eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJak dzwonić taniej z komórki na numery zagraniczne? › [FUT alt.pl.voip] Re: Jak dzwonić taniej z komórki na numery zagraniczne?
    From: Tomek <n...@n...no>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: [FUT alt.pl.voip] Re: Jak dzwonić taniej z komórki na numery zagraniczne?
    Date: Tue, 11 Jan 2011 22:38:50 +0100

    On 11.01.2011 18:29, tl wrote:

    > Użytkownik "Tomek" <n...@n...no> napisał w wiadomości

    > Z freszem masz po 5 gr/min , 300 minut/m-c na stcjonarne. Potem pakiety
    > 30 za 10 co daje 10 gr/min .
    Jeszcze lepiej. Na pewno skorzystam.

    > No, i to wlaśnie realizuje Ci ten kombajn.
    Rzeczywiście, przewertowałem instrukcję. Nie spodziewałem się, że to
    takie sprytne ustrojstwo i pozwala na wyjście VoIP-em. Prawdę mówiąc
    czegoś takiego właśnie potrzebuję, zwłaszcza, że już od pewnego czasu
    chcę wymienić modem do ADSL-a i AP. Fritz by go zastąpił idealnie. Tylko
    nie wiem, czy warto kupić tego z niemiec za 200 zł ze zmienionym
    firmware (mam linię analogową, więc Annex-A), ponieważ na angielskiej
    Wikipedii znalazłem informację, że chodzą słuchy, że przerobiony może
    się nie synchronizować na gorszych liniach z powodu różnic w konstrukcji
    modeli na rynek niemiecki i międzynarodowy.
    Czy ktoś może potwierdzić, zaprzeczyć?

    > Nie zmienił, to nakładka dla mniej profesjonalnych. Jak masz starego
    > kompa to niczego nie musisz kupować.
    > Można to zestawić tak, że wstukujesz tylko polski stacjonarny , a
    > trixbox sam złoży resztę bez tracenia czasu na piny.
    A tu z kolei też mam wątpliwości -- w jaki sposób miałbym podłączyć
    analogową linię telefoniczną do takiego komputera? Chyba potrzebuję
    specjalnej karty a te tanie nie są (na allegro widzę tylko 3 czy 4
    aukcje a cena to 500 zł co najmniej). A może tutaj również masz jakiś as
    w rękawie i mógłbyś polecić coś wartego uwagi?

    Ja w każdym razie próbowałem kiedyś usilnie uzyskać coś takiego przy
    pomocy voice modemu, ale to było w czasach W98 i udało mi się jedynie
    nagrać sygnał linii :)

    Jeżeli miałbym do wyboru w podobnej cenie: zintegrowany modem/ap/gateway
    albo jedną kartę FXO to raczej wybrałbym to pierwsze z uwagi na łatwość
    obsługi, prądożerność, hałas, zajmowaną przestrzeń.

    FUT alt.pl.voip #3, mam nadzieję, że zadziała