  • 21. Data: 2010-03-16 13:59:59
    Temat: Re: Farba przewodząca czy co....
    Od: "Norbert" <...@h...spam>

    > +2 chyba trochę za dużo:
    >
    > http://www.mimuw.edu.pl/~janek/kotka_min.jpg
    >
    > Dałem jak radzisz i tak wyszło - lekko przepalone.

    Idealny obiekt do testow, czarny kot na jasnym tle. Jesli miales punktowy
    lub centralnie wazony pomiar swiatla to taki jest wynik ;) Do takiego
    zdjecia kota mozna by dac np -0.7 czyli sumarycznie do obiektywu nie
    zwierajacego stykow powinienes dac +1.3, mowie +2.0 traktuj jak 0.0. A
    najlepiej samemu wypraktykowac. W sniegu dajesz zwykle +1 EV zeby byl bialy,
    wiec z takim obiektywem trzeba dac +3 EV. Jakos tak :)

  • 22. Data: 2010-03-16 14:11:06
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Norbert napisał(a):

> [...]
    > zdjecia kota mozna by dac np -0.7 czyli sumarycznie do obiektywu nie
    > zwierajacego stykow powinienes dac +1.3, mowie +2.0 traktuj jak 0.0. A

    Kot płochliwy...

    >W sniegu dajesz zwykle +1 EV zeby byl bialy,
    > wiec z takim obiektywem trzeba dac +3 EV. Jakos tak :)

    W k-m kończy się na +2 niestety.

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 23. Data: 2010-03-16 16:50:23
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Jan Rudziński pisze:
    [...]
    > http://www.mimuw.edu.pl/~janek/kotka_min.jpg

    Ale, ale, bym zapomniał.
    Jestem tymczasowym opiekunem tej ślicznej, aksamitnie czarnej koteczki
    przynoszącej szczęście.
    Jeśli ktoś chciałby zaoferować jej dobry dom, to niech czekam na maile...
    Warszawa i okolice, bo to delikatny obiekt i kurierowi się nie da powierzyć.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 24. Data: 2010-03-16 18:37:41
    Od: "Norbert" <...@h...spam>

    > W k-m kończy się na +2 niestety.

    Uuuuu, nie wiedzialem. To zrob jak radza wszyscy, albo jak tanszy obiektyw
    to zeszlifuj farbe, jakiejs drogiej kolekcjonerskiej sztuki za 500 zl
    szkoda, ale obiektywy za 100 zl mozna zeszlifowac. Albo naklej ta folie
    aluminiowa.

  • 25. Data: 2010-03-17 10:04:49
    Od: Ziemo <n...@e...com>

    l...@l...localdomain pisze:

    > Mają już 24x16mm i 44x33mmm. Po co im jeszcze 36x24mm?

    Bo może ktoś by to kupił, a tak pójdzie do konkurencji.

    --
    Ziemo

  • 26. Data: 2010-03-17 10:54:02
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hnq9ks$1nb$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    Ziemo nabazgrał:

    > Bo może ktoś by to kupił, a tak pójdzie do konkurencji.

    To czemu jeszcze nie produkują telewizorów? ;)

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Autobusem przez mękę