  • 261. Data: 2009-10-01 14:26:10
    Temat: Re: Fotograf do ślubu - jakie ceny?
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > Była komórka, teraz jest już kit.
    > A może po prostu dojdź do Tamrona 28-75 i będzie okej.

    Blondynke już z siebie zrobiłeś
    EOT

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 262. Data: 2009-10-01 14:29:47
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Blondynke już z siebie zrobiłeś
    > EOT

    Fszyscy smy sa gópi :)

  • 263. Data: 2009-10-01 14:51:44
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    zkruk [Lodz] pisze:

    > Blondynke już z siebie zrobiłeś

    Może przyjdź z jakimś wsparciem, bo was tu na razie jest jeden :)
    Dawniej sie mówiło ''bo zawołam starszego brata!'' :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 264. Data: 2009-10-01 14:56:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

  • 265. Data: 2009-10-01 14:57:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    zkruk [Lodz] wrote:

> [...]
    >
    > ale ja zrozumiałem, że za 1000-1500 się nie da i podniosłem ceny
    > kto chce - niech pracuje za 1500 swoim 500D + 18-55 - i udaje, że jest

    zaczynasz jechac po bandzie...

    po czym poznaje sie klase fotografa po sprzęcie czy po zdjeciach?

  • 266. Data: 2009-10-01 15:22:53
    Od: Anna Niedowiarek <a...@p...pl>

    zkruk [Lodz] pisze:

    > ale ja zrozumiałem, że za 1000-1500 się nie da i podniosłem ceny
    > kto chce - niech pracuje za 1500 swoim 500D + 18-55 - i udaje, że jest
    > fotografem...

    Szanowny zkruku, z należytą uwagą przeczytałam całą dyskusję w tym
    wątku, bo zaciekawiło mnie Twoje stanowisko wobec innych
    fotografujących. Powyższa Twoja wypowiedź sprowokowała mnie do
    zamieszczenia własnego zdania.
    Jak dało się zauważyć po Twoich wpisach, uważasz się za pełnego profi.
    Do takiego zdania o sobie uprawnia Cię (Twoim zdaniem) posiadanie
    wypasionego sprzętu. Z lekceważeniem wypowiadasz się o osobach
    fotografujących innym, gorszym (tańszym) sprzętem, piszesz - udają że są
    fotografami.
    Przejrzałam twoją stronę zdjęć ślubnych i rozczarowałam się bardzo.
    Spodziewałam się zobaczyć super zdjęcia, ciekawe kadry, oryginalne
    pomysły. Zobaczyłam typową sztampę, manierystyczne, przekrzywione kadry
    (bez logicznego uzasadnienia), udziwnianie na siłę szerokim kątem. Czyli
    nic specjalnego. Na dodatek nie widać zastosowania tego wypasionego
    sprzętu.
    Para poszła w gwizdek, ale jeżeli sprawia Ci to przyjemność a na dodatek
    znajdujesz klientów to nic mi do tego.
    Pamiętaj jednak o odrobinie pokory w tym co robisz a szczególnie w tym,
    co mówisz. Wierz mi, jest wielu dużo lepszych od Ciebie a pracujących
    nie tak wypasionym sprzętem jak Ty. Ale ich na forach i grupach,
    wykrzykujących prawdy objawione w przekonaniu o własnej nieomylności nie
    znajdziesz. Sprzęt to tylko proste narzędzie ale przez wielu traktowany
    jako fetysz gwarantujący według ich mniemania nadzwyczajne prace. Ty
    niestety należysz do tej grupy.

    --
    Anna N.

  • 267. Data: 2009-10-01 15:50:45
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Pomijajac juz tak niemodne pomysly jak zrobienie zamiast tego dziesieciu
    > rolek tradycyjnego negatywu b&w i oddanie klientowi 60-70 wybranych
    > zdjec odbitych pod powiekszalnikiem. Do tego kilka portretow w studio
    > zrobionych kamera 13x18cm (stykowki).

    Ciekawe ile cyfrofachowcuf dałoby ciała już na etapie naświetlenia błon :)

    > Ciekaw jestem czy przypadkiem nie moznaby tak zarobic sporo wiecej
    > wydajac zdecydowanie mniej i nie sleczac przed komputerem godzinami.

    Z godzin zrobiłby się dniówki w łazience :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /a komu bozia nie dała rozumu niech nie płacze - teraz może sobie kupić
    quada/

  • 268. Data: 2009-10-01 16:06:20
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Ciekawe ile cyfrofachowcuf dałoby ciała już na etapie naświetlenia błon :)

    Wszyscy? :)

    > Z godzin zrobiłby się dniówki w łazience :)

    Tu sie akurat mylisz.
    Sprawny operator powiekszalnika ze swiatlomierzem ciemniowym
    robilby taka robote "z palcem" w dniowke. Przy czym 70-80% czasu
    zajmowaloby wywolywanie filmow i papierow.

  • 269. Data: 2009-10-01 16:07:35
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Tu sie akurat mylisz.
    > Sprawny operator powiekszalnika ze swiatlomierzem ciemniowym
    > robilby taka robote "z palcem" w dniowke. Przy czym 70-80% czasu
    > zajmowaloby wywolywanie filmow i papierow.

    Ale ja o nas, syfrowcach.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /...i żeby każdy miał lizaka i watę z cukru bym chciał!/

  • 270. Data: 2009-10-01 16:58:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > Ale ja o nas, syfrowcach.