  • 21. Data: 2010-07-07 22:56:29
    Temat: Re: Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie tam rozwazania.
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 7 Jul 2010 20:28:31 +0000 (UTC), Robert Rędziak napisał(a):

    > No cóż. Z tych dwóch jeździłeś tylko Seicento...

    Sugerujesz że sportowe bolidy bez dodawania gazu od razu jadą więcej niż
    50? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 22. Data: 2010-07-07 23:49:10
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 7 Jul 2010 22:56:29 +0200, MadMan
    <m...@n...wp.pl> wrote:

    > Sugerujesz że sportowe bolidy bez dodawania gazu od razu jadą więcej niż
    > 50? :)

    Pomijając już to, że niektóre przy takiej prędkości możesz zabić
    (np. F1, który potrzebuje prędkości do wydajnego chłodzenia --
    zwróć uwagę, że nie padła tu definicja ,,sportowego bolidu'') po
    konieczność jeżdżenia na jedynce czy może dwójce, bo na wyższych
    biegach musiałbyś jeździć na granicy obrotów biegu jałowego, co
    ani dla silnika nie jest zdrowe, ani dla kierowcy nie musi być
    przyjemne (szarpanie, słaba reakcja na gaz, etc).

    r.
    _____________

  • 23. Data: 2010-07-08 07:25:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    MadMan wrote:

    > Sugerujesz że sportowe bolidy bez dodawania gazu od razu jadą więcej niż
    > 50? :)

    Dyskusja nie jest o tym, czy się da, lecz o tym, czy jest to naturalne.

  • 24. Data: 2010-07-08 09:17:14
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Mario pisze:

    > a no dlatego że tereny przez które przechodzi autostrada to niczyje
    > (państwowe) nieużytki a u nas jeden wieśniak dziś chce milion a jutro
    > już dwa.

    Poza tym u nas, żeby wylać asfalt, to trzeba wybrać grubą warstwę,
    uzupełnić ją czymś bardziej zwartym, zagęścić, itd., a tam, jak wydłubią
    do poziomu drogi, to w zasadzie mogą lać od razu - podbudowa już tam jest.

    No i nie można zapominać, że turystyka to chyba podstawowy biznes
    narodowy, w który opłaca sie inwestować. Bez tych autostrad to do Splitu
    dojechać Jadranką tyle luda by nie dało rady (część by się zniechęciła
    jeszcze przed wyjazdem).

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 25. Data: 2010-07-08 09:34:57
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-07-08, LEPEK <n...@n...net> wrote:

    > Poza tym u nas, żeby wylać asfalt, to trzeba wybrać grubą warstwę,
    > uzupełnić ją czymś bardziej zwartym, zagęścić, itd., a tam, jak wydłubią
    > do poziomu drogi, to w zasadzie mogą lać od razu - podbudowa już tam jest.

    ROTFL! Nie ma to jak przeciwstawić budowę autostrady w górach z trudnymi
    warunkoami budowania na płaskim i niepodmokłym terenie...

> [...]
    > narodowy, w który opłaca sie inwestować. Bez tych autostrad to do Splitu
    > dojechać Jadranką tyle luda by nie dało rady (część by się zniechęciła

    Jakbyśmy mieli sensowne autostrady to i u nas turystyka by się bardziej
    liczyła.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 26. Data: 2010-07-08 10:24:38
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Krzysiek Kielczewski pisze:

    > ROTFL! Nie ma to jak przeciwstawić budowę autostrady w górach z trudnymi
    > warunkoami budowania na płaskim i niepodmokłym terenie...

    Jedno i drugie miejsca ma zalety i wady. Często niezauważane.

    > Jakbyśmy mieli sensowne autostrady to i u nas turystyka by się bardziej
    > liczyła.

    Tylko to "porównanie" skali i warunków naturalnych...

    Pozdr,

  • 27. Data: 2010-07-08 10:35:17
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    to wrote:

    > Nie wiem jak to jeździ, ale na tyle le, że jak jedziesz 50 km/h to
    > nie wydaje Ci się, że stoisz? ;)

    Jak pogonię 200 km/h, to potem przy 130 mam wrażenie że mnie
    rowerzyści wyprzedzają. ;-)

    Pewien wpływ ma tu zawias, dość miękki jest i szybka jazda w
    ciasnych zakrętach to nie jest styl do którego został ten samochód
    stworzony.

    A w tych wiochach za granicą, po prostu drogi są kręte, ciasne - bo
    to drogi lokalne.

    Nie tak jak u nas że na drodze krajowej mamy 50 km/h bo wieś za wsią.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 28. Data: 2010-07-08 10:40:54
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-07-08, LEPEK <n...@n...net> wrote:

    > Jedno i drugie miejsca ma zalety i wady. Często niezauważane.

    Zdjęcie metra ziemi więcej i wysypanie tłucznia jest za darmo w
    porównaniu do drążenia tuneli czy budowania wiadutków.

    > Tylko to "porównanie" skali i warunków naturalnych...

    Mamy świetne warunki naturalne, od Kaszub przez Mazury do Beskidów i
    Bieszczad. Tylko ten bogaty niemiecki emeryt nie bardzo ma jak
    dojechać...

    pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 29. Data: 2010-07-08 10:41:31
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Thu, 08 Jul 2010 09:34:57 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

> [...]
    > warunkoami budowania na płaskim i niepodmokłym terenie...

    > Jakbyśmy mieli sensowne autostrady to i u nas turystyka by się bardziej

    Bo mamy ciepłe morze i góry bez infrastruktury narciarskiej?

    --
    Yakhub

  • 30. Data: 2010-07-08 10:51:08
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-07-08, Yakhub <y...@g...pl> wrote:

    > Bo mamy ciepłe morze i góry bez infrastruktury narciarskiej?

    Bo mamy dużo lasów i jezior oraz góry z ciekawymi trasami do pieszych
    wędrówek. Na tym też można zarabiać kasę, nie tylko na ciepłym morzu i
    trasach narciarskich.

    Krzysiek Kiełczewski