  • 11. Data: 2009-02-16 13:01:33
    Temat: Re: Firewire - USB
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" :

    > Zmień czytnik, oba interfejsy umożliwiają transfery kilkadziesiąt MBps.

    realnie trzydzieści kilka MB/s dla USB2.0, co już zaczyna być ograniczeniem
    dla niektórych kart flash...

    ale już nadchodzi USB3

    --
    pzdr.
    JR

  • 12. Data: 2009-02-16 13:01:51
    Od: "Krzysztof L" <l...@w...pl>

    http://zdjecia.swistak.pl/02/604/2604688_1.jpg

    polecam te karte.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2009-02-16 13:09:26
    Od: George <j...@N...plieth.com>

    j...@a...at pisze:

    > teoretycznie transfer przy uzyciu FW jest szybszy i to sporo , mnie
    > interesuje jak to w praktyce wyglada , sa takie czytnik na FW i
    > zmienilbym jesli to wyraznie co najmniej 2 razy przyspieszy transfer.
    >
    > moze jeszcze znajdzie sie ktos , kto pracuje na czytniku dla FW ??
    No przecież gdybym nie używał FW, to nie zabierałbym głosu! W praktyce
    też jest sporo szybciej. Nie wiem, czy aż 2x (nie przyszło mi do głowy
    aby mierzyć), ale nie jest to jakieś nędzne 10%, bo wówczas nie byłoby o
    czym pisać. W każdym razie jak czasem przyjdzie mi zrzucać dane na obcym
    kompie, to nie mogę się w duchu nadziwić, jak to się ślimaczy.
    J.

    --
    http://plieth.com

  • 14. Data: 2009-02-16 13:14:45
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

    > byc moze , ale jak mam sprawdzic przy zakupie czy bedzie szybki ?

    Nie wiem, jak do CF, ale np. czytniki SD Sandiska są szybkie.

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 15. Data: 2009-02-16 13:15:45
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

    Krzysztof L wrote:
    > http://zdjecia.swistak.pl/02/604/2604688_1.jpg
    >
    > polecam te karte.

    Tylko powiedz, jak ją włożyć do gniazda CF ;)

    Piotr

  • 16. Data: 2009-02-16 13:22:14
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gnbn05$dhe$1@news.task.gda.pl>,
    George <j...@N...plieth.com> wrote:

    > Prekursorem standardu IEEE1394 na rynku polskim była firma QART i tamże
    > było niegdyś rzetelne porównanie obydwu standardów.

    E, prekursorem to byla firma Apple, ktora na poczatku lat 90. ten
    standard wspoltworzyla. A od r. 1999 wprowadzala ten standard jako
    stardard w swoich komputerach.

    Pozdrav
    TA

  • 17. Data: 2009-02-16 13:22:20
    Od: j...@a...at

    On 16 Feb., 14:01, "Krzysztof L" <l...@w...pl> wrote:
    > http://zdjecia.swistak.pl/02/604/2604688_1.jpg
    >
    > polecam te karte.
    >
    > Pozdrawiam

    mam tak tez

    ale ja pytam o czytnik dla kart CF

  • 18. Data: 2009-02-16 13:24:36
    Od: j...@a...at

    On 16 Feb., 14:09, George <j...@N...plieth.com> wrote:

> [...]
    > czym pisać. W każdym razie jak czasem przyjdzie mi zrzucać dane na obcym
    > kompie, to nie mogę się w duchu nadziwić, jak to się ślimaczy.

    zrzucasz zdjecia do kompa ca pomoca FW , czy tez ogolnie uzywasz ?
    Ogolnie to ja tez i jest szybko , ale nie mam czytnika do kart CF na
    FW , stad moje pytanie do praktykow w tym temacie. Teoria - wiadomo
    jest sliczna.

    XXX

  • 19. Data: 2009-02-16 13:42:55
    Od: George <j...@N...plieth.com>

    T...@s...in.the.world pisze:

    > E, prekursorem to byla firma Apple, ktora na poczatku lat 90. ten
    > standard wspoltworzyla. A od r. 1999 wprowadzala ten standard jako
    > stardard w swoich komputerach.
    Po pierwsze nie miałem na myśli producentów, bo przecież takowi w PL już
    praktycznie nie istnieją. A po drugie, mnie się zawsze wydawało, że to
    Sony pierwszy zaczął stosować IEEE1394. Acz oczywiście mogę się mylić.
    J.

    --
    http://plieth.com

  • 20. Data: 2009-02-16 13:47:41
    Od: George <j...@N...plieth.com>

    j...@a...at pisze:

    > zrzucasz zdjecia do kompa ca pomoca FW , czy tez ogolnie uzywasz ?
    Zrzucam zdjęcia do kompa przy pomocy czytnika Compact Flash => FW firmy
    Lexar. Kupowałem go w Anglii, bo w PL nie był dostępny. A poza tym w
    ogóle staram się używać FW. Np. zewnętrzny dysk HD do backup'u też mam z
    interfejsem FW. Niczym innym bym go nie zastąpił!
    J.

    --
    http://plieth.com