  • 11. Data: 2011-01-29 17:59:13
    Temat: Re: [FOCUS II] -1.6 TDCI rzęzi skrzynia? w okolicy 3tysięcy obr/min
    Od: "PM" <p...@g...pl>

    "Marek P." <q...@a...pl> wrote in message
    news:ii0qo0$otu$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja wszystkie służbowe Fordy serwisowałem a Auto Plaza na Popularnej. Byłem
    > bardzo zadowolony. Radzę kożystać z recepcji przejazdowej bo we wszystkich
    > fordach w firmie zakosili pokrywę silnika (w moim co prawda w UrsynCar ale
    > koledzy twierdzą że też u nich zapominali zamontować).

    jak to zakosili pokrywę silnika ?
    chodzi o tę plastikową nakładkę ?

    a co takiego jest w tej recepcji przejazdowej, żeby z niej korzystać ?
    jaki jest inny wybór ?

    W nowej firmie tez

    dzięki. właśnie tam mam najbliżej .

  • 12. Data: 2011-01-29 21:13:15
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-01-29 17:59, PM pisze:
    > "Marek P."<q...@a...pl> wrote in message

    > jak to zakosili pokrywę silnika ?
    > chodzi o tę plastikową nakładkę ?

    Może jak Ci też zakoszą, to przestanie klepać? ;)

  • 13. Data: 2011-02-03 17:38:53
    Od: "PM" <p...@g...pl>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

    > Może jak Ci też zakoszą, to przestanie klepać? ;)

    Byłem na Popularnej, znaleźli (sam nie byłem w stanie) - źle były
    poprowadzone/zamocowane przewody hudrauliczne od wspomagania i to one
    dzwoniły, naprawili - teraz cisza w samochodzie..
    Pokrywy nie zakosili ;-).

    dzięki.