  • 1. Data: 2009-08-27 22:28:26
    Temat: Taka sobie ankieta.
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    No właśnie, którą nóżkę wróbelek ma bardziej: lewą czy prawą?

    Wróbelek jest tu: http://img405.imageshack.us/i/por.jpg/ (dla
    wrażliwych: to jest taki sobie pstryk, broń Boże fotorafia przez duże
    F). I jeszcze o krótkie uzasadnienie bym prosił.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 2. Data: 2009-08-27 23:25:30
    Temat: Re: Taka sobie ankieta.
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Grzegorz Krukowski:

    > Wróbelek jest tu: http://img405.imageshack.us/i/por.jpg/ (dla
    > wrażliwych: to jest taki sobie pstryk, broń Boże fotorafia przez duże
    > F). I jeszcze o krótkie uzasadnienie bym prosił.

    Prawe przecież.

  • 3. Data: 2009-08-27 23:54:09
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Mateusz Ludwin:

    > Prawe przecież.

    A uzasadnienie jest takie, że to po prawej jest bardziej zbliżone do
    rzeczywistych wrażeń odbieranych przez oczy w słoneczny dzień.

    No chyba że to fotka na NK :>

  • 4. Data: 2009-08-28 00:51:47
    Od: "Konrad L" <p...@o...pl>

    gora z lewej, dol z prawej....
    ...bo tak :)

  • 5. Data: 2009-08-28 06:03:46
    Od: Seba <o...@s...pl>

    Mnie sie bardziej podoba lewe. Ladny kontrast nieba z budynkiem.

  • 6. Data: 2009-08-28 06:35:03
    Od: "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wrażliwych: to jest taki sobie pstryk, broń Boże fotorafia przez duże
    > F). I jeszcze o krótkie uzasadnienie bym prosił.

    Prawe. Dobre cienie, dobre niebo, może trochę światła zdjąłbym ze ścian
    kościoła, ale to pewnie zależy trochę od monitora albo profilu. Lewe
    przesycone, niebo jeszcze-jeszcze ujdzie, jak spolaryzowane, ale potem za
    duże kontrasty, a w cieniach ciemno. Wygląda jak źle zmontowany HDR :)

    zdrówka, PW

  • 7. Data: 2009-08-28 07:19:01
    Od: Ziemo <n...@e...com>

    Grzegorz Krukowski pisze:
> [...]
    > wrażliwych: to jest taki sobie pstryk, broń Boże fotorafia przez duże
    > F). I jeszcze o krótkie uzasadnienie bym prosił.

    Lewe, bo ma syfa na matrycy.

    --
    Ziemo

  • 8. Data: 2009-08-28 07:31:06
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 28 Sie, 00:28, Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> wrote:
> [...]
    > --
    > Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    > dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

    Obojetnie, moze być lewe, może być prawe, ale pod warunkiem ucięcia
    1/4 bardzo nieciekawego nic nie wnoszącego dołu.

  • 9. Data: 2009-08-28 08:52:12
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 28 Aug 2009 00:31:06 -0700 (PDT), Nieznajomy
    <j...@g...pl> wrote:

    >Obojetnie, moze być lewe, może być prawe, ale pod warunkiem ucięcia
    >1/4 bardzo nieciekawego nic nie wnoszącego dołu.

    Taka uwaga ogólna: problem jest w tym, że po XX latach chce się często
    zobaczyć to, co było obok, a zostało tak pieczołowicie wykadrowane aby
    zadość się stało regułom kompozycji. Myślę, że mogę założyć, iż każde
    warte sfotografowania miejsce zostało już sfotografowane ,,z regułami
    sztuki'' tak więc czy należy, w imię zasad, zrobić kolejne zdjęcie
    ,,idealne'', czy może nagiąć reguły aby osiągnąć to co się chce.

  • 10. Data: 2009-08-28 11:11:50
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Grzegorz Krukowski pisze:
> [...]
    > wrażliwych: to jest taki sobie pstryk, broń Boże fotorafia przez duże
    > F). I jeszcze o krótkie uzasadnienie bym prosił.

    Jak dla mnie optimum to byłoby coś pomiędzy, ze wskazaniem na to po prawej

    Lewe ma czystszy obraz i ładniejszy kolor nieba, choć jego intensywność jest
    jak dla mnie zbyt sztucznia, a przede wszystkim zdjęcie jest zbyt kontrastowe,
    prawie nic nie widać w cieniach.
    Prawe zaś mogłoby być o 1/3 E ciemniejsze, kolor też bym ciut skorygował.

    JW