  • 1. Data: 2010-11-30 20:30:02
    Temat: Felgi stalowe -poszukiwania
    Od: "Krzysztof" <k...@t...pl>

    Witam serdecznie Grupowiczow.
    Mam troch dziwne pytanie.
    Felgi - Rozmiar: 6x15, Rozstaw: 4x100, Srednica: 15, Offset: 45
    Jakie modele samochodow sa fabrycznie wyposazone w takie wlasnie felgi. (
    oprocz Toyoty Corolli)
    Dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-11-30 20:52:53
    Temat: Re: Felgi stalowe -poszukiwania
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Krzysztof

    > Mam troch dziwne pytanie.
    > Felgi - Rozmiar: 6x15, Rozstaw: 4x100, Srednica: 15, Offset: 45 Jakie
    > modele samochodow sa fabrycznie wyposazone w takie wlasnie felgi. (
    > oprocz Toyoty Corolli)

    A nie przyszło Ci do głowy tak brawurowe rozwiązanie jak wpisanie tych
    kryteriów na moto.allegro i obejrzenia tego, co wyjdzie?

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2010-11-30 21:16:34
    Od: "Pastuch" <j...@j...ja.pl>

    Witam!
    Na jaki rozmiar otworu centrujacego?

    6x15, 4x100, otwór centrujący 60,1mm i ET=43 - clio II, Scenic, Megane
    (chyba?), natomiast ET=50 to np. Clio III (a Grandtour na pewno).

    Jak radzili zajrzyj na aukcje allegro lub serwisy z oponami/felgami to od
    razu sie dowiesz..

    pzdr

  • 4. Data: 2010-11-30 21:17:56
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-30 20:30, Krzysztof pisze:
> [...]
    > Felgi - Rozmiar: 6x15, Rozstaw: 4x100, Srednica: 15, Offset: 45
    > Jakie modele samochodow sa fabrycznie wyposazone w takie wlasnie felgi. (
    O ile mnie pamiec nie myli to moje Clio III Grandtour ma takie felgi
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2010-11-30 22:14:41
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-30 20:30, Krzysztof pisze:
> [...]
    > Felgi - Rozmiar: 6x15, Rozstaw: 4x100, Srednica: 15, Offset: 45
    > Jakie modele samochodow sa fabrycznie wyposazone w takie wlasnie felgi. (

    Jaki otwor? Jesli 56mm to np. Honda i Rover.
    Aukcja przykladowa, pelno tego jest
    http://allegro.pl/felgi-stalowe-6x15-4x100-rover-hon
    da-mitsubishi-i1326137570.html

  • 6. Data: 2010-11-30 22:26:36
    Od: "Krzysztof" <k...@t...pl>

    > Witam!
    > Na jaki rozmiar otworu centrujacego?

    otwór centrujący 54,1 mm.

    Felg oryginalnie poszukuje do Corolli, niestety na lokalnym szrocie takiej
    nie stwierdzono. Za to opli, fordow i aut francuskich na pęczki. Wiec mam
    nadzieje ze uda sie cos dopasowac.