eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 56

  • 21. Data: 2011-06-01 18:25:23
    Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-01 09:09, Kris_Poland pisze:
    > i tak przed REDA, od strony Wejherowa
    > gdzie czeka nas niedlugo fajny objazd przez remontowany wiadukt w Rumi
    > trwaja prace poszerzajace jezdnie + dodatkowe zjazdy
    >
    > tak sie sklada ze jadac do pracy jak zwykle widac regulatorow
    > ktorzy wydluzaja korek, nie rozumiem czemy
    >
    > JEST POSTAWIONE OZNAKOWANIE BY JECHAC NA ZAKLADKE
    > moze troszke za pozno
    >
    > kiedy w koncu KTOS ZROZUMIE ZE generuje wiekszy korek
    >
    > ps. to ubolewanie ze ciężarowe wyprzedzi osobówka to żaden zal
    > i tak to zrobi, wiec na diabla to blokowanie?

    Prawdziwi sprawcy bałaganu na zwężeniach w świętych wojnach "zamulający
    regulatorzy VS pchający do końca" są pominięci.

    Fakt jest taki, że daleko przed zwężeniem, pas który się kończy, porusza
    się nawet _kilkukrotnie_ szybciej niż pas kontynuowany.

    No i gościa który prawie stoi, a drugim pasem go wszyscy omijają szlag
    trafia i wpada na dziwne pomysły blokowania drugiego pasa.

    Ale wyjaśnieniem tej zagadki są ci najgrzeczniejsi i najspokojniejsi
    kierowcy, którzy chcąc nikomu nie wadzić, masowo zjeżdżają z kończącego
    się pasa daleko, daleko przed zwężeniem.

    Kończący się pas opróżnia się więc dużo szybciej niż ten kontynuowany,
    bo opróżnia się na trzy sposoby:
    - przed samym zwężeniem kierowcy jadą na zakładkę
    - nim się zacznie korek, kierowcy którzy wiedzą który pas kończy
    zjeżdżają z niego
    - już w korku jak na horyzoncie widać który pas się kończy, jadący
    kończącym zmieniają pas ruchu

    I powyższe trzy sposoby opróżniania kończącego się pasa, powodują że
    idzie on 3x szybciej.

    A zasady do stosowania są proste:
    - dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
    - jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1
    - nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym


  • 22. Data: 2011-06-01 19:42:23
    Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 01 Jun 2011 18:25:23 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > A zasady do stosowania są proste:
    > - dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
    > - jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1
    > - nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

    Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając maksymalnie
    pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek


  • 23. Data: 2011-06-01 19:56:09
    Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "P.B." <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:kkvkx8elkhsf$.1jk3ttnv5tn6o.dlg@40tude.net...
    > Dnia Wed, 01 Jun 2011 18:25:23 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
    >
    >> A zasady do stosowania są proste:
    >> - dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
    >> - jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1
    >> - nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym
    >
    > Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając maksymalnie
    > pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)

    "Na zakładkę, kurwa, na zakładkę!"

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi
    ukiewicz412010.jpg
    http://gazetawyborcza.republika.pl/PlakatMichnik_72.
    jpg
    http://legionisci.com/zdjecia/11lech2_kibice_d.jpg
    http://img809.imageshack.us/img809/3142/162828181092
    07190268210.jpg


  • 24. Data: 2011-06-01 20:02:58
    Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    P.B. w <news:kkvkx8elkhsf$.1jk3ttnv5tn6o.dlg@40tude.net>:

    > Dnia Wed, 01 Jun 2011 18:25:23 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    >> A zasady do stosowania są proste:
    >> - dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
    >> - jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1
    >> - nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym
    > Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając maksymalnie
    > pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)

    Kurwa szerokość trzymać kurwa potem kurwa na przemian kurwa

    Może być? ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]


  • 25. Data: 2011-06-01 20:06:57
    Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 1 Jun 2011 19:56:09 +0200, Yogi(n) napisał(a):

    >> Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając maksymalnie
    >> pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)
    >
    > "Na zakładkę, kurwa, na zakładkę!"

