  • 11. Data: 2011-07-01 12:07:58
    Temat: Re: Fotoradary
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "venioo" napisał w wiadomości grup

    >ooo kur.... rece opadaja. tempo typowo polskie. ale na pewno taki
    >okres przejsciowy nie jest przypadkowy, pewnie ktos "na gorze" ma 2
    >lata do emerytury i nie chce sobie robic problemu :|

    Alez chlopaki - o co te pretensje ?
    Przeciez tu tez trzeba rozsadnie i powoli, bo co - maja zaczac od
    zakupu 5000 FR, a potem kierowcy zwolnia i sie wydatki nie zwroca ?

    J.

  • 12. Data: 2011-07-01 12:08:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 01 Jul 2011 08:44:18 +0000 osobnik zwany Martin Fox
    wystukał:

    > "atrapy wciąż można spotkać na drogach w całym kraju. W samej
    > Wielkopolsce delegatura Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad
    > nie zdemontowała 22 atrap. Kiedy to zrobi? - Nie spieszymy się z tym, bo
    > uważamy, że poprawiają one bezpieczeństwo na drogach. Jak dostaniemy
    > wyraźne polecenie z inspektoratu, wtedy atrapy usuniemy - mówi Tadeusz
    > Łuka z GDDKiA w Poznaniu.
    >
    > Kolejnych 20 atrap podlega samorządom. Też nie zostały usunięte.
    >
    > Nie pomalowano również na widoczny z daleka żółty kolor skrzynek, do
    > których wkłada się fotoradary.

    jakbyś nie zauważył to rozporządzenie w tej sprawie weszło w życie
    dzisiaj. Więc wcześniej nie wolno im było tego zrobić.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2011-07-01 12:15:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello masti,

    Friday, July 1, 2011, 12:08:11 PM, you wrote:

    [...]

    > jakbyś nie zauważył to rozporządzenie w tej sprawie weszło w życie
    > dzisiaj. Więc wcześniej nie wolno im było tego zrobić.

    Jakieś rozporządzenie wcześniej ZABRANIAŁO malowania na żółto? Jeśli
    nie - to wolno było wcześniej malować.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2011-07-01 14:02:10
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-01 10:34:24 +0200, "J.F" <j...@p...onet.pl> said:

    > Ciekawe co z tego wyjdzie,

    Jak to, co?
    Będzie odcinek bez wsi, miasteczek czy innych groźnych budynków w
    odległości 3-5 kilometrow od drogi (co usprawiedliwie postawienie
    kretyńskiej tablicy Teren Zabudowany czy debilnego znaku z liczbą 70),
    bez możliwości zjechania z niego, zakończony szerokim poboczem,
    przystankiem autobusowym czy zatoką z drzewem (cień!), i będą tam stali
    Dzielni Stróże Prawa wystawiający mandaty z godnie z poleceniem
    przełożonego: Bez 40 Dziennie Nie Wracajcie!
    Zamiast celować urządzeniem w pojazdy będą celowali w pojazdy lornetką
    i wyłapywali BANDYTÓW gnających prawidłowe i bezpieczne 100-110 po
    dwupasmowych, cztero- i więcej jezdniowych, niedziurawych, prostych i
    równych jak stół drogach...

    > bo to raczej nie ma sensu,

    E tam - kasa jest kasą.

    > chyba ze na obszarze jednej wioski.

    No właśnie tam nie będzie żadnych pomiarów.
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 15. Data: 2011-07-02 09:22:18
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Czy ja dobrze uslyszalem - od jutra ITD ma prawo kontrolowac wszystkie
    > samochody ?
    >
    > To chyba i fotoradary wdrozy do uzytku.

    w lubelskim dzialaja ostro 1 lipca. trasa Chelm - Kurów - 4 aktywne :)
    pzdr
    GL

  • 16. Data: 2011-07-02 10:43:28
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-02 09:22:18 +0200, "glang" <g...@o...pl> said:

    > w lubelskim dzialaja ostro 1 lipca. trasa Chelm - Kurów - 4 aktywne :)

    Nim włączę radio jutro rano - ktoś jechał gierkówką może?
    Któraś z tych kilkudziesięciu puszek na trasie została załadowana?

    --
    Bydlę

  • 17. Data: 2011-07-02 11:57:34
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 01.07.2011 11:45, Jarek Andrzejewski pisze:

    > Zawsze obywatele mogą sami pomalować, w czynie społecznym. Razem z
    > okienkiem :-)

    Farba bez homologacji?? Eeee nie przejdzie... :P

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com