  • 1. Data: 2014-01-27 08:26:33
    Temat: Lightroom 5 - Removal Tool
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Updatowalem Lightrooma. Z wersji 3 do 5.
    W Lightroomie 3 narzedzia Removal Tool uzywalem z dobrymi efektami nie
    tylko do usuwania plamek na matrycy, ale takze do usuwania innych
    smieci. Tak jak pieczatki w Photoshopie. W szczegolnosci - jakies
    resztki w okolicach krawedzi zdjecia. Czasem wychodzily i nieco bardziej
    zaawansowane klonowania.

    Ucieszylem sie, ze w Lightroom narzedzie Removal Tool zostalo nawet
    rozbudowane.
    Niestety, w praktyce nie jest tak rozowo, przynajmniej u mnie.
    Rzecz w tym, ze narzedzie Removal Tool w Lightroomie 5.2 nie daje 100%
    krycia. I spod 'zamalowanego' fragmentu i tak wystaje tlo (mimo suwaczka
    ustawionego na 100%). I zarowno w trybie heal jak i clone.
    Czy ktos moze to potwierdzic/zanegowac?
    Nie wiem, czy to cos sie zepsulo tylko w moim Lightroomie, czy to jakis
    bug wersji 5.