eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyF1 - DRS
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 92

  • 71. Data: 2011-04-11 23:56:53
    Temat: Re: F1 - DRS
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 11 Apr 2011 10:44:53 +0200, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale overboost jest nielimitowany,

    Ale dasz sobie za to rękę uciąć?

    > Zuzyjesz, to na pozniej zabraknie.
    > No chyba zeby i do overboosta licznik podlaczyc.

    Standardowe ECU nie takie rzeczy załatwia.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 72. Data: 2011-04-11 23:58:53
    Temat: Re: F1 - DRS
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 11 Apr 2011 18:11:15 +0200, Bugatti
    <s...@m...pl> wrote:

    > pamiętam nazwiska) pusty kers (z wirtualizacji realizatora) nagle podczas
    > przejazdu z pełnym butem przez prostą startową z ciągu sekund "bateryjka"
    > się w pełni naładowała.

    Dlatego, że pojemność akumulatorów wystarcza na więcej niż 80kW
    przez 6 sekund.

    > Druga kwestia świadcząca o braku powagi F1 i robienia sobie zawodników i
    > kibiców w kakao jest fakt traktowania przez sędziów Hamiltona za jego
    > wybryki na torze np. blokowanie innych i brak _konkretnej_ konsekwencji za
    > takie zachowanie.

    Mówisz? DT zamienione na 20s to nie jest konkretna konsekwencja?

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 73. Data: 2011-04-12 00:00:45
    Temat: Re: F1 - DRS
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 11 Apr 2011 22:32:38 +0200, Bugatti
    <s...@m...pl> wrote:

    > Sprawiedliwa kara to zakaz staru w jednym z wyścigów - ale gdzie tam nie

    Poczytaj regulamin, potem strugaj Jedynego Sprawiedliwego.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 74. Data: 2011-04-12 00:01:45
    Temat: Re: F1 - DRS
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 11 Apr 2011 10:48:50 +0200, Rychu <r...@a...pl>
    wrote:

    > Bredzisz strasznie. Skoro jest szybszy to dlaczego jest z tyłu?

    Bo nie masz zielonego pojęcia o współczesnej aerodynamice.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 75. Data: 2011-04-12 00:05:26
    Temat: Re: F1 - DRS
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 11 Apr 2011 22:25:45 +0200, Rychu <r...@a...pl>
    wrote:

    > a tylko ten z tyłu. Myślisz, że to tak prosto jest jechać _wolniejszym_
    > samochodem i nie dać się wyprzedzić?

    Dziś o wiele, wiele łatwiej niż np. 30 lat temu.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 76. Data: 2011-04-12 00:29:11
    Temat: Re: F1 - DRS
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:4da34d15$1@news.home.net.pl...
    >W dniu 2011-04-11 14:11, Cavallino pisze:
    >> Który poza wyrównaniem szans nic innego nie robi.
    >> Rozumiesz słowo "wyrównaniem"?
    >
    > O w końcu trafiłeś w sedno tego co Ci od dłuższego czasu próbujemy
    > jakoś wyjaśnić. Na siłę wyrównać lepszego i gorszego.

    To Tobie próbuje się tłumaczyć, że ten lepszy to ten co dogonił, a nie ten
    co się akurat przed nim znalazł, bardzo często przez czysty przypadek.
    Ale widzę bez powodzenia.

    Nie chcesz pojąć - nie pojmiesz, nie mój problem.
    EOD


  • 77. Data: 2011-04-12 07:17:49
    Temat: Re: F1 - DRS
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-04-11 22:39, *Bugatti* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    >>> Od razu mówię że sie od F1 nie podniecam ani zbytnio nie interesuję ale
    >>> jak tak bronisz tego F1 to wytłumacz nam jedno - KERS rekuperuje się
    >>> podczas hamowania (silnikiem lub hamulcami) - to wiemy. To dlaczego
    >>> podczas pierwszego wyścigu w Melbourne podczas przejazdu pewnego
    >>> zawodnika (nie pamiętam nazwiska) pusty kers (z wirtualizacji
    >>> realizatora) nagle podczas przejazdu z pełnym butem przez prostą
    >>> startową z ciągu sekund "bateryjka" się w pełni naładowała.
    >>
    >> Masz pewien limit kersu na okrążenie - na linii startu/mety się
    >> resetuje ("bateryjka" symbolizuje ten limit, nie stan baterii). Same
    >> baterie mają większą pojemność.
    >
    > Bateryjka wirtualizująca stan baterii nie resetuje się na starcie/mecie.
    > Podałem tylko szczególny przypadek, który wystąpił co najmniej dwa razy.
    > Podaje dwa bo rzadko oglądam transmisję F1.

    Najpierw pytasz o wytłumaczenie, dostajesz odpowiedź i nagle okazuje
    się, że jednak wiesz jak to działa. Na szczęście się mylisz :)
    Zgodnie z regulaminem KERS może oddać max 60 kW mocy chwilowej, a cała
    energia dostępna dla kierowcy na *jedno* okrążenie to 400 kJ. Jak to
    wyliczono oznacza to, że z KERS można korzystać przez 6.67 sekundy na
    okrążenie przy całkowitej mocy i to obrazuje pasek bateryjki na
    wizualizacji. Nigdzie poza linią start/meta on nie rośnie w czasie
    okrążenia.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++


  • 78. Data: 2011-04-12 07:22:45
    Temat: Re: F1 - DRS
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-04-11 23:58, *Robert Rędziak* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
    > Dlatego, że pojemność akumulatorów wystarcza na więcej niż 80kW
    > przez 6 sekund.

    60kW (81.5 HP) przez 6.67 s (400 kJ) :)
    http://www.formula1.com/inside_f1/rules_and_regulati
    ons/technical_regulations/8699/fia.html

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++


  • 79. Data: 2011-04-12 08:00:10
    Temat: Re: F1 - DRS
    Od: "Protz" <n...@m...pl>


    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał

    > I duża zasługa w tym właśnie systemu DRS (choć oczywiście toru również - w
    > Australii to nie działało).

    Wczoraj sobie obejrzalem relacje z BBC, okazało sie, ze wyscig byl jeszcze
    ciekawszy niz sie wydawało ogladajac w Polsacie ; )

    Na przyklad od poczatku wiedzieli ze Webber ma zepsuty KERS przed startem, a
    polsatowcy eksperci siedzą w tym studiu, o niczym nie wiedza, a na dodatek
    czesto sa slepi.

    Protz



  • 80. Data: 2011-04-12 08:13:46
    Temat: Re: F1 - DRS
    Od: "Protz" <n...@m...pl>


    Użytkownik "Bugatti" <s...@m...pl> napisał

    > Borowczyk także się tym zdziwił podczas realizacji.

    Serio? On sie chyba cofa w rozwoju.

    Protz

strony : 1 ... 7 . [ 8 ] . 9 . 10


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: