  • 11. Data: 2009-07-15 09:49:16
    Temat: Re: [Foto] Kilka starych blach ...
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > A z ciekawości na jakim monitorze je oglądasz ? (Kalibrowany?). U mnie
    > na S-IPS philipsa wydają się wyglądać naturalnie.

    Co do kolorow i ekspozycji, mam te same odczucia co John Smith. Ogladam
    na CRT.
    U mnie naturalniej wygladaloby tak:
    http://img195.imageshack.us/img195/8921/58121673.jpg

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 12. Data: 2009-07-15 10:16:27
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    marcin.STIG.saldat wrote:

    > Co do kolorow i ekspozycji, mam te same odczucia co John Smith. Ogladam
    > na CRT.
    > U mnie naturalniej wygladaloby tak:
    > http://img195.imageshack.us/img195/8921/58121673.jpg

    Bardzo dziękuję za to porównanie. Jak wrócę do domu, to porównam jak
    obie wersje się prezentują.
    Możliwe, ze faktycznie nieco przesadziłem z ostrożnym podejściem do
    nasycenia i kontrastu.
    Widać również, że nieco cieplejsze barwy nadają im innego wyrazu. Lesson
    learned :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik