-
1. Data: 2009-03-18 10:13:50
Temat: Era - numer domowy, aktywują już kilkanaście godzin.
Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>
Witam, wczoraj zadzwoniłem do BOA w Erze i zgłosiłem chęć aktywowania numeru
domowego. Po pół godzinie miał przyjść SMS z numerem stacjonarnym. Następnie
miałem zadzwonić jeszcze raz, po to żeby mogli zlokalizować telefon i
aktywować usługę.
Kiedy po ponad godzinie żaden SMS nie przyszedł zadzwoniłem do BOA, żeby
wyjaśnić o co chodzi i włączył się automat z lokalizacją strefy z pytaniami
czy aparat jest w miejscu gdzie chcę aktywować strefę itp. Potwierdziłem i
miły 'pan automat' poinformował mnie, że w ciągu 30 minut powinien przyjść
SMS z potwierdzeniem aktywowania usługi. Kiedy po następnych 90 minutach nic
nie przyszło, zadzwoniłem do BOA i usłyszałem mniej więcej taki komunikat:
"Trwa aktywowanie usługi Era Numer Domowy, jeśli w ciągu 30 minut nie
nastąpi aktywacja, proszę skontaktować się z BOA."
Więc skontaktowałem się z BOA, wyjaśniłem sytuację i miła Pani poinformowała
mnie, że Ona nic nie może zrobić bo moja strefa ma status w trakcie
aktywacji. Powiedziała, że powinienem wcześniej, przed ustalaniem strefy
dostać numer stacjonarny i teraz ona nie wie czy jak przyjdzie SMS z numerem
stacjonarnym, to czy nie trzeba będzie jeszcze raz lokalizować strefy.
Generalnie miałem czekać.
No to po kolejnej godzinie i po kolejnym odsłuchaniu komunikatu, że jeśli w
ciągu 30 minut nie aktywuje się strefa mam się skontaktować z BOA, zgodnie z
tym o co mnie prosili skontaktowałem się z BOA i znowu usłyszałem, że usługa
jest w trakcie aktywacji że nic nie mogą zrobić. Zadzwoniłem jeszcze raz
przed północą i znowu to samo.
Dzisiaj usługa dalej jest nieaktywna, tylko, że ja nie mam już ochoty
dzwonić do BOA, żeby po raz kolejny usłyszeć to samo.
Tym bardziej, że za każdą taką rozmowę kasują sobie złotóweczkę. Poprosiłem
nawet panią, żeby zdjęła tą opłatę, bo dzwonię w końcu z reklamacją, więc
dlaczego mam płacić za ich błędy. Pani mnie poinformowała, że nie może zdjąć
opłaty.
Zastanawia mnie tylko jedno, po co każą dzwonić do BOA w przypadku
nieaktywowania się strefy, jeśli w BOA nic z tym nie mogą zrobić?
Chyba nie po to, żeby kasować od zdenerwowanych abonentów po złotówce?
Dzisiaj usługa dalej jest nieaktywna i nie wiem co mam dalej robić, bo
dzwonić do BOA chyba nie ma sensu?
--
pozdrawiam,
Mariusz
-
2. Data: 2009-03-18 11:30:29
Temat: Re: Era - numer domowy, aktywują już kilkanaście godzin.
Od: "...J..." <j...@....net>
"MariuszM" <m...@T...onet.pl> wrote in message
news:gpqhko$4o7$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Dzisiaj usługa dalej jest nieaktywna i nie wiem co mam dalej robić, bo
> dzwonić do BOA chyba nie ma sensu?
Mysle, ze powinienes napisac skarge do Prezydenta RP albo co najmniej isc na
Policje....
-
3. Data: 2009-03-18 11:52:42
Temat: Re: Era - numer domowy, aktywują już kilkanaście godzin.
Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>
> Mysle, ze powinienes napisac skarge do Prezydenta RP albo co najmniej isc
> na Policje....
Zawsze udzielasz głupich rad?
Co byś zrobił na moim miejscu?
Usługa miała być włączona po godzinie, nie działa już drugi dzień.
Automat informuje, że jak nie nastąpi aktywacja, to należy się skontaktować
z BOA.
Kilkakrotny kontakt z BOA skutkuje tylko tym, że każą czekać i za tą jakże
cenną informacje kasują za każdym razem 1 złoty polski.
Co mam zrobić dzwonić do nich i nabijać im jak śwince skarbonce po złotówce,
bo jak do tej pory mi nie pomogli to raczej już nie pomogą?
--
pozdrawiam,
Mariusz
-
4. Data: 2009-03-18 12:36:39
Temat: Re: Era - numer domowy, aktywują już kilkanaście godzin.
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Wed, 18 Mar 2009 12:52:42 +0100, MariuszM napisał(a):
> Co mam zrobić dzwonić do nich i nabijać im jak śwince skarbonce po złotówce,
> bo jak do tej pory mi nie pomogli to raczej już nie pomogą?
