  • 1. Data: 2010-11-12 00:50:40
    Temat: Fajny tescik
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    http://www.dpreview.com/reviews/canoneos60d/page17.a
    sp

    - szkoda, ze w celu unikniecia detronizacji, starannie pominieto "wyższą półke"

  • 2. Data: 2010-11-12 08:13:06
    Temat: Re: Fajny tescik
    Od: "Paweł Łukawski" <p...@n...gazeta.pl>

> [...]
    sp

    > - szkoda, ze w celu unikniecia detronizacji, starannie pominieto "wyższą

    nawet IMO C1000D foci ciut lepiej niż C60D
    na szczęście można porównać z D300 czy 7D ale tę wyższą półeczkę starannie
    pominęto.
    Chętnie bym zobaczył obiektywne porównanie sampla z 450D do 60D IMO ten sam
    obiektyw i ujęcie - nie ma do czego skakać ;/

    pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2010-11-12 09:29:58
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2010-11-12 01:50, Pikus' pisze:
    > http://www.dpreview.com/reviews/canoneos60d/page17.a
    sp
    > - szkoda, ze w celu unikniecia detronizacji, starannie pominieto "wyższą
    > półke"

    Szokujące trochę. Zwłaszcza jak się ustawi w pozostałych okienkach
    canona 1000, s90 (żeby nie zapomnieć, że nie gęstość pikseli robi
    kłopoty) i olka epl1... Zalecam rzucić okiem w pióra po prawej.
    Najgorsze, że raw nie otwiera tajemnic, bo tym razem ich nie ma.

    --
    pozdrawia Adam
    /chcesz zrobić coś dla innych? - zrób coś dla siebie/

  • 4. Data: 2010-11-12 14:33:56
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-11-12 10:29, Janko Muzykant pisze:

> [...]
    > kłopoty) i olka epl1... Zalecam rzucić okiem w pióra po prawej.
    > Najgorsze, że raw nie otwiera tajemnic, bo tym razem ich nie ma.

    Chyba jednak trochę przesadzasz.

  • 5. Data: 2010-11-12 15:40:44
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2010-11-12 15:33, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Chyba jednak trochę przesadzasz.

    Jak się cofnę z pięć lat i powkładam tam odpowiedniki z owego okresu to
    raczej wyniki będą bardziej konkretne.
    Po prostu Canon idzie tam, gdzie Microsoft...

    --
    pozdrawia Adam
    /być dziś trendy to nie być trendy dlatego mój dentysta jest szczerbaty/

  • 6. Data: 2010-11-12 16:03:21
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-11-12 16:40, Janko Muzykant pisze:

    > Jak się cofnę z pięć lat i powkładam tam odpowiedniki z owego okresu to
    > raczej wyniki będą bardziej konkretne.
    > Po prostu Canon idzie tam, gdzie Microsoft...

    Nie wiem, nie wydaje mi się, ale ja tam się nie znam. Natomiast dalej
    nie widzę nic specjalnie szokującego w tym teście i w samplach.
    Może dlatego, że naprawdę nieczęsto oglądam zdjęcia w takich zbliżeniach?

  • 7. Data: 2010-11-12 16:55:15
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2010-11-12 17:03, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Nie wiem, nie wydaje mi się, ale ja tam się nie znam. Natomiast dalej
    > nie widzę nic specjalnie szokującego w tym teście i w samplach.
    > Może dlatego, że naprawdę nieczęsto oglądam zdjęcia w takich zbliżeniach?

    Były czasy, że postawienie obok siebie obrazów np. 400D i E3 dawało
    jednoznaczne wyniki z korzyścią dla pierwszego chyba pod każdym
    względem. Zresztą takich zestawień można było robić więcej. Obecnie
    wysoko stawiany 7D czy 60D daje większą papaję niż bardzo amatorskie
    epl1. Od 450D dynamika nie może się podnieść powyżej przeciętnej (mówię
    o użytecznej, nie bezwzględnej). Ostatnim obrazem o wysokiej
    szczegółowości może się pochwalić 500D. Coś zatem jest nie tak...

    Oczywiście to są wnioski z oglądania 1:1 i zaraz ktoś powie, że tak się
    nie robi. Wtedy jednak ja powiem, że wystarczy dobra komórka...

    --
    pozdrawia Adam
    /terroryzm - wiem co to, kiedyś mi strona nie działała.../

  • 8. Data: 2010-11-12 20:39:16
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 12.11.2010 Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał/a:

> [...]
    > o użytecznej, nie bezwzględnej). Ostatnim obrazem o wysokiej
    > szczegółowości może się pochwalić 500D. Coś zatem jest nie tak...

    W 1:1? eeee nie może.

    > Oczywiście to są wnioski z oglądania 1:1 i zaraz ktoś powie, że tak się
    > nie robi. Wtedy jednak ja powiem, że wystarczy dobra komórka...

    Dobra komórka to która, co to daje na 1:1 żyletke? Bo nie chce mi się
    wierzyć że z soczewki wielkości 1groszówki i matrycy jak oczko eproma
    da się coś sensownego wyjąć, w sensie 2mpix do oglądania 1:1, a to zrobi
    każde lusterko od 5lat z byle kitem.

  • 9. Data: 2010-11-12 20:55:18
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2010-11-12 21:39, Sergiusz Rozanski pisze:

    > W 1:1? eeee nie może.

    No, ja tak widzę w każdym razie. Nie jest już tak super, ale jeszcze się da.

> [...]
    > wierzyć że z soczewki wielkości 1groszówki i matrycy jak oczko eproma
    > da się coś sensownego wyjąć, w sensie 2mpix do oglądania 1:1, a to zrobi

    Dobra komórka w sensie jest w odpowiedniej ręce w odpowiednim czasie.
    Nikt nie patrzy na jakieś 1:1 :)

    --
    pozdrawia Adam
    /strzeż się banków - dorwą cię i zrobią z ciebie vipa!/

  • 10. Data: 2010-11-12 21:13:02
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    > Dobra komórka w sensie jest w odpowiedniej ręce w odpowiednim czasie.
    > Nikt nie patrzy na jakieś 1:1 :)

    No to w tym odpowiednim czasie (domniemam że warunki oświetleniowe) to
    lusterko z kitem na zielonym w ręku małpy zrobi 1:1 2mpx którym się
    ogolisz :D