  • 1. Data: 2009-01-18 11:35:23
    Temat: SAM7 lub AVR i PCM1796
    Od: j...@n...com

    Projektuje amatorsko układ z procesorem i przetwornikiem C/A PCM1796.
    Wymyśliłem sobie że pomiędzy przetwornikiem i procesorem będzie układ
    CPLD który wysteruje interfejs I2S.

    Kiedyś udało mi się zaprojektować układ z Atmega88 i wiem że ma
    wyjście zegarowe i ponoć dało by się go
    podkręcić do 24.576 MHz. Kusi mnie też użycie at91sam7s32 z kwarcem
    12.288 i też połączenie wejścia zegara przetwornika z wyjściem zegara
    (PCK0).

    Co było by lepszym wyborem? Czy w takich rozwiązaniach zegar będzie
    miał jakiś duży słyszalny jitter?
    Czy PLL ma pozytywny wpływ na jitter w tym przypadku?

  • 2. Data: 2009-01-18 22:09:27
    Temat: Re: SAM7 lub AVR i PCM1796
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    j...@n...com pisze:

    > Projektuje amatorsko układ z procesorem i przetwornikiem C/A PCM1796.
    > Wymyśliłem sobie że pomiędzy przetwornikiem i procesorem będzie układ
    > CPLD który wysteruje interfejs I2S.

    Jeżeli już myślisz o ARMach to może po prostu wybierz taki, w którym
    interfejs synchroniczny może działać w trybie I2S i problem CPLD
    zniknie? Port SSC w AT91SAM7S32 da radę:
    http://www.atmel.com/dyn/products/product_card.asp?p
    art_id=3522
    Jest nawet nota aplikacyjna o podpinaniu go do przetwornika z I2S:
    http://www.atmel.com/dyn/resources/prod_documents/do
    c6020.pdf

    --
    Adam Dybkowski