  • 1. Data: 2011-11-06 13:59:51
    Temat: Felgi Hondy do KIA?
    Od: "Skorek" <s...@T...pl>

    Chcę kupic felgi stalowe do KIA Sephia rok pr. 2000 silnik 1,5 [drugi
    "zimowy" komplet]. Ksiząka pojazdu sugeruje felgi 5,5JJx14ST.

    W wyszukiwarkach na www znalazłem parametry dla KIA ----4x100 ET45, CH 65
    [na jednej ze stron, na innej podają CH 56 , a suwmiarka na kole pokazuje mi
    "starej" feldze około CH56,czyli ciort go wie o co dokładnie chodzi].

    W sieci znalazłem ofertę sprzedaży felg od HONDA 4x100 ET45 CH56 i gość
    podał mi jeszcze symbol 5,5 J. [U mnie to jest 5,5 JJ]

    Czy ta felga będzie pasować do mojej KIA?

    Skorek

  • 2. Data: 2011-11-06 23:59:20
    Temat: Re: Felgi Hondy do KIA?
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 6 Lis, 13:59, "Skorek" <s...@T...pl> wrote:

    > Czy ta felga b dzie pasowa do mojej KIA?

    Powinna pasować