-
21. Data: 2011-06-01 18:25:23
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
W dniu 2011-06-01 09:09, Kris_Poland pisze:
> i tak przed REDA, od strony Wejherowa
> gdzie czeka nas niedlugo fajny objazd przez remontowany wiadukt w Rumi
> trwaja prace poszerzajace jezdnie + dodatkowe zjazdy
>
> tak sie sklada ze jadac do pracy jak zwykle widac regulatorow
> ktorzy wydluzaja korek, nie rozumiem czemy
>
> JEST POSTAWIONE OZNAKOWANIE BY JECHAC NA ZAKLADKE
> moze troszke za pozno
>
> kiedy w koncu KTOS ZROZUMIE ZE generuje wiekszy korek
>
> ps. to ubolewanie ze ciężarowe wyprzedzi osobówka to żaden zal
> i tak to zrobi, wiec na diabla to blokowanie?
Prawdziwi sprawcy bałaganu na zwężeniach w świętych wojnach "zamulający
regulatorzy VS pchający do końca" są pominięci.
Fakt jest taki, że daleko przed zwężeniem, pas który się kończy, porusza
się nawet _kilkukrotnie_ szybciej niż pas kontynuowany.
No i gościa który prawie stoi, a drugim pasem go wszyscy omijają szlag
trafia i wpada na dziwne pomysły blokowania drugiego pasa.
Ale wyjaśnieniem tej zagadki są ci najgrzeczniejsi i najspokojniejsi
kierowcy, którzy chcąc nikomu nie wadzić, masowo zjeżdżają z kończącego
się pasa daleko, daleko przed zwężeniem.
Kończący się pas opróżnia się więc dużo szybciej niż ten kontynuowany,
bo opróżnia się na trzy sposoby:
- przed samym zwężeniem kierowcy jadą na zakładkę
- nim się zacznie korek, kierowcy którzy wiedzą który pas kończy
zjeżdżają z niego
- już w korku jak na horyzoncie widać który pas się kończy, jadący
kończącym zmieniają pas ruchu
I powyższe trzy sposoby opróżniania kończącego się pasa, powodują że
idzie on 3x szybciej.
A zasady do stosowania są proste:
- dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
- jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1
- nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym
-
22. Data: 2011-06-01 19:42:23
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Od: "P.B." <p...@w...pl>
Dnia Wed, 01 Jun 2011 18:25:23 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
> A zasady do stosowania są proste:
> - dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
> - jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1
> - nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym
Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając maksymalnie
pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)
--
Pozdrawiam,
Przemek
-
23. Data: 2011-06-01 19:56:09
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
Użytkownik "P.B." <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:kkvkx8elkhsf$.1jk3ttnv5tn6o.dlg@40tude.net...
> Dnia Wed, 01 Jun 2011 18:25:23 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
>
>> A zasady do stosowania są proste:
>> - dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
>> - jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1
>> - nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym
>
> Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając maksymalnie
> pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)
"Na zakładkę, kurwa, na zakładkę!"
--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi
ukiewicz412010.jpg
http://gazetawyborcza.republika.pl/PlakatMichnik_72.
jpg
http://legionisci.com/zdjecia/11lech2_kibice_d.jpg
http://img809.imageshack.us/img809/3142/162828181092
07190268210.jpg
-
24. Data: 2011-06-01 20:02:58
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
P.B. w <news:kkvkx8elkhsf$.1jk3ttnv5tn6o.dlg@40tude.net>:
> Dnia Wed, 01 Jun 2011 18:25:23 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
>> A zasady do stosowania są proste:
>> - dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
>> - jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1
>> - nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym
> Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając maksymalnie
> pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)
Kurwa szerokość trzymać kurwa potem kurwa na przemian kurwa
Może być? ;-)
--
Tomasz Nycz
[priv-->>X-Email]
-
25. Data: 2011-06-01 20:06:57
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Od: "P.B." <p...@w...pl>
Dnia Wed, 1 Jun 2011 19:56:09 +0200, Yogi(n) napisał(a):
>> Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając maksymalnie
>> pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)
>
> "Na zakładkę, kurwa, na zakładkę!"
