eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyF1 - DRS
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 92

  • 81. Data: 2011-04-12 08:46:42
    Temat: Re: F1 - DRS
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 22:32:38 +0200, Bugatti na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Wiem że mają tyle sec. ale ja nie o to pytam...przeczytaj jeszcze raz ;-)

    Pytałeś dlaczego podczas przejazdu z pełnym butem na prostej, "bateryjka
    się ładuje" - otóż ładuje się ponieważ mają nowy limit, a enegria jest już
    zmagazynowana.

    > Sprawiedliwa kara to zakaz staru w jednym z wyścigów

    Nie ma takiej kary w regulaminie.

    A tak swoją drogą - ... wolę już Hamiltona z jego nieco bandyckim
    podejściem do ścigania niż oglądanie 20 popierdółek w stylu Rosberga ...

    --
    Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ]
    m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl
    "Z niczego nie powstaje nic. Lukrecjusz"


  • 82. Data: 2011-04-12 09:04:08
    Temat: Re: F1 - DRS
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 22:25:45 +0200, Rychu na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > W dniu 2011-04-11 21:54, Marcin Stankiewicz pisze:

    >> Pudło. Lepszemu dać po prostu szansę wykorzystania tego, że jest
    >> lepszy.

    > Kolejny raz zapytam. Skoro jest lepszy to czemu jest z tyłu?

    Bo kichnął. Albo miał sraczkę. Albo właśnie zjechał po nowe opony,
    nowy nos, wraca na tor po spinie ...

    >> Wyobraź sobie, że wyprzedany bolid to ciężarówka o szerokości 5 m,
    >> ty masz 0,5 m szerokości, a droga ma tylko 5,5 m. Każdy wyjazd na
    >> "linię" ograniczającą szerokość to skucha, a cały DRS to chwilowe
    >> poszerzenie drogi o 1 cm, tak abyś się ledwo zmieścił ...
    >
    > WTF?

    Takie obrazowe przedstawienie tego jak wygląda wyprzedzanie w dzisiejszej
    F1. Skoro nie rozumiesz, to trudno ...

    >> Postaraj się zauważyć, że to nie jest magiczny guzik - nie każdemu
    >> się ta sztuczka udaje ...

    > ...ale jednak jest to coś z czego nie może skorzystać ten z przodu,
    > a tylko ten z tyłu. Myślisz, że to tak prosto jest jechać _wolniejszym_
    > samochodem i nie dać się wyprzedzić?

    Najwyraźniej ludzie mieli już dość "Trulli trains" i kulania się przez
    kilkanaście/dziesiąt okrążeń za kimś kogo nie da się wyprzedzić. I wcale
    nie z powodu tego, że ten blokujący to taki świetny kierowca.

    > To jest sport i na tym to polega,

    F1 to nie sport.

    --
    Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ]
    m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl
    "Krew to osobliwy płyn. Johann Wolfgang von Goethe (1749 - 1832)"


  • 83. Data: 2011-04-12 12:34:35
    Temat: Re: F1 - DRS
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 12 Apr 2011 07:22:45 +0200, Mirek Ptak
    <n...@n...pl> wrote:

    >
    > 60kW (81.5 HP) przez 6.67 s (400 kJ) :)

    Jakieś sześć dych zapamiętałem, ale jednostkę już niekoniecznie
    :) Owszem, tak jak piszesz.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 84. Data: 2011-04-12 18:45:48
    Temat: Re: F1 - DRS
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Marcin Stankiewicz w <news:122a6x4khrakw.c0suryei7gon$.dlg@40tude.net>:

    > Dnia Mon, 11 Apr 2011 22:32:38 +0200, Bugatti na pl.misc.samochody
    > napisał(a):

    >> Sprawiedliwa kara to zakaz staru w jednym z wyścigów
    > Nie ma takiej kary w regulaminie.

    A to co jest:

    16.3 The stewards may impose any one of the penalties below on any driver
    involved in an Incident :
    [...]
    g) Suspension from the driver's next Event.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]


  • 85. Data: 2011-04-12 18:59:12
    Temat: Re: F1 - DRS
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 12 Apr 2011 18:45:48 +0200, 'Tom N' na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > A to co jest:

    > 16.3 The stewards may impose any one of the penalties below on any
    > driver involved in an Incident :
    > [...]
    > g) Suspension from the driver's next Event.
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Aha. I dotyczy to kary za więcej niż jednorazową zmianę tory jazdy przy
    obronie, tak ?

    --
    Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ]
    m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl
    "W literaturze coś się jednak zmienia. Ludzie, którzy dziś piszą
    bestsellery, przed dwudziestu laty siedzieliby w więzieniu. Ben Hecht."


  • 86. Data: 2011-04-12 19:42:35
    Temat: Re: F1 - DRS
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Marcin Stankiewicz w <news:1mp0747b6nk9a.1ljl4ewkqa5u$.dlg@40tude.net>:

    > Dnia Tue, 12 Apr 2011 18:45:48 +0200, 'Tom N' na pl.misc.samochody
    > napisał(a):

    >> A to co jest:

    >> 16.3 The stewards may impose any one of the penalties below on any
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^
    >> driver involved in an Incident :
    >> [...]
    >> g) Suspension from the driver's next Event.
    >> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Aha. I dotyczy to kary za więcej niż jednorazową zmianę tory jazdy przy
    > obronie, tak ?

