  • 91. Data: 2010-09-05 11:55:53
    Temat: Re: FOTORADARY ... czyli kur*y w Białym Borze ...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik jerzu t...@p...onet.pl ...

    > "Kasa, misiu, kasa."

    to jest jasne,
    nie tego dotyczylo moje pytanie.

  • 92. Data: 2010-09-05 13:37:37
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Rafał SP Gil" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i5p275$2sd$...@i...gazeta.pl...
    > Ostatnio w efekcie uniesienia nawrzucałem kurwami straży miejskiej w
    > Białym
    > Borze na pomorzu, gdzie to te kurwy w dupę kopane regularnie stawiają
    > śmietnik 5/10 metrów przed wylotem z zabudowanego (gdzie ten zabudowany
    > powinien kończyć się IMHO troszkę wcześniej).
    >
    > Włączam dziś TVP INFO, a tam misie z okienka, znaczy się posłowie SLD
    > zwołali
    > se przed kamerami randewó, i pieprzą o fotoradarach ... o ile ich
    > pieprzenie
    > mnie nie podnieciło, bo nie wierzę już w lewicę, tak owe misie tak samo
> [...]

    Jest droga poprawy sytuacji.

    Tablice z terenem zabudowanym nie mogą stanąć ot tak - w polu.

    Są konkretne przepisy, które o tym stanowią. Nie można oznaczenia "obszar
    zabudowany" stawiać w polu. Obszar taki powinien kończyć się od razu za
    zabudowaniami. Nie mam teraz pod ręką tych przepisów, ale wiem, że niedawno
    je czytałem. Była to albo obecna ustawa PoRD albo jej projekt obecnie
    procedowany w Sejmie. Być może wystarczy wykazać lokalnej policji, że znaki
    stoją niezgodnie z prawem - i sytuacja ulegnie zmianie.

  • 93. Data: 2010-09-05 18:19:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 05 Sep 2010 11:13:02 +0200, jerzu napisał(a):

    > Nie wiem czy zauważyłeś, ale policja czy straż miejska/gminna jakoś
    > wybiórczo traktuje to egzekwowanie przepisów.

    Na szczęście przepisy można innymi przepisami dezaktywować :D
    --
    ___________ (R)

  • 94. Data: 2010-09-05 18:25:37
    Od: Jelonkowaty <a...@t...pl>

    A taki fotoradar widzieliście? ;)
    http://fotoupload.pl/files/852290660/img_1206

    Stoi w pewnej miejscowości, koło posesji przy bocznej, osiedlowej uliczce.
    Ma właściciel poczucie humoru. :)

  • 95. Data: 2010-09-06 09:17:43
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-09-04, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > ale pytanie jest troche inne - po co tam ograniczenie predkoskosci!?

    Jak dzisiaj donosi gazeta.pl: niektóre gminy z mandatów za przekroczenie
    prędkości uzyskują ponad połowę budżetu...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 96. Data: 2010-09-06 09:57:39
    Temat: Re: FOTORADARY ... czyli kur*y w Bia
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >>> 2) pisać skargi i zażalenia;
    >>> 3) kandydować na radnego/posła etc. i naprawiać błędy
    >>> poprzedników;
    >>> 4) wyjechać z kraju;

    > oraz płacić za przekroczenie 20km w szczerym polu, ponieważ ktoś wymyślił,
    > że wiocha gdzie są 3 chaty na krzyż, to musi być min 5km teren zabudowany.

    ...odpowiadać za wyciągnięcie portfela z kieszeni napitego???!!!
    ...bo ktoś pomyślał, żeby takiego barana chronić. Niech uważa.
    My (kazdy z osobna) ustalamy sobie prawo.

    Nieprzestrzeganie prawa sieje największe spustoszenie " w tym kraju"
    a szczególnie, czego nikt nie zauważa - w mózgach, uważajacych,
    że przechodzenie na czerwonym, czy wyżuceniu śmieci byle gdzie
    jest sprytem a nie skrajnym działaniem przeciwko sobie.

    Spróbujmy podjąć wysiłek myślenia. Masowo.

    Artur(m)

  • 97. Data: 2010-09-06 10:02:33
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrni895ca.vh3.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Jak dzisiaj donosi gazeta.pl: niektóre gminy z mandatów za przekroczenie
    > prędkości uzyskują ponad połowę budżetu...

    Jak łamią przepisy to i cały budżet niech mają i mnie nie zdziwi,.. a nawet
    podwójny

  • 98. Data: 2010-09-06 10:10:00
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Voytek" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Z Białego Boru dostałem do firmy w ciągu ostatnich dwóch tygodni 5 fotek,
    > w tym 3 takie 110-130/70. Tam chyba nie da się nie zaliczyć "wykroczenia"
    > :-) Świadczy to o wyłącznie finansowym celu stawiania tam śmietnika.

    To pojedź do Szwajcarii (nie byłem samochodem, ale słyszałem)
    Każde przekroczenie o 3km/h (może 5km/h) jest już karane. Podyskutuj tam
    że nie trzeba w mieście 50 jechać, jakieś głupie przepisy. Tam dopiero od
    polaków
    budżety sobie poprawiają.

  • 99. Data: 2010-09-06 10:42:56
    Od: szymo <s...@w...pl>

    > Jeśli egzekwowanie przepisów można nazwać gnębieniem... jest znak, to
    > się do niego należy zastosować, choćby był najgłupszym znakiem w
    > okolicy. Jedziesz szybciej, to musisz się liczyć z tym, że zostaniesz
    > ukarany. Jeśli jakiś znak jest głupi, to można pisać do zarządu dróg czy
    > kto tam jest odpowiedzialny za znaki.

    ja ja ja naiwne pierdolenie..... na pewno Cię posłuchają! bo oto
    najwspanialszy nasz chlebodawca przyszedł i zwrócił nam swą przepiękną
    buzinką najlepszą uwagę że owy znaczeczek drogowiuśki stoi tu kurwa bez
    sensu.
    Słyszysz Ty Siebie gdzie Ty żyjesz chłopie? Urzędy w Polsce są po to aby
    zrobić Ciebie w Chuja o to za Twoją kasę. Oni bynajmniej nie są po to
    żeby TOBIE pomóc. Oni mają własny cel ekonomiczny muszą przynosić kasę i
    koniec.

  • 100. Data: 2010-09-06 11:00:35
    Temat: Re: FOTORADARY ... czyli kur*y w Białym Borze=?ISO=?iso-8859-2?Q?-8859-2=3FQ=3F=5F=3D2E=3D2E=3D2E=3F=3D?=
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Rafał Grzelak" <n...@d...com> wrote in message

    > Ja zawsze uwazalem, ze rozsadni ludzie nie pchaja sie do polityki.
    > Nie da sie wprowadzic niektorych potrzebnych ustaw a potem jeszcze
    > wygrac wybory. ;]
    > Poza tym w sektorze publicznym kokosow sie nie zarobi - chyba, ze by
    > sie dossac do gornej czesci piramidy.

    Tam powinni isc ideowcy, co sie kasa brzydza. :)

    Pozdrawiam
    Kamil