  • 81. Data: 2015-06-02 21:00:12
    Temat: Re: Fotoradar
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > 1. mandat można wystawić tylko kiedy prawo na to pozwala

    Wykroczenie zostało ujawnione, wiec prawo na to pozwala.
    Znasz jakies inne obwarowania?

    > 2. fotoradaru można użyć tylko do ujawnienia określonych wykroczeń

    Bo? Skad takie ograniczenie ze jak fotoradar to tylko przekroczenia
    predkosci a juz pasy czy gadanie przez komórkę to nie?

    > Czyli trzeba mieć prawo a nie nie mieć zakazu.
    >
    > Przestudiowałeś to prawo ?

    W jakims zakresie.
    nie znalazłem zapisu, ze fotoradar moze dowodzic tylko przekroczenia
    predkosci.

  • 82. Data: 2015-06-02 22:00:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Sądy nie. Ale ustawodawca już trochę powinien. W końcu musi budżet
    > związać.

    Ale kwoty sa pomijalne. Ile tych spraw maja sady z nie przyjetych mandatów?

    > Ale ten jest szkodliwy - nie dość że bez sensu, to ośmiesza wymiar
    > sprawiedliwości.

    W porównaniu z innymi osmieszającymi sprawami sąd - ta nie jest nawet w
    pierwszych dwudziestu.

  • 83. Data: 2015-06-02 22:29:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-06-02 22:00, Budzik wrote:

    > Ale kwoty sa pomijalne. Ile tych spraw maja sady z nie przyjetych mandatów?

    Nie wiem. Podejrzewam, że kilkadziesiąt(set) dziennie.

    > W porównaniu z innymi osmieszającymi sprawami sąd - ta nie jest nawet w
    > pierwszych dwudziestu.

    Ale ten akurat jest wyjątkowo szkodliwy, bo wprost pokazuje, że wymiar
    sprawiedliwości to wydmuszka.

    Shrek.

  • 84. Data: 2015-06-02 23:15:36
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik drób

> [...]
    >
    > Ale jak wspomóc się techniką to część z nich da się wyłapać. Wystarczy
    > system rozpoznający numery. Można w jakąś bazę danych wpisać numer(y)
    > samochodu (ów) którymi mogą jeździć. Jeśli do tego mają nowe dokumenty ze
    > zdjęciami biometrycznymi to służby rożne w zasadzie nie mają nic do
    > roboty.
    > Pokazanie w sądzie zdjęcia kierującego samochodem kogoś kto ma zatrzymane
    > PJ
    > nie daje ani obrońcy ani sędziemu żadnego pola do manewru.
    > ---
    > Tablice należy zlikwidować a nie na nich biznes robić.

    Uprawnień nie stracili bo nie muszą zdawać egzaminu żeby odebrać dokument.
    Ale stracili prawo do kierowania pomimo posiadania uprawnień. Z angielska to
    może ale mu nie wolno. I jak złapią takiego to pomimo że mógł to odpowie za
    to ze mu nie było wolno. Jak jest zakaz zatrzymywania i postoju to możesz w
    takim miejscu zaparkować samochód. No jasne że możesz. Ale jak złapią to
    mandat będzie za to że nie było wolno tam się zatrzymywać i parkować.
    ---
    Hehe, bzdurzysz :-)

    Nie stracili wcale prawa do kierowania. Wszystko co za to grozi to mandat za
    brak dokumentów. Takie praktyki z komuny. Jak nie kijem to pałą. Naganne.

  • 85. Data: 2015-06-02 23:21:03
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik drób

    > Oczywiście ze mandat za brak pasów mozna wystawić na podstawie zdjęcia.
    > Dlaczego miałoby to być zakazane?
    >
    > Jest ujawnione wykroczenie? Jest.
    > Jest dowód? Jest?
    > Gdzie widzisz przeszkody?
    > ---
    >
    > 1. mandat można wystawić tylko kiedy prawo na to pozwala
    > 2. fotoradaru można użyć tylko do ujawnienia określonych wykroczeń
    >
    > Czyli trzeba mieć prawo a nie nie mieć zakazu.
    >
    > Przestudiowałeś to prawo ?

