  • 1. Data: 2009-12-27 21:22:12
    Temat: Dla korzystających z serwisu NP
    Od: Marek <s...@d...pl>

    Będąc niezadowolonym z serwisu NP trafiłem na http://tinyurl.com/stop-NP.
    Może komuś również się przyda i wspólnym wysiłkiem coś uzyskamy.
    Wiem, że to trudno ale skoro klientom jednego z większych banków sie
    udało wymóc na "centrali" zmianę niekorzystnych umów to może i my mamy
    szansę na zmiany.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2009-12-27 21:34:30
    Temat: Re: Dla korzystających z serwisu NP
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Będąc niezadowolonym z serwisu NP trafiłem na http://tinyurl.com/stop-NP.

    Musiales byc bardzo dlugo na wakacjach... ;)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 3. Data: 2009-12-27 23:03:54
    Od: Marek <s...@d...pl>

    marcin.STIG.saldat pisze:
    (...)
    > Musiales byc bardzo dlugo na wakacjach... ;)

    Prawdą jest, że dawno tu nie byłem. Przepraszam :)

    --
    Marek

  • 4. Data: 2009-12-28 10:39:15
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Prawdą jest, że dawno tu nie byłem. Przepraszam :)

    _Tu_? Temat polishnikonservice.com byl walkowany rowniez na fotopolis i
    optycznych. Wlacznie z publikacjami oficjalnych wypowiedzi z Nikon
    Polska, na tenze temat. Forum Nikona tez przeszlo niezla zadyme w
    zwiazku z tym tematem.
    Dlatego wlasnie pomyslalem, ze byles na dlugich wakacjach... Takich
    prawdziwych wakacjach -- bez internetu. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat