-
71. Data: 2011-04-11 23:56:53
Temat: Re: F1 - DRS
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Mon, 11 Apr 2011 10:44:53 +0200, J.F.
<j...@p...onet.pl> wrote:
> Ale overboost jest nielimitowany,
Ale dasz sobie za to rękę uciąć?
> Zuzyjesz, to na pozniej zabraknie.
> No chyba zeby i do overboosta licznik podlaczyc.
Standardowe ECU nie takie rzeczy załatwia.
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
72. Data: 2011-04-11 23:58:53
Temat: Re: F1 - DRS
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Mon, 11 Apr 2011 18:11:15 +0200, Bugatti
<s...@m...pl> wrote:
> pamiętam nazwiska) pusty kers (z wirtualizacji realizatora) nagle podczas
> przejazdu z pełnym butem przez prostą startową z ciągu sekund "bateryjka"
> się w pełni naładowała.
Dlatego, że pojemność akumulatorów wystarcza na więcej niż 80kW
przez 6 sekund.
> Druga kwestia świadcząca o braku powagi F1 i robienia sobie zawodników i
> kibiców w kakao jest fakt traktowania przez sędziów Hamiltona za jego
> wybryki na torze np. blokowanie innych i brak _konkretnej_ konsekwencji za
> takie zachowanie.
Mówisz? DT zamienione na 20s to nie jest konkretna konsekwencja?
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
73. Data: 2011-04-12 00:00:45
Temat: Re: F1 - DRS
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Mon, 11 Apr 2011 22:32:38 +0200, Bugatti
<s...@m...pl> wrote:
> Sprawiedliwa kara to zakaz staru w jednym z wyścigów - ale gdzie tam nie
Poczytaj regulamin, potem strugaj Jedynego Sprawiedliwego.
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
74. Data: 2011-04-12 00:01:45
Temat: Re: F1 - DRS
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Mon, 11 Apr 2011 10:48:50 +0200, Rychu <r...@a...pl>
wrote:
> Bredzisz strasznie. Skoro jest szybszy to dlaczego jest z tyłu?
Bo nie masz zielonego pojęcia o współczesnej aerodynamice.
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
75. Data: 2011-04-12 00:05:26
Temat: Re: F1 - DRS
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Mon, 11 Apr 2011 22:25:45 +0200, Rychu <r...@a...pl>
wrote:
> a tylko ten z tyłu. Myślisz, że to tak prosto jest jechać _wolniejszym_
> samochodem i nie dać się wyprzedzić?
Dziś o wiele, wiele łatwiej niż np. 30 lat temu.
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
76. Data: 2011-04-12 00:29:11
Temat: Re: F1 - DRS
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
news:4da34d15$1@news.home.net.pl...
>W dniu 2011-04-11 14:11, Cavallino pisze:
>> Który poza wyrównaniem szans nic innego nie robi.
>> Rozumiesz słowo "wyrównaniem"?
>
> O w końcu trafiłeś w sedno tego co Ci od dłuższego czasu próbujemy
> jakoś wyjaśnić. Na siłę wyrównać lepszego i gorszego.
To Tobie próbuje się tłumaczyć, że ten lepszy to ten co dogonił, a nie ten
co się akurat przed nim znalazł, bardzo często przez czysty przypadek.
Ale widzę bez powodzenia.
Nie chcesz pojąć - nie pojmiesz, nie mój problem.
EOD
-
77. Data: 2011-04-12 07:17:49
Temat: Re: F1 - DRS
Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>
Dnia 2011-04-11 22:39, *Bugatti* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:
>>> Od razu mówię że sie od F1 nie podniecam ani zbytnio nie interesuję ale
>>> jak tak bronisz tego F1 to wytłumacz nam jedno - KERS rekuperuje się
>>> podczas hamowania (silnikiem lub hamulcami) - to wiemy. To dlaczego
>>> podczas pierwszego wyścigu w Melbourne podczas przejazdu pewnego
>>> zawodnika (nie pamiętam nazwiska) pusty kers (z wirtualizacji
>>> realizatora) nagle podczas przejazdu z pełnym butem przez prostą
>>> startową z ciągu sekund "bateryjka" się w pełni naładowała.
>>
>> Masz pewien limit kersu na okrążenie - na linii startu/mety się
>> resetuje ("bateryjka" symbolizuje ten limit, nie stan baterii). Same
>> baterie mają większą pojemność.
>
> Bateryjka wirtualizująca stan baterii nie resetuje się na starcie/mecie.
> Podałem tylko szczególny przypadek, który wystąpił co najmniej dwa razy.
> Podaje dwa bo rzadko oglądam transmisję F1.
Najpierw pytasz o wytłumaczenie, dostajesz odpowiedź i nagle okazuje
się, że jednak wiesz jak to działa. Na szczęście się mylisz :)
Zgodnie z regulaminem KERS może oddać max 60 kW mocy chwilowej, a cała
energia dostępna dla kierowcy na *jedno* okrążenie to 400 kJ. Jak to
wyliczono oznacza to, że z KERS można korzystać przez 6.67 sekundy na
okrążenie przy całkowitej mocy i to obrazuje pasek bateryjki na
wizualizacji. Nigdzie poza linią start/meta on nie rośnie w czasie
okrążenia.
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
-
78. Data: 2011-04-12 07:22:45
Temat: Re: F1 - DRS
Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>
Dnia 2011-04-11 23:58, *Robert Rędziak* napisał, a mnie coś podkusiło,
żeby odpisać:
> Dlatego, że pojemność akumulatorów wystarcza na więcej niż 80kW
> przez 6 sekund.
60kW (81.5 HP) przez 6.67 s (400 kJ) :)
http://www.formula1.com/inside_f1/rules_and_regulati
ons/technical_regulations/8699/fia.html
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
-
79. Data: 2011-04-12 08:00:10
Temat: Re: F1 - DRS
Od: "Protz" <n...@m...pl>
Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał
> I duża zasługa w tym właśnie systemu DRS (choć oczywiście toru również - w
> Australii to nie działało).
Wczoraj sobie obejrzalem relacje z BBC, okazało sie, ze wyscig byl jeszcze
ciekawszy niz sie wydawało ogladajac w Polsacie ; )
Na przyklad od poczatku wiedzieli ze Webber ma zepsuty KERS przed startem, a
polsatowcy eksperci siedzą w tym studiu, o niczym nie wiedza, a na dodatek
czesto sa slepi.
Protz
-
80. Data: 2011-04-12 08:13:46
Temat: Re: F1 - DRS
Od: "Protz" <n...@m...pl>
Użytkownik "Bugatti" <s...@m...pl> napisał
> Borowczyk także się tym zdziwił podczas realizacji.
Serio? On sie chyba cofa w rozwoju.
Protz