    Będę kiedyś jechał bez dzieci, to spróbuję :)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek


  • 26. Data: 2011-06-01 21:14:12
    Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 01 Jun 2011 19:56:09 +0200 osobnik zwany Yogi\(n\)
    wystukał:

    > Użytkownik "P.B." <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:kkvkx8elkhsf$.1jk3ttnv5tn6o.dlg@40tude.net...
    >> Dnia Wed, 01 Jun 2011 18:25:23 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
    >>
    >>> A zasady do stosowania są proste:
    >>> - dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
    >>> - jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1 - nie
    >>> zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym
    >>
    >> Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając
    >> maksymalnie pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)
    >
    > "Na zakładkę, kurwa, na zakładkę!"

    za mało "kurwa" kurwa!


    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett


  • 27. Data: 2011-06-01 21:20:22
    Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-01 19:42, P.B. pisze:
    > Dnia Wed, 01 Jun 2011 18:25:23 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
    >
    >> A zasady do stosowania są proste:
    >> - dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
    >> - jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1
    >> - nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym
    >
    > Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając maksymalnie
    > pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)

    W sumie to nic nie da, bo problemem są wcześniejsze zmiany pasa, a to
    najczęściej ani TIRmani, ani J.F., a ludzie którzy nawet nie mają CB.


  • 28. Data: 2011-06-02 13:00:30
    Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:4de67d3a$0$2456$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Dnia Wed, 01 Jun 2011 18:25:23 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
    >>> A zasady do stosowania są proste:
    >>> - dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest
    >>> krótszy
    >>> - jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę
    >>> 1:1
    >>> - nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym
    >>
    >> Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając
    >> maksymalnie
    >> pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)
    >
    > "Na zakładkę, kurwa, na zakładkę!"

    przestawic na mala moc i wystarcza 4 slowa " nie wpusc chuja,
    kurwa". Co nam zalatwia pkt 2 i 3 :-)

    A potem zobaczycie ze i na koncu panuje kultura :-)

    J.


  • 29. Data: 2011-06-05 03:34:15
    Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>


    Użytkownik "Javelin" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1273568481.20110601094833@o2.pl...
    >Zapomnij, są niereformowalni. Na forum krakowskiej TV były kiedyś
    >próby przekonania kierowcy ciężarówki do skuteczności tego typu
    >rozwiązania: http://forum.tvp.pl/index.php?topic=33515.0

    >To jest beton którego nie da się przekonać

    gdzies tam wlasnie w jakies TV reginalnej bylo ze na jakims moscie czy cus
    blokuja
    u nas ustala sie wyzszosc hierarchia standa wiekszy silniejszy szkoda ze nie
    inelektem

    z drugiej strony patrzac dlaczego nikt z tych jadacych z przodu nie
    zablokowal tira
    robiac burde... nikt nie ma odwagi wskoczyc do szoferki ?


  • 30. Data: 2011-06-05 03:35:02
    Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>


    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
    news:1kj6g39zb8ujy.dlg@lepper.institute.com...
    > Dnia Wed, 1 Jun 2011 09:48:33 +0200, Javelin napisał(a):
    >
    >> Zapomnij, są niereformowalni. Na forum krakowskiej TV były kiedyś
    >> próby przekonania kierowcy ciężarówki do skuteczności tego typu
    >> rozwiązania: http://forum.tvp.pl/index.php?topic=33515.0
    >>
    >> To jest beton którego nie da się przekonać
    >
    > Zacznij jechać na zakładkę, to nie będziesz musiał przekonywać.
    > Przy działającej zakładce nie ma czego regulować, a nawet nie da się tego
    > robić.

    jak jezdzic na zakladke jak jelopu z kilometra zostawiaja lewy wolny
    dla mistrzow prostej ?

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 ... 6


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: