  • 271. Data: 2009-07-03 07:51:03
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h2k1lu$vrl$1@node1.news.atman.pl...

    > Może i mało widziałem ale wiem wystarczająco dużo i potrafię się
    > zachować tak aby nikt do mnie nie strzelał czy nikt nie wyrywał
    > mi kluczyka ze stacyjki w moto w czasie kontroli.

    hm.. ale pomjajac watek który rozwinoł sie w róznych kierunkach..
    w wypadku o którym teraz mówisz niestety duza role odgrywa oprócz zachowania
    "ogólne wrażenie"... mam kolege, który jest baaaaaaaaaaaaaardzo spokony..
    zawsze sie zatrzymuje i w ogole... ale ma cholernie brzydka facjate.. taki
    no wypisz wymaluj bandzior z twarzy.. do tego wielki i miesniaty.. potulny
    jak baranek, ale wyglad jak z HA ;)
    i niestety jemu czasem dla zasady wyjmuja kluczyki z moto....

    chyba pora konczyc ten watek jakze pieknym stwierdzeniem.. idioci sa
    wszedzie i tego nie zmienimy...

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 272. Data: 2009-07-03 09:19:03
    Od: Arni <a...@N...spam>

    szerszen pisze:

    > nawet taki stary jest czyims synkiem

    a chuj zawsze pozostanie chujem :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 273. Data: 2009-07-03 09:27:45
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-07-03 09:19:39 +0200, "szerszen" <s...@t...pl> said:

    > a co to zmienia w kwestii jechania na gliniarza motorem, dodatkowo
    > przypominam ze nie piszemy o byle probie zatrzymania, tylko probie
    > zatrzymania uzbrojonego bandyty, niestety okolicznosci dzialaly na jego
    > niekorzyszc

    Może kiedyś zadziałają i na Twoją niekorzyść. Tylko pamiętaj, bądź
    wtedy tfardy, przyjmij wszystko na klatę, porządek publiczny
    najważniejszy.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 274. Data: 2009-07-03 09:41:33
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat... troche EOT
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    szerszen pisze:

    > nie wynika, co nie zmienia postaci rzeczy, ze wychowaniem mozna
    > niwelowac te czynniki

    Wiesz, wychowanie to nie jest proces który włączasz w domu z rodzicami a
    wyłączasz jak wychodzisz z domu. Rodzina to jedenz czynników który Cie
    kształtuje i nie podejmę się rozważań czy jest to najważniejszy czynnik.
    MOżesz służyc wzorcem młodemu będac przykładnym obywatelem ledwo lepiąc
    konieć z końcem ale zyjąc uczciwie a Twoje potomstwo zostanie bandytą bo
    będzie widziało dookoła, że cwaniactwo i nieuczciwość przynosi bardziej
    wymierne korzyści niz zycie wieczne w niebiesiech. I może grochem o
    ścianę rzucać. "Dobry chłopak był i mało pił"

    > kilka jest :)
    > ale wazna tez jest ich "waga"

    Zabranili Ci pić wódkę i palić papierosy? Pewnie zabranili. Robisz to?
    Jedno z tych dwóch z dużą dozą prawdopodobieństwa pewno robisz. I wydaje
    Ci się że waga jest mniejsza? Niszczysz tak czy inaczej swoje zdrowie,
    czasem tez innych a niezatrzymanie się do kontroli żadko kiedy w tym
    kraju kończy się zgonem.

    > no i?
    > sa ludzie ktorzy bawia sie w asg, niektorzy sa calkiem niezli, a czy to
    > oznacza, ze byli by tak samo dobrzy na prawdzimy polu walki, albo ze
    > maja byc przygotowani do strzelania do ludzi?

    Nie byliby, to ze mam wylatane setki godzin na symulatorach lotniczych
    nie czyni ze mnie pilota doskonalego. Tak jak ktos juz w tym watku
    pisal: strzelanie do papierowej sylwetki nijak sie ma do stzrelania do
    czlowieka. Chodzi mi o to, ze jesli wiesz ze nie jestes gotowy poniesc
    konsekwencji ew. uzycia broni to nie idziesz do Policji. A strzelac
    sobie mozesz sportowo. I nie tnij moich wypowiedz bo troche kontekst
    przeinaczasz:)

    > byc moze, ale nawet uzycie broni nie wiaze sie z pozbawieniem kogos
    > zycia, w dodaktu tez zapewne ma znaczenie kogo i w jakich
    > okolicznosciach tego zycia pozbawiasz

    Pogadaj z ludzmi z Nanga Khel czu innymi, ktorzy byli na wojnie takiej
    czy innej i wiedza jak to jest zabic czlowieka. W pewnej perspektywie
    czlowiek o zdrowej psychice zawsze sie bedzie zastanawial czy dobrze
    zrobil. Poszukaj statystyk uzycia broni np. w Vietnamie - duzy odsetek
    zolneirzy nie strzelal nawet w kierunku wroga.

    > no i dochodzimy do sedna, a skad ma wiedziec ze sobie nie radzi

    Wiesz, czlowiek chyba sie czasem zastanawia nad tym co robi. ja wiem, ze
    nie chcialbym stanac w takiej sytuacji. Mialem kiedys wypadek
    samochodem, ja bylem winny i wiem jakie to uczucie widziec kogos ze
    zlamanym nosem o szybe i placzace dzieciaki (im sie Bogu dzieki nic nie
    stalo). Nie wiem i nie chce wiedziec jakbym sie czul gdyby stalo sie cos
    gorszego. To sie po prostu wie.
    > mi sie np wydaje, ze kogos kto zrobil krzywde mojej rodzinie, moglbym
    > bez problemu zabic, czy nawet torturowac, tak mi sie wydaje, ale czy tak
    > jest naprawde?

