eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyF1 - DRSRe: F1 - DRS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: F1 - DRS
    Date: Tue, 12 Apr 2011 07:17:49 +0200
    Organization: Prywatna inicjatywa newsowa :)
    Lines: 33
    Message-ID: <io0n9t$r59$1@news.onet.pl>
    References: <4da17b1c$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
    <h...@4...com>
    <4da18418$0$2454$65785112@news.neostrada.pl> <insriu$guv$1@news.onet.pl>
    <4da1fb80$0$2493$65785112@news.neostrada.pl> <int1ad$8pd$1@news.onet.pl>
    <s...@d...wkurw.org> <int266$8pd$2@news.onet.pl>
    <s...@d...wkurw.org> <inv7t0$r36$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <invcd6$p73$1@news.task.gda.pl> <invnkb$4ut$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-6-128.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1302585470 27817 87.205.6.128 (12 Apr 2011 05:17:50 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Apr 2011 05:17:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.9.2.15)
    Gecko/20110303 Mnenhy/0.8.3 Thunderbird/3.1.9
    In-Reply-To: <invnkb$4ut$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2361824
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2011-04-11 22:39, *Bugatti* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    >>> Od razu mówię że sie od F1 nie podniecam ani zbytnio nie interesuję ale
    >>> jak tak bronisz tego F1 to wytłumacz nam jedno - KERS rekuperuje się
    >>> podczas hamowania (silnikiem lub hamulcami) - to wiemy. To dlaczego
    >>> podczas pierwszego wyścigu w Melbourne podczas przejazdu pewnego
    >>> zawodnika (nie pamiętam nazwiska) pusty kers (z wirtualizacji
    >>> realizatora) nagle podczas przejazdu z pełnym butem przez prostą
    >>> startową z ciągu sekund "bateryjka" się w pełni naładowała.
    >>
    >> Masz pewien limit kersu na okrążenie - na linii startu/mety się
    >> resetuje ("bateryjka" symbolizuje ten limit, nie stan baterii). Same
    >> baterie mają większą pojemność.
    >
    > Bateryjka wirtualizująca stan baterii nie resetuje się na starcie/mecie.
    > Podałem tylko szczególny przypadek, który wystąpił co najmniej dwa razy.
    > Podaje dwa bo rzadko oglądam transmisję F1.

    Najpierw pytasz o wytłumaczenie, dostajesz odpowiedź i nagle okazuje
    się, że jednak wiesz jak to działa. Na szczęście się mylisz :)
    Zgodnie z regulaminem KERS może oddać max 60 kW mocy chwilowej, a cała
    energia dostępna dla kierowcy na *jedno* okrążenie to 400 kJ. Jak to
    wyliczono oznacza to, że z KERS można korzystać przez 6.67 sekundy na
    okrążenie przy całkowitej mocy i to obrazuje pasek bateryjki na
    wizualizacji. Nigdzie poza linią start/meta on nie rośnie w czasie
    okrążenia.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: