  • 1. Data: 2009-12-28 08:37:16
    Temat: FYI: lecisz do USA, przeczytaj
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    http://www.tsa.gov/press/happenings/northwest_statem
    ent.shtm

    http://www.nytimes.com/2009/12/27/us/27security.html
    ?_r=4&ref=gaberivera&pagewanted=all

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 2. Data: 2009-12-28 09:55:38
    Temat: Re: FYI: lecisz do USA, przeczytaj
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    gietrzy napisał(a) :
    > http://www.nytimes.com/2009/12/27/us/27security.html
    ?_r=4&ref=gaberivera&pagewanted=all

    > pozdrawiam,
    > gietrzy

    Podaj jeszcze login i hasło do NY Times.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 3. Data: 2009-12-28 10:29:20
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Podaj jeszcze login i hasło do NY Times.

    Blokady cholera jak nie na q104.3 to NY, przepraszam.

    wejdź linkiem z tej strony
    http://www.neowin.net/news/main/09/12/28/us-bans-ele
    ctronics-on-international-flights

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 4. Data: 2009-12-28 11:54:56
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    gietrzy napisal:
    > http://www.tsa.gov/press/happenings/northwest_statem
    ent.shtm
    > http://www.nytimes.com/2009/12/27/us/27security.html
    ?_r=4&ref=gaberivera&pagewanted=all

    Regulacje rownie idiotyczne, jak zakaz wnoszenia napojow,
    ktory efektywnie byl wylacznie lobbingiem sklepow wolnoclowych.
    Amerykanie staja sie coraz bardziej paranoiczni, coraz bardziej
    totalitarni, coraz bardziej uciazliwi i niebezpieczni dla innych krajow.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 5. Data: 2009-12-28 11:57:27
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Amerykanie staja sie coraz bardziej paranoiczni, coraz bardziej
    > totalitarni, coraz bardziej uciazliwi i niebezpieczni dla innych krajow.

    Na szczescie maja artystow, ktorzy sa sumieniem narodu i w swoich dzielach
    pietnuja poczynania politykow - vide Avatar! ;-DDDD

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 6. Data: 2009-12-28 11:58:30
    Temat: Re: lecisz do USA, przeczytaj
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "gietrzy" napisał
    > http://www.tsa.gov/press/happenings/northwest_statem
    ent.shtm

    > http://www.nytimes.com/2009/12/27/us/27security.html
    ?_r=4&ref=gaberivera&pagewanted=all

    Ja mam lepszy pomysł - wpuszczać na pokład samolotu jedynie na goło w
    jednorazowych klapkach.
    Na godzinę przed lądowaniem zakaz drapania się - ręce na oparciach.
    Łachy do zwrotu w przebieralni po wylądowaniu.
    Stewardessy też na goło żeby pasażerowie nie czuli się skrępowani.
    Byłoby i bezpiecznie i wesoło.

    adam

  • 7. Data: 2009-12-28 12:05:25
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jacek_P pisze:
> [...]
    > Amerykanie staja sie coraz bardziej paranoiczni, coraz bardziej
    > totalitarni, coraz bardziej uciazliwi i niebezpieczni dla innych krajow.

    Na szczęście też coraz bardziej słabsi.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 8. Data: 2009-12-28 12:11:57
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-12-28 12:54, Jacek_P pisze:

    > Amerykanie staja sie coraz bardziej paranoiczni, coraz bardziej
    > totalitarni, coraz bardziej uciazliwi i niebezpieczni dla innych krajow.

    Na szczęście nie ma przymusu latania do USA. Ba, w ogóle nie ma przymusu
    latania gdziekolwiek.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 9. Data: 2009-12-28 13:43:40
    Od: "P.Sperling" <p...@g...com>

    Ponieważ ten NYT rzeczywiście chodzi makabrycznie, to zdrukowałem
    artykuł do PDFa i zawiesiłem tu:
    http://www.wuala.com/sperling/My%20public%20files/NY
    Times.pdf

  • 10. Data: 2009-12-28 13:48:15
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    P.Sperling napisał(a) :
    > Ponieważ ten NYT rzeczywiście chodzi makabrycznie, to zdrukowałem
    > artykuł do PDFa i zawiesiłem tu:
    > http://www.wuala.com/sperling/My%20public%20files/NY
    Times.pdf

    Już mi wyobraźnia podsuwa pasażerów z chorym pęcherzem, którzy
    sikają pod siebie na siedzenie. I ten odorek op wejściu na pokład.
    Fuj, nie będę latał samolotami :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E