  • 1. Data: 2011-11-06 13:51:32
    Temat: naprawa szkody z OC, ale nie całowitej
    Od: "G" <g...@g...pl>

    Witam,

    Miałem stłuczkę jakiś czas temu. Naprawa z OC sprawcy. Uszkodzony zderzak,
    nadkole widoczne z zewnątrz co zgłosiłem w u ubezpieczyciela.
    To także w oświadczeniu napisał sprawca. Po odbiorze auta z serwisu nie
    działa halogen w zderzaku.
    pracownik serwisu, będacy jednoczesnie rzeczoznawcą PZU (do jakiejsc tam
    kwoty PZU opiera się na wycenie serwisu) stwierdza ze nie zaznaczyłem iż
    halogen jest uszkodzony oddając auto do naprawy.
    Zgłosiłem jedynie zderzak plus nadkole. No i na tym sie opiera i nie chce mi
    tego naprawic.
    jak to załatwić? Po to jest OC aby w jego ramach przywrócic auto do
    poprzedniego stanu, a do takiego nie zostało auto doprowadzone.
    Co dalej z tym zrobić? Drzeć koty z serwisem - gosć jest wyjatkowo anty od
    samego początku, szuka dziury w całym od piwerszego spotkania.
    Kufa nie potrafie zdzierżyć ludzkiej oporności. Czy może pisac do PZU?
    Pozdr.

  • 2. Data: 2011-11-06 13:57:34
    Temat: Re: naprawa szkody z OC, ale nie całowitej
    Od: "G" <g...@g...pl>

    Dodam jeszcze, że na zdjęciach które wykonałem zaraz po zdarzeniu na kablu
    od halogena wisi kostka,
    aktualnie już jej nie ma. najwidoczniej spadła podczas jazdy samochodem
    miedzy zdarzeniem a odstawieniem do serwisu.
    Kto powinien pokryc koszt owej kostki? Ja bo jej nie zdjąłem wcześniej? Czy
    Ubezpieczyciel mając na celu doprowadzenie samochodu do stany sprzed
    zdarzenia.

  • 3. Data: 2011-11-06 19:07:44
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-11-06 13:57, G pisze:
> [...]
    > Kto powinien pokryc koszt owej kostki? Ja bo jej nie zdjąłem wcześniej?
    > Czy Ubezpieczyciel mając na celu doprowadzenie samochodu do stany sprzed
    idz do PZU i sie nie cykaj

    --
    pozdros
    icek