    Ad1. Przy wykroczeniach drogowych prawo zezwala na wystawianie mandatów.
    ---
    Prawo mówi dokładnie kiedy można mandat wystawić i jak widać Ty tego wcale
    nie wiesz.

    Ad2. Fotoradar służy do ujawniania wykroczeń drogowych. Nie zapięte pasy,
    jazda bez świateł itp to wykroczenia drogowe podlegające karaniu.
    ---
    Możliwe, ale Ty tak tylko sobie piszesz a naprawdę nie wiesz jakie
    wykroczenia można ujawniać fotoradarem.

    Masz jeszcze jakieś postulaty?
    ---
    Zaczytuj prawo na którego podstawie snujesz swoje przypuszczenia

  • 86. Data: 2015-06-02 23:30:10
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > 1. mandat można wystawić tylko kiedy prawo na to pozwala

    Wykroczenie zostało ujawnione, wiec prawo na to pozwala.
    Znasz jakies inne obwarowania?
    ---
    Hehe, przeczytaj przepis. Jakoś tak to leciało "Policjant może nałożyć
    mandat..." po czym następowały warunki :-)

> [...]

    Bo? Skad takie ograniczenie ze jak fotoradar to tylko przekroczenia
    predkosci a juz pasy czy gadanie przez komórkę to nie?
    Stąd, że jak już napisałem, trzeba mieć prawo a nie nie mieć zakazu. I tam w
    tym prawie może jest o tych komórkach a może nie ma.

    > Czyli trzeba mieć prawo a nie nie mieć zakazu.
    >
    > Przestudiowałeś to prawo ?

    W jakims zakresie.
    ---
    Pisałem już
    1. Wystawianie mandatów
    2. Zakres wykorzystania fotoradarów

    nie znalazłem zapisu, ze fotoradar moze dowodzic tylko przekroczenia
    predkosci.
    ---
    A znalazłeś co w ogóle można nim robić ?

  • 87. Data: 2015-06-02 23:35:59
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 2 czerwca 2015 23:21:17 UTC+2 użytkownik re napisał:
> [...]
    >
    > Masz jeszcze jakieś postulaty?
    > ---
    > Zaczytuj prawo na którego podstawie snujesz swoje przypuszczenia

    Fotoradar nie służy do rejestracji kradzieży pepsi na stacji benzynowej. Służy do
    rejestracji wykroczeń drogowych. Wszystkich jakie znajdą się w jego zasięgu i które
    zarejestruje. Jak jesteś bystrzak to podaj proszę linię obrony przed płaceniem
    mandatu za nie zapięty pas. Na fotce nie ma przekroczenia prędkości a jest zdjęcie z
    którego się nie wyłgasz bo nie masz brata bliźniaka i widać że masz nie zapięty pas
    bo jedziesz w jasno szarym sweterku a w twoim samochodzie pasy są czarne bo pasażer
    ma zapięty pas i to widać.

  • 88. Data: 2015-06-03 00:00:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Nie wiem. Podejrzewam, że kilkadziesiąt(set) dziennie.

    Podejrzewam, ze nie sadze...

    > Ale ten akurat jest wyjątkowo szkodliwy, bo wprost pokazuje, że wymiar
    > sprawiedliwości to wydmuszka.

    A inne to nie?

  • 89. Data: 2015-06-03 00:00:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Prawo mówi dokładnie kiedy można mandat wystawić i jak widać Ty tego
    > wcale nie wiesz.

    Hmm.. Ktory konkretnie przepis masz na mysli?

  • 90. Data: 2015-06-03 07:11:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-06-03 00:00, Budzik wrote:
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...