    Moze w afkecie bys to zrobil, nie przecze, ale zycie po tym moze byc
    ciezkie, bardzo. To ze bylyby szanse na to ze sad Cie uniewinni nie
    znaczy ze Twoje sumienie tez. i to jest problem.
    Ale chyba EOT bo idziemy w rozwazania etyczno-moralno-psychologiczne:)

    --
    Qlfon, Kraków

  • 275. Data: 2009-07-03 09:55:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@N...spam> napisał w wiadomości

    > a chuj zawsze pozostanie chujem :)

    czyli sugerujesz abym zwracal sie do niego per "chujku" albo "chujeczku"? ;)

  • 276. Data: 2009-07-03 10:03:56
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

> [...]
    > będzie widziało dookoła, że cwaniactwo i nieuczciwość przynosi bardziej
    > wymierne korzyści niz zycie wieczne w niebiesiech.

    pewnie ze tak, ale mimo wszystko masz wieksze szanse na to, ze bedzie tak
    jak chcesz

    > niezatrzymanie się do kontroli żadko kiedy w tym kraju kończy się zgonem.

    zgadza sie, ale przewaznie konczy sie problemami, przecietny kowalski to
    rozumie, a wiec wiekszosc spoleczenstwa sie do kontroli zatrzyma, nawet jak
    ma cos na sumieniu, nawet jadac na bani sie zatrzymuja, tak wiec
    niezatrzymuja sie cwaniaczki, ktore wlasnie maja takie podejscie do policji
    ze to chu.. albo ze i tak im moga skoczyc

    > czlowieka. Chodzi mi o to, ze jesli wiesz ze nie jestes gotowy poniesc
    > konsekwencji ew. uzycia broni to nie idziesz do Policji.

    ale tu nie chodzi o rzeczy ktore sobie mozesz rozwazac, to sa rzeczy o
    ktorych nie masz pojecia i nie bedziesz mial do momentu kiedy sie nie
    wydarza, idac twoim tokiem rozumowania do policji mogli by wstepowac tylko
    ci co kiedykolwiek zabili czlowieka i nie maja z tego powodow problemow z
    psychika, bo tylko oni sa tego pewni

    > Moze w afkecie bys to zrobil, nie przecze, ale zycie po tym moze byc
    > ciezkie, bardzo. To ze bylyby szanse na to ze sad Cie uniewinni nie znaczy
    > ze Twoje sumienie tez. i to jest problem.

    ale o tym wlasnie pisze, zadne przemyslenia, zadne zastanawianie sie w tej
    kwestii niczego nie zmienia, bo kazdemu, a w kazdym razie pewnie wiekszosci,
    szczegolnie tym co wstepuja do policji czy wojska, wydaje sie ze sa
    psychicznie na to przygotowani, ale nie przekonaja sie do momentu kiedy nie
    beda musieli pociagnac za spust

  • 277. Data: 2009-07-03 10:05:19
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Może kiedyś zadziałają i na Twoją niekorzyść. Tylko pamiętaj, bądź wtedy
    > tfardy, przyjmij wszystko na klatę, porządek publiczny najważniejszy.

    jak pisalem, jak sie zatrzymam, kasa rzecz nabyta a sa rzeczy ktorych nie
    kupisz, nawet jak jestes gates'em

  • 278. Data: 2009-07-03 10:18:23
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-07-03 12:05:19 +0200, "szerszen" <s...@t...pl> said:

    > jak pisalem, jak sie zatrzymam, kasa rzecz nabyta a sa rzeczy ktorych
    > nie kupisz, nawet jak jestes gates'em

    O ile np. nie będzie to sytuacja gdy owej kontroli nie zauważysz...
    Wierzę że Twoja rodzina dość łatwo by się pogodziła z takim faktem.

  • 279. Data: 2009-07-03 10:44:42
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@N...spam> napisał w wiadomości
    > a chuj zawsze pozostanie chujem :)

    Jak na razie to największym chujem Ty niestety jesteś. I to szmatą bez
    własnego zdania i honoru. Szpanujesz na grupie, jaki Ty Mistzr jesteś, jak
    to wrzucarz mnie publicznie do wora. Co jakiś czas publicznie przypominasz
    wszystkim, że nadal siedzę u Ciebie w worze, a jednak nie możesz wytrzymać
    bez czytania moich postó, tego co piszą do mnie i o mnie. I oczywiście
    musisz skomentować i wrzucić swoje 3 grosze. Czyli co? Brak własnego zdania,
    honoru i chuj:-) Zresztą, pokazałeś u Różańskich na co Cię stać...

    --
    Grzybol

  • 280. Data: 2009-07-03 10:47:02
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Użytkownik "Arni" <a...@N...spam> napisał w wiadomości
    > czyli sugerujesz abym zwracal sie do niego per "chujku" albo
    > "chujeczku"? ;)

    Jak dla mnie gnoju jebany to niekoniecznie musisz się tu zwracać do
    kogokolwiek.

    --
    Grzybol