Nie, wysłać pismo z żądaniem włączenia usługi, zwrotu naliczonych złotówek
oraz, jeśli z tego tytułu poniosłeś jakieś inne straty, to ich wyrównania.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
_______/ /_ GG: 3524356
___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
-
5. Data: 2009-03-18 12:44:12
Temat: Re: Era - numer domowy, aktywują już kilkanaście godzin.
Od: "...J..." <j...@....net>
"MariuszM" <m...@T...onet.pl> wrote in message
news:gpqnrg$22s$1@nemesis.news.neostrada.pl...
>> Mysle, ze powinienes napisac skarge do Prezydenta RP albo co najmniej isc
>> na Policje....
>
> Zawsze udzielasz głupich rad?
> Co byś zrobił na moim miejscu?
> Usługa miała być włączona po godzinie, nie działa już drugi dzień.
> Automat informuje, że jak nie nastąpi aktywacja, to należy się
> skontaktować z BOA.
> Kilkakrotny kontakt z BOA skutkuje tylko tym, że każą czekać i za tą jakże
> cenną informacje kasują za każdym razem 1 złoty polski.
> Co mam zrobić dzwonić do nich i nabijać im jak śwince skarbonce po
> złotówce, bo jak do tej pory mi nie pomogli to raczej już nie pomogą?
>
Od zglaszania takich problemow jest BOK Era GSM a nie to forum....!!!!
Jezeli nie umiesz skorzystac z pomocy BOK to na co liczysz na tym forum? Ze
moze przeczyta to ktos z BOK czy, moze ktos nawiaze kontakt za ciebie...Nie
chcesz dzwnic do nich to masz formularza kontaktu przez -mail....
-
6. Data: 2009-03-18 13:08:30
Temat: Re: Era - numer domowy, aktywują już kilkanaście godzin.
Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>
> Od zglaszania takich problemow jest BOK Era GSM a nie to forum....!!!!
Czytać nie umiesz?
Zacząłem od BOKu.
> Jezeli nie umiesz skorzystac z pomocy BOK to na co liczysz na tym forum?
> Ze moze przeczyta to ktos z BOK czy, moze ktos nawiaze kontakt za
> ciebie...Nie chcesz dzwnic do nich to masz formularza kontaktu
> przez -mail....
A to w Erze, żeby skorzystać z ich BOKu trzeba mieć specjalne umiejętności?
Może są jakieś szkolenia, kursy jak korzystać z ich pomocy?
Chętnie się zapiszę.
Burdel tam mają, sypie im się oprogramowanie, debilnie naciągają klientów
karząc im dzwonić, po czym naliczają opłatę i nic nie robią, no i mają
debilnych pracowników, co się wymądrzają na forum.
DLATEGO TUTAJ NAPISAŁEM.
Mariusz
-
7. Data: 2009-03-18 13:13:03
Temat: Re: Era - numer domowy, aktywują już kilkanaście godzin.
Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>
Oczywiście miało być każąc, chociaż dla takich jak Ty powinna być jakaś
kara.
Mariusz
-
8. Data: 2009-03-18 14:22:41
Temat: Re: Era - numer domowy, aktywują już kilkanaście godzin.
Od: "...J..." <j...@....net>
"MariuszM" <m...@T...onet.pl> wrote in message
news:gpqrsb$t51$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>> Od zglaszania takich problemow jest BOK Era GSM a nie to forum....!!!!
>
> Czytać nie umiesz?
> Zacząłem od BOKu.
>
>> Jezeli nie umiesz skorzystac z pomocy BOK to na co liczysz na tym forum?
>> Ze moze przeczyta to ktos z BOK czy, moze ktos nawiaze kontakt za
>> ciebie...Nie chcesz dzwnic do nich to masz formularza kontaktu
>> przez -mail....
>
> A to w Erze, żeby skorzystać z ich BOKu trzeba mieć specjalne
> umiejętności?
> Może są jakieś szkolenia, kursy jak korzystać z ich pomocy?
> Chętnie się zapiszę.
> Burdel tam mają, sypie im się oprogramowanie, debilnie naciągają klientów
> karząc im dzwonić, po czym naliczają opłatę i nic nie robią, no i mają
> debilnych pracowników, co się wymądrzają na forum.
> DLATEGO TUTAJ NAPISAŁEM.
Czyli juz sie wyzaliles, wyplakales, ponarzekales a teraz napisz do BOK
Ery.....
-
9. Data: 2009-03-18 14:23:29
Temat: Re: Era - numer domowy, aktywują już kilkanaście godzin.
Od: "...J..." <j...@....net>
"MariuszM" <m...@T...onet.pl> wrote in message
news:gpqsi5$9a5$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Oczywiście miało być każąc, chociaż dla takich jak Ty powinna być jakaś
> kara.
>
> Mariusz
Ty juz swoja kare masz...Nie potrafisz sie samemu zajac swoja sprawa tylko
mędzisz na forum....
-
10. Data: 2009-03-18 14:37:32
Temat: Re: Era - numer domowy, aktywują już kilkanaście godzin.
Od: perszing <m...@w...pl.pl>
...J... pisze:
> Czyli juz sie wyzaliles, wyplakales, ponarzekales a teraz napisz do BOK
> Ery.....
Nie troluj dobra?
p.