  • 281. Data: 2009-07-03 10:55:38
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-07-03 09:41, Użytkownik BartekGSXF napisał:

> [...]
    > "Jeśli nie ucierpią osoby postronne."
    > Myslisz, ze strzelanie z glauberyta do odjezdzajacego motocykla, w miescie,
    > gdzie czesc pociskow poleciala w elewacje, bylo dzialaniem zgodnym z
    > procedura i z tym co sam napisales?
    > I zeby nie bylo, chlopak, zle zrobil, ze uciekal, ale policjant rowniez
    > podjal zla decyzje i za to powinien poniesc konsekwencje.
    > Policjant ma strzelac tak, zeby nie zabic, ma wyrzadzic jak najmniejsza
    > krzywde, a jesli nie ma takiej mozliwosci to nie powinien strzelac.
    > Zabic moze w momencie bezposredniego zagrozenia zycia, a takiej sytuacji nie

    Policjant ma strzelać tak aby zatrzymać. Ewentualne trafienie
    uciekającego nie jest zamierzone ale jest dopuszczalne.
    Ewentualne trafienie osoby postronnej jest niedopuszczalne.
    Czyli strzelać można tak aby pociski trafiły w elewację a nie można
    tak aby poleciały wzdłuż ulicy i trafiły w przechodnia lub jakiś pojazd.
    W praktyce na zatłoczonej ulicy policjant nie powinien strzelać
    aby nie stwarzać zagrożenia osobom postronnym. Uciekający na którego
    policjant używa broni swoim zachowaniem zgodził się na ryzyko
    postrzelenia a w skrajnym przypadku śmierci.

    Pozdrawiam

  • 282. Data: 2009-07-03 11:02:29
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > policjant używa broni swoim zachowaniem zgodził się na ryzyko
    > postrzelenia a w skrajnym przypadku śmierci.
    Wlasnie policjant strzelal w miescie gdzie na ulicy _byli_ ludzie. Strzelal
    wzdluz ulicy. Kule trafialy w elewacje, to prawda, cudem tylkok pewnie nie
    trafily komus w okno. Zreszta taka kula z glauberyta moze sie przez sciane
    chyba tez przebic, jak jest cienka. Co dalej? Trafiony chlopak wjechal w
    kobiete na rowerze. Jak myslisz, wziela sie z nikad? DO znalezienia w sieci
    jest rysunek pogladowy jak to wygladalo.
    Zrozum wreszcie, ze nie chodzi o to czy chlopak powinien uciekac czy nie, bo
    tu wszyscy zdanie mamy jedno, nie powinien, ale chodzi o to, ze policjant
    podjal zla decyzje.

    pozdr

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 283. Data: 2009-07-03 11:06:13
    Od: n...@s...com

    On Fri, 3 Jul 2009 12:18:23 +0200, de Fresz <d...@n...o2.pl>
    wrote:

    >O ile np. nie będzie to sytuacja gdy owej kontroli nie zauważysz...
    >Wierzę że Twoja rodzina dość łatwo by się pogodziła z takim faktem.

    sugerujesz ze w tym wypadku jej nie zauwazyl ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 284. Data: 2009-07-03 11:06:32
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak na razie to największym chujem Ty niestety jesteś. I to szmatą bez
    > własnego zdania i honoru. Szpanujesz na grupie, jaki Ty Mistzr jesteś, jak
    > to wrzucarz mnie publicznie do wora. Co jakiś czas publicznie przypominasz
    > wszystkim, że nadal siedzę u Ciebie w worze, a jednak nie możesz wytrzymać
    > bez czytania moich postó, tego co piszą do mnie i o mnie. I oczywiście
    > musisz skomentować i wrzucić swoje 3 grosze. Czyli co? Brak własnego
    > zdania, honoru i chuj:-) Zresztą, pokazałeś u Różańskich na co Cię stać...
    A Ty nie mozesz tak jak u Rozanskich, bo tam byles, tak?
    Tam gadales normalnie a tu rzucasz miesem, zdecyduj sie.

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 285. Data: 2009-07-03 11:09:01
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-07-03 12:55:38 +0200, RadoslawF <r...@g...pl> said:

    > Policjant ma strzelać tak aby zatrzymać. Ewentualne trafienie
    > uciekającego nie jest zamierzone ale jest dopuszczalne.

    Przestań zmyślać.

    de Fresz

  • 286. Data: 2009-07-03 11:13:13
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A Ty nie mozesz tak jak u Rozanskich, bo tam byles, tak?
    > Tam gadales normalnie a tu rzucasz miesem, zdecyduj sie.

    :-) Ale tu wszyscy rzucają mięsem. U jednych tego nie zauważasz a u innych
    zauważasz. Jaka jest tego przyczyna? Czy sądzisz, że jak ktoś o kimś mówi
    chuju, to ten drugi nie może o tym pierwszym w ten sam sposób? Nie jestem
    Jezus.

    --
    Grzybol

  • 287. Data: 2009-07-03 11:16:42
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

> [...]
    > chuju, to ten drugi nie może o tym pierwszym w ten sam sposób? Nie jestem
    Hmm. teraz sam zaczales :) Moze przestan Ty to i inni tez przestana.
    Proste.

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 288. Data: 2009-07-03 11:20:11
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-07-03 13:06:13 +0200, n...@s...com said:

    > sugerujesz ze w tym wypadku jej nie zauwazyl ?

    Nie, sugeruję że myślenie "mnie nigdy nic złego nie spotka", przy
    policji chętnie sięgającej po broń (za czym niektórzy tu tęsknią), jest
    wybitną naiwnością. Gdzie drwa rąbią, tam wióry lecą - a pechuncio
    dotyka nawet najbardziej praworządnych obywateli.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 289. Data: 2009-07-03 11:45:30
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Hmm. teraz sam zaczales :) Moze przestan Ty to i inni tez przestana.
    > Proste.

    Ja tylko wyraziłem swoją opinię o policjantach, a najdosadniej o
    policjancie-mordercy. Nikogo innego się nie czepiałem dopóki ktoś nie czepił
    się mnie. Tak to działa. Opinii o mordecach policjantach nie zmienię i tyle.
    Dla mnie zawsze policjanci w polsce będą chujami, matołami bez szkoły,
    ludźmi wyzutymi z wszelkich zasad, z moralnością żuka gnojarza (przepraszam
    żuczku), którzy za parę złotych zabili by każdego, a za wódkę sprzedali by
    matki. Poza tym to nie grupa dla policjantów. Niech sobie założą swoją jak
    umieją włączyć kompa. Wiem, że wielu ludzi myśli podobnie, ale wielu musi
    dojebać swoje 3 grosze, tylko dlatego, że ja to napisałem. Taki Arni np.
    Nie można się godzić na zabijanie dzieci w tym kraju. I to bez znaczenia,
    czy chłopak uciekał, czy ukradł, czy nie. Ma żyć. Od oceny jego czynów jest
    sąd. Nie jakiś pierdolony terminator-zabójca. Tyle. Dla mnie mógłby być EOT,
    ale wiem, że znajdzie się jeszcze kilku szczeniaków, któzy będą chcieli mi
    dojebac, a ja jak zauważyłeś nie lubię być nikomu dłużny... Pozdrawiam.

    --
    Grzybol

  • 290. Data: 2009-07-03 12:22:28
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Jak dla mnie gnoju jebany to niekoniecznie musisz się tu zwracać do
    > kogokolwiek.

    cos ci chlopcze nerwy puszczaja