  • 1. Data: 2010-11-19 14:40:55
    Temat: Fotografia koncertowa - ile wziąć?
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    Witam
    Dostałem propozycję zrobienia zdjęć na koncercie amatorskich kapel
    rockowych. Wyjdzie jakieś 50 zdjęć (po 10 zdjęć na każdy zespół, ok 4-5
    godz. słuchania dżydżydży;). Jaka jest w/g Was odpowiednia stawka za
    taką usługę?

  • 2. Data: 2010-11-19 15:37:30
    Temat: Re: Fotografia koncertowa - ile wziąć?
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 19.11.2010 15:40, Olo wrote:
> [...]
    > rockowych. Wyjdzie jakieś 50 zdjęć (po 10 zdjęć na każdy zespół, ok 4-5
    > godz. słuchania dżydżydży;). Jaka jest w/g Was odpowiednia stawka za

    flaszka przed, flaszka po.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 3. Data: 2010-11-19 15:46:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 19 Nov 2010 16:37:30 +0100, b...@n...pl napisał(a):

    > flaszka przed, flaszka po.

    Rockowe? tyle to na sacrosongu...
    BP, MSPANC..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-11-20 13:16:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Olo wrote:
> [...]
    > rockowych. Wyjdzie jakieś 50 zdjęć (po 10 zdjęć na każdy zespół, ok
    > 4-5 godz. słuchania dżydżydży;). Jaka jest w/g Was odpowiednia stawka

    zależy jaką masz stawkę godzinową :)

    a to łatwo wyliczyć określając ile byś chciał zarabiać miesięcznie :)

    5000 za miesiąc czyli 10 000 przychodu (minus podatki itp...)

    miesiąc ma 21*8 = 168 godzin roboczych czyli stawka 59 zł / r-g

    doliczmy do tego za nadgodziny (przac wieczorem) i trudne warunki pracy
    (chałas)

    wychodzi 137 zł / r-g 5 x 137 = 680 zł dolicz dojazd u już masz stawkę..
    za same zdjęcia.

    jeśli jeszcze dochodzi obróbka to r-g x 59 zł :)

    wyatwiasz fakturę VAT i już :)

  • 5. Data: 2010-11-20 13:41:49
    Od: jerzy szczudlowski <j...@j...net.pI>

    Marek Dyjor wrote:
    > doliczmy do tego za nadgodziny (przac wieczorem) i trudne warunki pracy
    > (chałas)

    Skąd wiesz, może akurat będą dobrze grać.

    --
    http://www.flickr.com/jerzy_szczudlowski/

  • 6. Data: 2010-11-20 13:45:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    jerzy szczudlowski wrote:
    > [...]
    >
    > Skąd wiesz, może akurat będą dobrze grać.

    to niech zmniejszy dodatek za szkodliwe :)

  • 7. Data: 2010-11-20 14:44:39
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

> [...]
    > 5000 za miesiąc czyli 10 000 przychodu (minus podatki
    > itp...)
    > miesiąc ma 21*8 = 168 godzin roboczych czyli stawka 59

    A jak chce zarabiać 10.000?

> [...]
    > wychodzi 137 zł / r-g 5 x 137 = 680 zł dolicz dojazd u
    > już masz stawkę.. za same zdjęcia.
    > jeśli jeszcze dochodzi obróbka to r-g x 59 zł :)

    Ciekawe wyliczenie ;-). Dotyczy profesjonalisty czy byle
    pstryka? A jak jest głuchy to za CHałas też powinien
    doliczać? ;-))) I co to są nadgodziny w przypadku fotografa?

    > wyatwiasz fakturę VAT i już :)

    Pytanie tylko czy klient zechce ją zapłacić ;-)))

  • 8. Data: 2010-11-20 17:39:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Robert_J wrote:

    > A jak chce zarabiać 10.000?

    > Ciekawe wyliczenie ;-). Dotyczy profesjonalisty czy byle
    > pstryka? A jak jest głuchy to za CHałas też powinien
    > doliczać? ;-))) I co to są nadgodziny w przypadku fotografa?

    no sorry za ten hałas :)

    czepiasz się nadgodzin ale tak włąśnei trzeba sobei wyliczyć stawkę, można
    jeszcze wprowadzić mnożnik wynikający z mniejszego obłożenia praca niż u
    zwykłego pracownika.

    Jakby zabawnie to nie wyglądało to tak wygląda kalkulacja tego ile trzeba
    brac za zlecenie. :)

  • 9. Data: 2010-11-21 21:53:01
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 20 Nov 2010 15:44:39 +0100, Robert_J napisał(a):
    > A jak chce zarabiać 10.000?

    Jak nie potrafi podłożyć cyferek pod podany wzór, to raczej czarno to widzę

    --
    marcin

  • 10. Data: 2010-11-22 10:33:27
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rockowych. Wyjdzie jakieś 50 zdjęć (po 10 zdjęć na każdy zespół, ok 4-5
    > godz. słuchania dżydżydży;). Jaka jest w/g Was odpowiednia stawka za taką

    Zależy, czy jestes muzykalny,- jesli tak to duuuzo więcej;-)

    BPNMSP