  • 21. Data: 2011-09-07 13:40:04
    Temat: Re: FAQ? Zasady
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-09-07 02:33, to pisze:
    > Ta zasada obowiązuje dużo dłużej, niż istnieje ta grupa.

    Jak będziesz administratorem to będziesz tworzył zasady, reguły i inne
    netykiety. Ta grupa tu i teraz nie ma żadnego regulaminu poza umowną
    netykietą która to w żadnym punkcie nie zezwala na spamowanie nawet
    najstarszym i najbardziej aktywnym grupowiczom. Więc nie wymyślaj i nie
    dziel na równych i równiejszych gdzie siebie zapewne wstawiasz do tych
    równiejszych.

    > Nie bredź.

    Do lustra to powiedz i poczytaj netykiete na którą wielu się tu powołuje.

  • 22. Data: 2011-09-07 14:30:53
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Excite

> [...]
    > najstarszym i najbardziej aktywnym grupowiczom. Więc nie wymyślaj i nie
    > dziel na równych i równiejszych gdzie siebie zapewne wstawiasz do tych

    Netykieta grup dyskusyjnych zawsze dawała dowolność jeśli chodzi o
    zawartość sygnaturek. A co nie jest zabronione -- jest dozwolone. Poza
    tym w polskim usenecie jest to tolerowane od kilkunastu lat, więc
    dochodzi argument zwyczajowy.

    Ale co może na ten temat wiedzieć świeżak?

  • 23. Data: 2011-09-07 15:03:31
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-09-07 14:30, to pisze:
    > Netykieta grup dyskusyjnych zawsze dawała dowolność jeśli chodzi o
    > zawartość sygnaturek. A co nie jest zabronione -- jest dozwolone.

    Zmieniasz temat z niby dozwolonego spamowania na ogłoszenia z
    sygnaturki. Sygnaturki mogą być dowolne i nie ma tu żadnego podziału na
    stałych i nie stałych grupowiczów. Więc nie pitol o sygnaturkach tylko
    poczytaj ten wątek od początku i netykiete. Potem znajdź tam wyjątek
    który pozwalał by spamować ogłoszeniami na grupach stałym grupowiczom.
    Ciekawe też kto miał by nadawać ten szlachetny tytuł stałego grupowicza
    :) jakieś poronione pomysły ludzi próbujących tworzyć zasady pod siebie.

    > Ale co może na ten temat wiedzieć świeżak?

    Że jestem świeżak to pewnie ci popularna na tej grupie szklana kula
    wywróżyła :) To wróż dalej.

  • 24. Data: 2011-09-07 16:04:51
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Excite" <n...@n...bedzie.pl>

    > Fikcyjna zasada wymyślona przez tych co siedzą na grupie i chcą auto
    > sprzedać. Spam to spam i nie ma od tego wyjątku.

    To nie jest spam tylko co najwyżej niechciana wiadomość.

  • 25. Data: 2011-09-07 19:04:07
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > Te, świeżak, a netykietę kiedyś widziałeś? Jeśli chodzi o treść
    > sygnaturki, to jest dowolność, byle nie była dłuższa niż 4 (wg.
    > niektórych źródeł 5) linii. Tak jest od zawsze i nie tylko na tej grupie.
    Te. Z drzewa spadłeś, czy najebałeś się butaprenem?
    --
    Krzysiek

  • 26. Data: 2011-09-07 20:23:15
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Krzysztof 45

    > Te. Z drzewa spadłeś, czy najebałeś się butaprenem?

    Nie każdy funkcjonuje według Twojego rozkładu dnia. :>

  • 27. Data: 2011-09-07 20:30:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-07 20:23, to pisze:
    > begin Krzysztof 45

    > Nie każdy funkcjonuje według Twojego rozkładu dnia. :>

    ROTFL

  • 28. Data: 2011-09-07 20:59:20
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > Nie każdy funkcjonuje według Twojego rozkładu dnia. :>
    Pilnuj, żeby Twój wykrywacz bzdur był zawsze na chodzie.
    --
    Krzysiek

  • 29. Data: 2011-09-12 17:33:48
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Excite" <n...@n...bedzie.pl>

    > Jak będziesz administratorem to będziesz tworzył zasady, reguły i inne
    > netykiety.

    Administrator nie po to jest