  • 11. Data: 2015-05-31 17:32:46
    Temat: Re: Fotoradar
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 31 maja 2015 16:03:55 UTC+2 użytkownik Uncle Pete napisał:

    > Nadziałeś się na trolla. Jeżeli na zdjęciu ze zwykłego fotoradara jest
    > kilka samochodów, to takie zdjęcie idzie do kosza. Nowe (te żółte szafy)
    > wskazują, któremu z samochodów zmierzono prędkość.

    Ze zwykłego fotoradara napisał nieuk. Dasz podstawę prawną że zdjęcia nie spełniająca
    wymogu wystawienia mandatu za przekroczenie prędkości są kasowane?

  • 12. Data: 2015-05-31 19:42:03
    Od: <9...@1...194204.invalid> (Tom N)

    k...@g...com w
    ups.com>:

    > Ze zwykłego fotoradara napisał nieuk.

    Kogutek, nie podskakuj...

    > Dasz podstawę prawną że zdjęcia nie spełniająca wymogu wystawienia mandatu
    > za przekroczenie prędkości są kasowane?

    Ba, pokażę ci matole inną, taką, że nie są zapisywane, więc nie ma co
    kasować:

    <cite>
    6. Urządzenie rejestrujące dokonujące pomiaru prędkości nie zapisuje za
    pomocą technik utrwalania obrazów naruszeń
    polegających na przekroczeniu przez kierujących pojazdami dopuszczalnej
    prędkości o 10 lub mniej km/h.
    </cite>

    --
    'Tom N'

  • 13. Data: 2015-05-31 20:18:48
    Od: k...@g...com

    ups.com>:

> [...]
    > pomocą technik utrwalania obrazów naruszeń
    > polegających na przekroczeniu przez kierujących pojazdami dopuszczalnej

    To tak jak z tym facetem co z balkonu peta na ulicę rzucił a w ustawie jak drut stoi
    że monitoring nie może naruszać przestrzeni prywatnych.

  • 14. Data: 2015-05-31 21:33:05
    Od: k...@g...com

    ups.com>:

> [...]
    > pomocą technik utrwalania obrazów naruszeń
    > polegających na przekroczeniu przez kierujących pojazdami dopuszczalnej

    Z nas dwóch to Ty jesteś przymuł bagienny. Pokaż w przepisie jaki zacytowałeś zakaz
    robienia zdjęć samochodom nie przekraczającym prędkości. Wystarczy że na zdjęciu nie
    będzie prędkości pojazdu i zgodnie z tym Twoim przepisem utrwalanie zdjęć jest
    możliwe. Jak jest zakaz to są określone kary za jego złamanie. Pokaż złamasie jakie
    są sankcje za utrwalanie zdjęć pojazdów które nie łapią się na 10 lub mniej. Jeśli
    nie ma kary to nie ma zakazu. Co nie jest zabronione jest dozwolone, tak stoi w
    polskim prawie.

  • 15. Data: 2015-05-31 22:44:10
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Ze zwykłego fotoradara napisał nieuk. Dasz podstawę prawną że zdjęcia nie
    spełniająca wymogu wystawienia mandatu za przekroczenie prędkości są kasowane?

    Nie są wykorzystywane do wystawiania mandatu, Rainmanie. O to było
    pytanie wątkotwórcy.

  • 16. Data: 2015-05-31 23:43:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 31 May 2015 16:03:54 +0200, Uncle Pete <4...@g...com>
    wrote:
> [...]
    szafy)
    > wskazują, któremu z samochodów zmierzono prędkość.

    Nie nie idą. Nigdy nie jest robione jedno zzdjecie ale min. 2. Jeśli
    jest kilka samochodów to na podstawie ich przemieszczen na zdjęciach
    jest określany pojazd szybszy, który jest karany.

    --
    Marek

  • 17. Data: 2015-05-31 23:52:20
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 31 maja 2015 22:44:12 UTC+2 użytkownik Uncle Pete napisał:
    spełniająca wymogu wystawienia mandatu za przekroczenie prędkości są kasowane?

    > Nie są wykorzystywane do wystawiania mandatu, Rainmanie. O to było
    > pytanie wątkotwórcy.

    Jak nie przekroczył prędkości albo przekroczył ale zdjęcie nie nadaje się do
    wystawienia mandatu za prędkość z jakiegoś powodu ale miał nie zapięte pasy i będzie
    to widać na zdjęciu to mandat dostanie. Za pasy dostanie. Fotoradary robią dużo
    więcej zdjęć niż się matołom z grupy wydaje. Nie ma na Świecie policji która by
    zrezygnowała z możliwości śledzenia ludzi. Mogą nigdy nie wykorzystać przeciwko komuś
    informacji jakie zebrali. Ale jak mają okazję to zbierają co mogą. Też jestem z tego
    mało zadowolony. Wiedzą ile kilometrów miesięcznie przejeżdżam, jakim papierem
    toaletowym dupę wycieram, jaki mam rozmiar buta. To że mnie to wkurwia nie znaczy że
    mam udawać że tego nie ma. W USA tych co podłożyli bomby w czasie jakiegoś biegu
    znaleźli tylko dzięki monitoringowi. Zebrali wszystkie nagrania z okolicy, ludzie im
    dali te co dla siebie kręcili i prześledzili każdego kto był na filmach. W ten sposób
    znaleźli dwóch co do których byli pewni że są sprawcami ataku terrorystycznego. Jak
    mieli ich zdjęcia to na podstawie danych biometrycznych wiedzieli o nich wszystko.
    Potem wystarczyło pojechać gdzie mieszkają i ich złapać.

  • 18. Data: 2015-05-31 23:54:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek" <f...@f...com> napisał w wiadomości grup
    trada.pl...
> [...]
    > kilka samochodów to na podstawie ich przemieszczen na zdjęciach jest
    > określany pojazd szybszy, który jest karany.

    Nie bzdurz.
    Zdjęcia idą do kosza nie dlatego, że nie wiadomo który samochód jest
    szybszy, tylko dlatego że nie wiadomo który samochód zmierzono.
    Wcale nie musi to być samochód szybszy wbrew pozorom.

  • 19. Data: 2015-06-01 04:56:47
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    6...@n...neostrada.pl
    *Marek* napisał(-a):

    > Nie nie idą. Nigdy nie jest robione jedno zzdjecie ale min. 2. Jeśli
    > jest kilka samochodów to na podstawie ich przemieszczen na zdjęciach
    > jest określany pojazd szybszy, który jest karany.

    A jeśli wszystkie przekraczają, to kozłem ofiarnym zostaje i tak ten
    najszybszy :D

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 20. Data: 2015-06-01 07:17:43
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-05-31 o 16:12, Trybun pisze:

    > To był ten żółty. Dzięki za info, można spać spokojnie... :-)

    to tak dla pocieszenia:
    http://anuluj-mandat.pl/blog/post/przypadki-przeklam
    an-fotoradarow

    :)