  • 11. Data: 2010-07-07 17:02:41
    Temat: Re: Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie tam rozwazania.
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    On 07/07/2010 01:07 PM, Als wrote:
    > W Austrii policja robi (zwłaszcza na autostradach) kontrole typu: stoi na
    > poboczu/zatoczce itp. samochód nieoznakowany, z którego przeciągnięte są
    > przez szerokość autostrady dwa cienkie druty przyłączone do urządzenia
    > mierzącego czas przejazdu po nich (czyli szybkość) i całkowicie
    > niewidoczne. Dalej (2-3 km) stoi oznakowany patrol, który na podstawie
    > danych z pierwszego samochodu wystawia rachunek ;-)

    O ile trzeba przekroczyć prędkość na autostradzie aby chciało im się
    zareagować? Bo 160 to jest chyba za mało..
    Za to na drogach ekspresowych widziałem sporo kontroli i zatrzymanych
    samochodów.

  • 12. Data: 2010-07-07 17:51:50
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    to wrote:

    > Czym jechałeś?

    Samochodem ;-) Jeśli miałeś na myśli rozróżnienie 2 czy 4 kółka.

    A jeśli chodzi o samochód, to Sebring 2.7 V6, ot taka typowa landara
    automat i 200 kucy, ale jak się przyciśnie to na autostradzie
    poganiać się da.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 13. Data: 2010-07-07 17:54:43
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Pszemol wrote:

    > "Massai" <t...@w...pl> wrote in message

    > i >>> zajmują się pilnowaniem czy auta mają winiety. IMHO dobrze,

    > A te winiety w Austrii czy Szwajcarii to sprawdzają tylko przy
    > kontrolach? Czy może jest jakiś sposób (RFID?) aby je sprawdzić
    > jakoś zdalnie?

    RFID to może przesada, ale kamer na autostradach jest mnóstwo.
    A skoro we Włoszech potrafią te passy abonamentowe sprawdzać w locie
    na bramkach (tam chyba jest kod kreskowy), to i winietę szłoby
    zczytać.

    Tylko nie jestem pewien czy byłaby to podstawa do mandatu, czy raczej
    "sprawdzcie taki i taki".

    --
    Pozdro
    Massai

  • 14. Data: 2010-07-07 18:05:47
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Pszemol wrote:

    > A te winiety w Austrii czy Szwajcarii to sprawdzają tylko przy
    > kontrolach? Czy może jest jakiś sposób (RFID?) aby je sprawdzić
    > jakoś zdalnie?

    A, i jeszcze sobie przypomniałem, znajomemu mandat wlepili na postoju
    przy autostradzie. Chodzili i patrzyli czy komuś winiety nie brakuje.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 15. Data: 2010-07-07 18:42:33
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > zczytać.
    >
    > Tylko nie jestem pewien czy byłaby to podstawa do mandatu, czy raczej

    zaden kod kreskowy.

    Icek

  • 16. Data: 2010-07-07 19:29:03
    Od: to <t...@a...xyz>

    Massai wrote:

    > A jeśli chodzi o samochód, to Sebring 2.7 V6, ot taka typowa landara
    > automat i 200 kucy, ale jak się przyciśnie to na autostradzie poganiać
    > się da.

    Nie wiem jak to jeździ, ale na tyle le, że jak jedziesz 50 km/h to nie
    wydaje Ci się, że stoisz? ;)

  • 17. Data: 2010-07-07 19:45:46
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Nie wiem jak to jeździ, ale na tyle le, że jak jedziesz 50 km/h to nie
    > wydaje Ci się, że stoisz? ;)

    ja mam taki efekt jak jade 200km/h, biore zjazd i zwalniam do 80km/h. Wtedy
    mam wrazenie, ze szybciej sie biega ;)

    Icek

  • 18. Data: 2010-07-07 20:12:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Icek" <i...@d...pl> wrote in message

    > ja mam taki efekt jak jade 200km/h, biore zjazd i zwalniam do 80km/h.
    > Wtedy mam wrazenie, ze szybciej sie biega ;)

    I dostajesz mandat, bo tam tylko 50 można? :-)

  • 19. Data: 2010-07-07 20:17:48
    Od: to <t...@a...xyz>

    Icek wrote:

    > ja mam taki efekt jak jade 200km/h, biore zjazd i zwalniam do 80km/h.
    > Wtedy mam wrazenie, ze szybciej sie biega ;)

    I nie jest to wcale wrażenie mylne, o ile jesteś gepardem...

  • 20. Data: 2010-07-07 22:28:31
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 07 Jul 2010 16:45:43 +0200, krzysiek82 <s...@u...pl>
    wrote:

    > Nie ma znaczenia czy to seicento czy jakiś sportowy bolid da się jechać
    > 50km/h :)

    No cóż. Z tych dwóch jeździłeś tylko Seicento...

    r.