  • 41. Data: 2024-02-06 22:23:00
    Temat: Re: FTP
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1dy8cm60nfih3.1ldo7k3iplu1.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > A tu chyba przykład z TP-Link
    > https://www.tp-link.com/pl/support/faq/731/

    webmasterzy z firmy sieciowej nie potrafią wstawić ostrych obrazków :)

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 42. Data: 2024-02-06 22:24:39
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 06.02.2024 o 22:12, PiteR pisze:
    > dlatego nienawidzę sieci i udostępniania w windows
    > i wolę 50 x szybciej zestawić FTP niż zachodzić w głowę co jest.

    I taką ścieżkę FTP można wykorzystać w programach do zapisu i otwierania
    plików?

    Robert

  • 43. Data: 2024-02-06 22:24:41
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    bledu-0x80070035-nie-znaleziono

    > dlatego nienawidzę sieci i udostępniania w windows
    > i wolę 50 x szybciej zestawić FTP niż zachodzić w głowę co jest.
    >
    > Wyłączanie po kolei zabezpieczeń byle zadziałało też mi się nie podoba.

    ...ale to problem Twojej "memory". Albo jesteś za stary albo za młody,
    że nie ogarniasz całości :) Ok, nie wnikam czy robisz to codziennie czy
    sporadycznie, Ja codziennie. Może to właśnie "sporadycznie" czyli nie
    masz wprawy :)...ale to wytłumaczalne :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 44. Data: 2024-02-06 22:29:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:upu82n$fb7$6$Robert_W@news.chmurka.net>
    user Robert Wańkowski pisze tak:

    > I taką ścieżkę FTP można wykorzystać w programach do zapisu i
    > otwierania plików?

    Nie można wykorzystać ale wolę tę niedogodność i zaoszczędzić sobie
    zdrowia. Wyobraź teraz sobie, że za kilka dni dopadnie cię problem

    chłopaki zniknęło otoczenie sieciowe ;)

  • 45. Data: 2024-02-06 22:31:09
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > I taką ścieżkę FTP można wykorzystać w programach do zapisu i otwierania
    > plików?

    ...Pod warunkiem, że masz odpowiedniego klienta FTP. Obecne przeglądarki
    nie bardzo się do tego nadają. Polecam Filezilla jakbyco :)
    https://filezilla-project.org/

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 46. Data: 2024-02-06 22:32:24
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 06.02.2024 o 22:29, PiteR pisze:

    > Nie można wykorzystać ale wolę tę niedogodność i zaoszczędzić sobie
    > zdrowia. Wyobraź teraz sobie, że za kilka dni dopadnie cię problem
    >
    > chłopaki zniknęło otoczenie sieciowe ;)

    Kurwa jak? Samo?
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 47. Data: 2024-02-06 22:34:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:upu834$13m2g$1@news.icm.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

    > ...ale to problem Twojej "memory". Albo jesteś za stary albo za
    > młody, że nie ogarniasz całości :)

    albo za leniwy

    > Ok, nie wnikam czy robisz to
    > codziennie czy sporadycznie, Ja codziennie. Może to właśnie
    > "sporadycznie" czyli nie masz wprawy :)...ale to wytłumaczalne :)

    w ogole nie robię. Kiedys spróbowałem i uznałem to za rozwiązanie
    głupie i dałem na luz. Przeczówam sagę Animka i drukarka sieciowa.
    Wątek na 433 posty. Zastanówcie się co doradzacie ;)

    Trening czyni mistrza. Podobno pracownicy wod-kan po kilku latach nie
    czują już smrodu.

  • 48. Data: 2024-02-06 22:45:20
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 6 Feb 2024 21:29:39 +0100, LordBluzg®🇵🇱 napisał(a):

    > W dniu 06.02.2024 o 20:21, Jarosław Sokołowski pisze:
    > (...)
    >>
    > Nadal jednak są problemy...z nazwami plików pod Windows...ale tyczy się
    > to znaków i języka. Możemy coś zapisać ale usunąć się tego nie da w
    > normalny sposób :) Zany był kiedyś problem z nazwą pliku i kropką na
    > końcu...

    Problem może być w linuxach, który w ten sposób oznaczały pliki ukryte.

    Wątkotwórcy chciałem na początku zasugerować użycie Total
    > Commandera bo on sobie radzi z takimi sytuacjami...narzędzie ale nie
    > rozwiązanie jakie chciał. Dobrze jednak, że ogarnął w 24h co to SMB :)

    U mnie na jednym z NAS zrobił się problem z nazwami plików, ale w zasadzie
    tylko z jednym dokumentem.
    W domu mam ustawione, że z kombajnu OKI skany lecą mi protokołem ftp na
    NAS, OKI nadaje nazwy z datą i godziną, ja mogę nazwy edytować przed samym
    skanowaniem.
    Kiedyś zachciało mi się wrzucić do nazwy skanu znak funta, chciałem w ten
    sposób dać odpowiednik literki "Ł".
    No i wyszło:
    fisk_200426122729_00228_weter_AÄ‚ââ‚
    ¬ıľÄ‚„…Ăâââ
    €šÂŹÄąË‡Ă„‚â₏ťĂ‚-001.jpg

    Z jednej litery coś zrobiło cały ciąg znaków z wyższej części ASCII.

    Praktycznie nigdy nie używałem i nie używam znaków narodowych (zostało mi
    to z czasów DOS) a wtedy zostałem ukarany ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 49. Data: 2024-02-06 23:08:37
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam napisał:

    > Problem może być w linuxach, który w ten sposób oznaczały pliki ukryte.

    Ale to z kropką na początku, nie na końcu. Oznaczją, a nie oznaczały.
    I nie tylko linuksy, ale wszelkie uniksy. Poza tym wszystko się zgadza.
    A tak w ogóle, to najfajniesze są nazwy plików ze spacją na końcu.

    --
    Jarek

  • 50. Data: 2024-02-06 23:24:12
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 06.02.2024 o 22:34, PiteR pisze:

    > Trening czyni mistrza. Podobno pracownicy wod-kan po kilku latach nie
    > czują już smrodu.

    Nie nadaje się to na grupę ale tak samo z ruchaniem jest...ale nie w
    sensie smrodu. Jak ruchasz/walisz regularnie, to działa do starości :)

    Hehehe, musiałem się zaśmiać z tych, co przestali :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>