodzi? O Polskę? Nie bardzo rozumiem ten komunikat
    skoro Polska istnieje w mapach Googlowych.

  • 2. Data: 2010-12-03 22:34:23
    Temat: Re: Android - nawigacja Google, której nie ma
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 03 Dec 2010 23:00:02 +0100, Marek napisał(a):

> [...]
    >
    > O czego lokalizację chodzi? O Polskę? Nie bardzo rozumiem ten komunikat
    > skoro Polska istnieje w mapach Googlowych.

    użyj google i znajdź różnicę między Google Maps a Google Navigation.
    Jedno działa w Polsce, drugie nie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

  • 3. Data: 2010-12-03 23:07:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <b...@e...com> wrote in message
> [...]
    >
    > O czego lokalizację chodzi? O Polskę? Nie bardzo rozumiem ten
    > komunikat skoro Polska istnieje w mapach Googlowych.

    Trzeba było kupić iPhone, nie miałbyś problemów z nawigacją w Polsce :-)

  • 4. Data: 2010-12-03 23:30:53
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-12-04 00:07, Pszemol pisze:

    > Trzeba było kupić iPhone, nie miałbyś problemów z nawigacją w Polsce :-)

    Albo Nokię (np. 5800) ... którą właśnie sprzedałem. Skoro poruszasz
    wątek, iPhon'a ma mój kumpel. Bawiłem się trochę tym urządzeniem jakiś
    czas temu. Zdumiało mnie, że zapomniano w nim o tym, że ma być również
    telefonem. Absurdalna była niemożność wysłania MMS'a plus parę innych
    spektakularnych braków, które zredukowały go do mobilnej konsoli do
    gier. Wtedy odpuściłem sobie tą markę. Być może coś się zmieniło od
    tamtego czasu ale mój dystans pozostał - nie mam czasu na zabawę.

    A wracając do wątku, to zanim kupiłem HTC, to poczytałem o tym co Google
    piszą o nawigacji swojej. Oglądałem filmy video i stwierdziłem, że to
    jest nowy wymiar nawigowania. Zapomnieli tylko dodać, że w Polsce nie
    działa. Nawet nie zakładałbym, że mogą limity terytorialne narzucać.

  • 5. Data: 2010-12-03 23:36:13
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-12-03 23:34, Waldek Godel pisze:
    > Dnia Fri, 03 Dec 2010 23:00:02 +0100, Marek napisał(a):

    > użyj google i znajdź różnicę między Google Maps a Google Navigation.
    > Jedno działa w Polsce, drugie nie.

    Wiem na czym różnica polega w/g terminologii Googli. Jednakże jeśli mam
    ikonkę o nazwie "mapy" a obok niej inną o nazwie "nawigacja", to chyba
    przyznasz mi rację, że mogłem założyć, że Google udostępniły nawigację.
    W życiu nie pomyślałbym o ograniczeniach terytorialnych i to w stosunku
    do środka Europy. Gdy Nokia udostępniła nawigację - cała Europa była
    dostępna.

  • 6. Data: 2010-12-03 23:39:12
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Marek pisze:

> [...]
    > jest nowy wymiar nawigowania. Zapomnieli tylko dodać, że w Polsce nie
    > działa. Nawet nie zakładałbym, że mogą limity terytorialne narzucać.
    dajno jakiś link do filmika jak działa nowy wymiar nawigowania. Mnie
    najbardzie pasował nav4all, który nie pokazywał niczego zbędnego - tylko
    strzałki, pasy ruchu, i odzywał sie tylko wtedy gdy trzeba.

    ToMasz

  • 7. Data: 2010-12-03 23:41:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 3 Dec 2010 17:07:13 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Trzeba było kupić iPhone, nie miałbyś problemów z nawigacją w Polsce :-)

    O, własnie. Nie ma nawigacji, nie ma problemów.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 8. Data: 2010-12-04 00:08:26
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Waldek Godel wrote:

    > O, własnie. Nie ma nawigacji, nie ma problemów.

    mógłbyś rozwinąć o co ci chodzi?

  • 9. Data: 2010-12-04 00:31:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 4 Dec 2010 01:08:26 +0100, frank drebin napisał(a):

    > mógłbyś rozwinąć o co ci chodzi?

    A co tu rozwijać? Gejfon, w odróżnieniu od Androida przychodzi bez żadnej
    nawigacji, tylko Google Maps.
    Nawigację trzeba sobie dopiero kupić.
    Zarówno symbianowe Nokie jak i Androidy z Froyo biją tutaj iPhone na głowę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 10. Data: 2010-12-04 03:44:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

> [...]
    > Nawigację trzeba sobie dopiero kupić.
    > Zarówno symbianowe Nokie jak i Androidy z Froyo biją tutaj iPhone na

    Ależ nawigacja w postaci wytaczania trasy i pokazywania
    Twojej aktualnej pozycji na trasie jak najbardziej jest w iPhone.
    A że nie działa dokładnie tak samo jak w modułach GPSowych
    służących tylko do nawigacji - co z tego? Mi to wystarcza aby
    zorientować się jaka jest najlepsza trasa z punktu A do pktu B
    w obcym mieście - prowadzenie za rączkę jest dla starych ciotek ;-)