Będę kiedyś jechał bez dzieci, to spróbuję :)
--
Pozdrawiam,
Przemek
-
26. Data: 2011-06-01 21:14:12
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Od: masti <g...@t...hell>
Dnia pięknego Wed, 01 Jun 2011 19:56:09 +0200 osobnik zwany Yogi\(n\)
wystukał:
> Użytkownik "P.B." <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> news:kkvkx8elkhsf$.1jk3ttnv5tn6o.dlg@40tude.net...
>> Dnia Wed, 01 Jun 2011 18:25:23 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
>>
>>> A zasady do stosowania są proste:
>>> - dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
>>> - jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1 - nie
>>> zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym
>>
>> Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając
>> maksymalnie pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)
>
> "Na zakładkę, kurwa, na zakładkę!"
za mało "kurwa" kurwa!
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
-
27. Data: 2011-06-01 21:20:22
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
W dniu 2011-06-01 19:42, P.B. pisze:
> Dnia Wed, 01 Jun 2011 18:25:23 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
>
>> A zasady do stosowania są proste:
>> - dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
>> - jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1
>> - nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym
>
> Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając maksymalnie
> pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)
W sumie to nic nie da, bo problemem są wcześniejsze zmiany pasa, a to
najczęściej ani TIRmani, ani J.F., a ludzie którzy nawet nie mają CB.
-
28. Data: 2011-06-02 13:00:30
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
news:4de67d3a$0$2456$65785112@news.neostrada.pl...
>> Dnia Wed, 01 Jun 2011 18:25:23 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
>>> A zasady do stosowania są proste:
>>> - dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest
>>> krótszy
>>> - jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę
>>> 1:1
>>> - nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym
>>
>> Masz rację. Teraz wymyśl jak powiedzieć to przez CB, używając
>> maksymalnie
>> pięciu słów i tak by TIRmani i J.F. zrozumieli :-)
>
> "Na zakładkę, kurwa, na zakładkę!"
przestawic na mala moc i wystarcza 4 slowa " nie wpusc chuja,
kurwa". Co nam zalatwia pkt 2 i 3 :-)
A potem zobaczycie ze i na koncu panuje kultura :-)
J.
-
29. Data: 2011-06-05 03:34:15
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>
Użytkownik "Javelin" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:1273568481.20110601094833@o2.pl...
>Zapomnij, są niereformowalni. Na forum krakowskiej TV były kiedyś
>próby przekonania kierowcy ciężarówki do skuteczności tego typu
>rozwiązania: http://forum.tvp.pl/index.php?topic=33515.0
>To jest beton którego nie da się przekonać
gdzies tam wlasnie w jakies TV reginalnej bylo ze na jakims moscie czy cus
blokuja
u nas ustala sie wyzszosc hierarchia standa wiekszy silniejszy szkoda ze nie
inelektem
z drugiej strony patrzac dlaczego nikt z tych jadacych z przodu nie
zablokowal tira
robiac burde... nikt nie ma odwagi wskoczyc do szoferki ?
-
30. Data: 2011-06-05 03:35:02
Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>
Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
news:1kj6g39zb8ujy.dlg@lepper.institute.com...
> Dnia Wed, 1 Jun 2011 09:48:33 +0200, Javelin napisał(a):
>
>> Zapomnij, są niereformowalni. Na forum krakowskiej TV były kiedyś
>> próby przekonania kierowcy ciężarówki do skuteczności tego typu
>> rozwiązania: http://forum.tvp.pl/index.php?topic=33515.0
>>
>> To jest beton którego nie da się przekonać
>
> Zacznij jechać na zakładkę, to nie będziesz musiał przekonywać.
> Przy działającej zakładce nie ma czego regulować, a nawet nie da się tego
> robić.
jak jezdzic na zakladke jak jelopu z kilometra zostawiaja lewy wolny
dla mistrzow prostej ?