    Gdybyś nie wycinał z taką skrupulatnością, to byś widział do czego się
    odniosłem -- taka kara jest w regulaminie, a IMHO nie ma w regulaminie za co
    ta kara jest przydzielana, więc w efekcie -- patrz kolejne podkreślenie --
    za jednorazową zmianę toru *może* zostać przyznana (o sensie tego nie
    dyskutuję, tylko o kwestiach formalnych)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]


  • 87. Data: 2011-04-12 20:01:48
    Temat: Re: F1 - DRS
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 12 Apr 2011 19:42:35 +0200, 'Tom N' na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Gdybyś nie wycinał z taką skrupulatnością,

    Zacytowałem cały Twój post, so ... ? ;-)

    > taka kara jest w regulaminie, a IMHO nie ma w regulaminie za co
    > ta kara jest przydzielana,

    Masz rację - mam wersję regulaminu z 2010 na dysku, i szczerze mówiąc
    nie przypuszczałem, że FIA dołożyło w tym roku cokolwiek nowego w karach.

    W sumie to lekko przesadzili, bo wątpię, aby wykluczyli któregokolwiek z
    kierowców ;-)

    --
    Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ]
    m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl
    "Zwykle mąż i żona żyją jak dwa ptaszki w tym samym lesie, ale w
    nieszczęściu rozlatują się, każde w swoją stronę. Chińskie"


  • 88. Data: 2011-04-12 22:09:51
    Temat: Re: F1 - DRS
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak" napisał w wiadomości:

    > On Mon, 11 Apr 2011 22:32:38 +0200, Bugatti wrote:
    >
    >> Sprawiedliwa kara to zakaz staru w jednym z wyścigów - ale gdzie tam nie
    >
    > Poczytaj regulamin, potem strugaj Jedynego Sprawiedliwego.

    Właśnie o regulamin mi chodzi...wymaga zmiany...zresztą parę razy pokazano w
    ubiegłych sezonach że nawet na regulamin w paru kwestiach przymykano oko.

    Poza tym nie strugam Sprawiedliwego...sam pewnie dobrze pamiętasz że w w
    latach < 90. była prawdziwa rywalizacja a nie tak jak teraz pokaz siły (i
    głupoty) Berniego.


    Pozdr.


    --
    Bugatti


  • 89. Data: 2011-04-15 08:58:46
    Temat: Re: F1 - DRS
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@s...spam.spam napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Tak dla nieśledzących - DRS to układ ruchomego tylnego spoilera
    > pozwalający go złożyć na prostych.
    >
    > Zamysł jest taki, żeby zwiększyć ilość wyprzedzania, więc steruje tym
    > komputer u sędziów żeby pomóc wolniejszym tak żeby byli szybsi od
    > szybszych, których system spowolni.
    >
    > Z systemu więc nie może z systemu korzystać prowadzący w wyścigu, używać
    > go można tylko w wyznaczonych fragmentach trasy i tylko w sytuacji
    > ataku, czyli kiedy strata do poprzedzającego jest mniejsza niż sekundę.
    > Do tego jeszcze dochodzą jakieś pomniejsze reguły.
    >
    > Czyli w skrócie - jadący z przodu, na prostych jedzie hamowany hamulcem
    > aerodynamicznym, a goniący go może jechać dużo szybciej.
    >
    > Sytuacja na torze pokazuje że jadący z przodu jest tak spowolniony, że
    > nie ma nic do gadania przy tak dużej różnicy oporu.
    > Ale co to za atrakcja oglądać wyprzedzanie zaplanowane przez sędziowski
    > komputer?

    zamysł był inny - zeby skonczył sie sytuacje w ktorych ten "jadacy za"
    jedzie duzo szybciej, dogadania tego "jadacego przed" ale o wyprzedzaniu
    nie ma juz mowy bo nie ma gdzie, bo roznica predkosci za mała itd.
    I w tym kontekscie to nawet zdaje efekt.
    Inna sprawa, ze tez mam mieszane odczucia a propos takiego sterowania.


    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"


  • 90. Data: 2011-04-15 12:59:56
    Temat: Re: F1 - DRS
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-04-15 08:58, Budzik pisze:

    > zamysł był inny - zeby skonczył sie sytuacje w ktorych ten "jadacy za"
    > jedzie duzo szybciej, dogadania tego "jadacego przed" ale o wyprzedzaniu
    > nie ma juz mowy bo nie ma gdzie, bo roznica predkosci za mała itd.

    a przede wszystkim, gdy wjedzie w cień aerodynamiczny prowadzącego,
    to natychmiast aerodynamika zostaje zaburzona na tyle, że przestaje być szybszy.
    Odwrotnie niż np. w kolarstwie czy bieganiu, gdzie goniący ma lepiej, a nie gorzej.

    > Inna sprawa, ze tez mam mieszane odczucia a propos takiego sterowania.

    A może by tak: w momencie gdy dwóch zawodników dzieli mniej niż sekunda,
    każdy z nich może włączyć dopał, automatycznie wyłączając tę możliwość
    drugiemu. Plus jakiś limit dopałów na wyścig. Przynajmniej odczucie
    byłoby lepsze, że układ jest fair, a nie że goniący ma "niesłuszne" fory :)
    I gra nerwów: włączyć teraz czy zaoszczędzić? Co zrobi drugi? :)

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

strony : 1 ... 8 . [ 9 ] . 10


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: