  • 1. Data: 2009-01-18 18:40:11
    Temat: Filtry CF10.7 i SFE10.7, jaka różnica
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Witajcie.
    Nie wiem czy poprawnie to nazwę ale spotkałem się z dwoma
    określeniami.

    Jak jest różnica pomiędzy SFE10.7MHz a CE10.7MHz.
    Pierwszy ma dwie końcówki, a drugi trzy,
    Jak to wewnętrznie jest podłaczone?
    Czy jak na schemacie jest dwukońcówkowy, to można zastosować
    trzykońcówkowi i co w tedy z trzecią.

    Czy to się poweinno nazywać filtrem ceramicznym, czy rezonatorem
    cramicznym i co oznaczają literki SFE i CF

    Po jednej stronie elementu z trzema nóżkami jest kropka czerwona, co
    ona oznacza, czy jest to wejście czy wyjście.