  • 11. Data: 2010-05-18 12:57:02
    Temat: Re: Falcon 85mm f1,4 IF MC Aspherical
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 18 May 2010 13:43:52 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

    > Szanuję twoje zdanie...

    Ale jakieś uzasadnienie takiego maskowania adresu strony www masz, czy
    tylko lubisz utrudniać innym życie?

    --
    Kojer

  • 12. Data: 2010-05-18 13:18:21
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 18 May 2010 14:57:02 +0200, Robert Kois na pl.rec.foto.cyfrowa
    napisał(a):

    > Ale jakieś uzasadnienie takiego maskowania adresu strony www masz, czy
    > tylko lubisz utrudniać innym życie?

    Zapewne z powodu obawy o sondę lambda ;-)

    "Większość ludzi jest zbyt tchórzliwa, by czynić coś złego i zbyt słaba, by
    czynić coś dobrego."

  • 13. Data: 2010-05-18 20:29:16
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości >
    > A masz:
    > ha te te pe:/slesz zarzecki. com/exp/ 1/

    Oooo, dzięki! Całkiem obiecująco to wygląda ;-)
    --
    Yogi(n)

  • 14. Data: 2010-05-19 01:14:22
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Zapewne z powodu obawy o sondę lambda ;-)

    Płyń idioto, z Wisłą!

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 15. Data: 2010-05-21 18:31:49
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    wiadomości news:hssqp6$cf8$1@usenet.news.interia.pl...

    > A masz:

    A czy mógłbyś w dwóch słowach napisać, jak się zachowuje aparat z tym
    obiektywem przy wyższych przesłonach? Chodzi mi o prześwietlanie, które ma
    miejsce z manualnymi szkłami bez styków - innymi słowy, czy obsługuje
    bezproblemowo, czy tez prześwietla? Przypadłość ta ma miejsce w wypadku
    k10d, z wczesniejszymi podobno nie wystepowała.

    --
    Yogi(n)

  • 16. Data: 2010-05-22 11:56:53
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > bezproblemowo, czy tez prześwietla? Przypadłość ta ma miejsce w wypadku
    > k10d, z wczesniejszymi podobno nie wystepowała.

    Dam znać.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all