  • 101. Data: 2009-06-30 13:46:19
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:h2d4ba$ftu$2@inews.gazeta.pl...

    > Mandatem czy sądem grodzkim - jak to za WYKROCZENIE?

    grodzki to jak mandatu nie przyjmie, albo jak wkurzy policjanta i mu mandatu
    nie zaproponuje

  • 102. Data: 2009-06-30 13:47:11
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Odnoszę wrażenie, że wielu w tym wątku tak broni motocyklisty, bo... sami
    także by się nie zatrzymali. Być może włos zaczyna im się jeżyć na głowie na
    myśl, że mogą zostać ostrzelani. W końcu to takie kozackie uciec przed
    policją.

    Tymczasem okazuje się, że ryzyko jest większe niż się wydawało, stąd bunt
    przeciwko akcji policji.

    MN

  • 103. Data: 2009-06-30 13:50:37
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > policją.
    >
    > Tymczasem okazuje się, że ryzyko jest większe niż się wydawało, stąd bunt
    Gwoli scislosci, nikt sie nie burzy przeciwko _policji_ tylko przeciw jej
    nieudolnosci.

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 104. Data: 2009-06-30 13:52:28
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Hmm, a swiadek, ktory zeznawal w sadzie mowil, ze tak to wlasnie wygladalo
    > na chwile przed tym jak nadjechal tamten chlopak.

    pogadaj z psychologami albo z policjantami z dochodzeniowki, kazdy jeden z
    wiedzy, drugi z doswiadczenia, powie ci ze nie ma nic gorszego niz swiadek
    naoczny

  • 105. Data: 2009-06-30 13:57:25
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 30 Jun 2009 15:52:28 +0200
    szerszen wrote:

    > pogadaj z psychologami albo z policjantami z dochodzeniowki, kazdy jeden z
    > wiedzy, drugi z doswiadczenia, powie ci ze nie ma nic gorszego niz swiadek
    > naoczny

    "Łże jak naoczny świadek" (C) jeden z członków komisji badań wypadków lotniczych.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 106. Data: 2009-06-30 14:01:42
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** "szerszen"
    pogadaj z psychologami albo z policjantami z dochodzeniowki, kazdy jeden z
    wiedzy, drugi z doswiadczenia, powie ci ze nie ma nic gorszego niz swiadek
    naoczny

    Zwlaszcza taki co nie chce potwierdzic wersji policjanta...

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

    P.S. Po wygraniu procesu cywilnego rodzina powinna rozpoczac sadowe
    gnebienie tego kowboja ktory strzelal...choc jemu tak zapewne przelozeni
    nie pozwola dotknac broni, a jak znam polskie sady, one potrafia utrwalac w
    pamieci popelnione bledy.

  • 107. Data: 2009-06-30 14:02:49
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-30 15:45:21 +0200, "szerszen" <s...@t...pl> said:

    > smiem watpic, biorac pod uwage kilka art. jakie przed chwila
    > przeczytalem, w jednym z nich stalo, ze nie zatrzymal sie do kontroli,
    > uciekl goniacemu go radiowozowi i usilowal przejecha policjanta na
    > blokadzie ktory otworzyl ogien

    No i? Dziennikarze wyczytali to w szklanej kuli, czy może było to
    oficjalne stanowisko komendy - który scenariusz jest bardziej
    prawdopodobny?

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 108. Data: 2009-06-30 14:04:24
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> napisał w wiadomości

    > Zwlaszcza taki co nie chce potwierdzic wersji policjanta...

    zainteresuj sie tematem, to bedziesz wiedzial ze akurat nie ma to zadnego
    znaczenia

    w tym wypadku swiadkowie byli zwiazani z poszkodowanym, bo to mala
    miejscowosc, jesli nie osobiscie to poprzez lokalny patriotyzm, a policji i
    tak nikt nie lubi

  • 109. Data: 2009-06-30 14:06:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > No i? Dziennikarze wyczytali to w szklanej kuli, czy może było to
    > oficjalne stanowisko komendy - który scenariusz jest bardziej
    > prawdopodobny?

    wszystkie informacje jakimi sie tu poslugujemy, niezaleznie od tego co o tym
    sadzimy sa w mniejszym lub wiekszym stopmniu przetworzone przez
    dziennikarzy, pewno jest tylko jedno, jakby sie zatrzymal to by zyl

  • 110. Data: 2009-06-30 14:07:01
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat... troche EOT
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Easy pisze:

    > Rozumiem jesli ginie jedyny żywiciel piatki dzieci ( dobra, nawet
    > jednego) ale odszkodowanie dla rodziców za dziecko? to znaczy co? kasa
    > ma zagłuszyc miłosc? bez sensu dla mnie. ale ja wiem ja inna jestem.

    Easy, powiedz ze teraz zartujesz prawda? nie znamy sie osobiscie, nie
    wiem czy masz dzieci czy nie (ja nie mam) ale zapytaj sie moze swoich
    rodzicow jakby sie czuli tracac dziecko w taki sposob. Wyrok pokazuje
    tylko ze Pansto i juego sluzba jest nieskuteczne w pewnych obszarach.
    Urzednik panstwowy to przyznaje - nie mowi nic o tym czy mial strzelac
    czy nie, czy mial stzrelac zeby zabic czy tez zeby postarszuyc. Mowi
    tylko o tym, ze stala sie rzecz straszna (jak straszna to juz sie
    dowiesz od rodzicow) i za taka strate rodzinie nalezy sie
    zadoscuczynienie. Panstwo jako panstwo ma chronic sweoich obywateli -
    jak pokazuje ten przypadek czasem rowniez przed swoimi wlasnymi bledami.
    Pomysl jak beda sie czuli Ci rodzice za 30 lat wiedzac o tym, ze mieli
    kiedys kochanego syna, ktor coprawda popelnil blad, ale mieli nadzieje
    ze przyjedzie z wnukami na swieta czy posiedzi w ogrodku z nimi.
    > O własnie, a moze Policja powinna stworzyc precedens i zaskarzyc
    > rodziców ze zle wychowali dziecko?? ( mnie rodzice nauczyli zatrzymywać
    > sie do kontroli)...
    Teraz juz wiem, ze zartujesz. Niech od razu Policja zaskarzy sama siebie
    ze pozwolila na to by obywatel nie umieral ze strachu na sam widok
    policjanta?

    --
    Qlfon, Kraków