  • 1. Data: 2014-01-29 00:53:14
    Temat: Fotografom i dziennikarzom po oczach
    Od: Slon <z...@g...com>

    Jest dobrze a bedzie jeszcze lepiej.
    http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/ukraina-dzi
    ennikarze-na-celowniku-snajperow-berkutu/cg3f9

    Slon

  • 2. Data: 2014-01-29 13:36:43
    Temat: Re: Fotografom i dziennikarzom po oczach
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Mittwoch, 29. Januar 2014 00:53:14 UTC+1 schrieb Slon:
    > Jest dobrze a bedzie jeszcze lepiej.
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/ukraina-dzi
    ennikarze-na-celowniku-snajperow-berkutu/cg3f9

    > Slon

    z tym celowaniem w oczy z takiej broni jest tak , ze sie celuje jednemu w oczy a
    dostanie drugi w d....

    komus innemu celuje sie w d..... a dostanie jeszcze ktos inny w oko.

  • 3. Data: 2014-01-29 19:38:01
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2014-01-29 00:53, Slon pisze:
    > Jest dobrze a bedzie jeszcze lepiej.
    > http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/ukraina-dzi
    ennikarze-na-celowniku-snajperow-berkutu/cg3f9

    Oglądam ten materiał i czekam aż pokażą któregoś z tych pięciu co im oko
    wyjęli no i jak zwykle się zawiodłem. Znowu dziennikarskie pierdolenie
    typu toś coś widział, ktoś coś słyszał.

  • 4. Data: 2014-01-29 22:33:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Slon" <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > Jest dobrze a bedzie jeszcze lepiej.
    > http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/ukraina-dzi
    ennikarze-na-celowniku-snajperow-berkutu/cg3f9

    Ten material jest skrajnie nieprawdopodobny. Zeby dalo sie trafic komus w
    oko w sposób pewny trzebaby uzyc broni kulowej. A jak z broni kulowej ktos
    dostanie w oko, to szanse na to, ze udzieli komus pózniej wywiadu sa
    skrajnie znikome, chyba ze za posrednictwem jakiego medium.
    Prawdopodobienstwo, ze pieciu z kolei facetów przezyje postrzal w oko z
    broni wyborowej jest nieprawdopodobne do piatej potegi czyli pomijalne.

    Mozna przezyc postrzal w oko z amunicji niepenetrujacej. Znam taki jeden
    przypadek, wiec jestem sklonny uznac za prawdopodobne, ze pieciu kolejnych
    facetów to przezyje. No ale amunicja niepenetrujaca jest wystrzeliwana z
    broni gladkolufowej kaliber 12, pisteletów sygnalowych (nie wiem czy
    ukrainska Policja ma to na wyposazeniu, ale teoretycznie sie da), albo z
    broni krótkiej (ostatecznie PM-ów). Zadnej z tych jednostek broni nie
    stosuja strzelcy wyborowi. Ze strzelby, to z kilkunastu metrów trudno w
    cala sylwetke trafic gumowym pociskiem, a w oko, to juz trzebaby bylo miec
    okrutne szczescie, albo nie celowac w oko i nie chciec trafic, to wówczas
    znajac pecha najszybciej przypadkow by sie trafilo. Ale zeby 5 razy z
    rzedu? Pozostaje jeszcze wystreliwanie takiej amunicji z PMa sie celownik
    optyczny na nim zalozyc. Zalózmy z 25 moze daloby sie z prawdopodobienstwem
    jakis 50% taka sztuczke zobic pod warunkiem, ze cel bedzie stal i na nas
    spokojnie patrzyl, a my bedziemy mieli conajmniej kilkanascie sekund na
    oddanie strzalu.

    Reasujac apel o przesylanie okularów mozna albo chumorystycznie potraktowac
    jako zart, albo w kategoriach usilowania wyludzenia. Szkoda, ze portal ONET
    czasem nei zastanowi sie, zanim walnie taka brednie.

  • 5. Data: 2014-01-30 08:35:50
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Reasujac apel o przesylanie okularów mozna albo chumorystycznie potraktowac
    >
    > jako zart, albo w kategoriach usilowania wyludzenia. Szkoda, ze portal ONET
    >
    > czasem nei zastanowi sie, zanim walnie taka brednie.

    poziom artykulow w onecie jest zenujacy.
    ja sie zastanawiam , czy dzinnikarze sa coraz glupsi czy tez czytajacy coraz
    madrzejsí.

    jesli to drugie to oznaczaloby to , ze od czytania glupot ludzie madrzeja , he, he ,
    he

    ta bronia nie mozna dokladnie trafic.
    jesli wiec dowodcy wydaja rozkaz celowania w glowe , wiedzac o tym ze trafic nie
    mozna , oznacza to ,ze po to wydaja ten rozkaz , zeby wlasnie w glowe nie trafic.

    ale to o.t. caly ten artykul jest szyty grubymi nicmi - takie tam bajdurzenie -- jak
    to w sieci bywa.