eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmEra - numer domowy, aktywują już kilkanaście godzin.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 10

  • 1. Data: 2009-03-18 10:13:50
    Temat: Era - numer domowy, aktywują już kilkanaście godzin.
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Witam, wczoraj zadzwoniłem do BOA w Erze i zgłosiłem chęć aktywowania numeru
    domowego. Po pół godzinie miał przyjść SMS z numerem stacjonarnym. Następnie
    miałem zadzwonić jeszcze raz, po to żeby mogli zlokalizować telefon i
    aktywować usługę.
    Kiedy po ponad godzinie żaden SMS nie przyszedł zadzwoniłem do BOA, żeby
    wyjaśnić o co chodzi i włączył się automat z lokalizacją strefy z pytaniami
    czy aparat jest w miejscu gdzie chcę aktywować strefę itp. Potwierdziłem i
    miły 'pan automat' poinformował mnie, że w ciągu 30 minut powinien przyjść
    SMS z potwierdzeniem aktywowania usługi. Kiedy po następnych 90 minutach nic
    nie przyszło, zadzwoniłem do BOA i usłyszałem mniej więcej taki komunikat:
    "Trwa aktywowanie usługi Era Numer Domowy, jeśli w ciągu 30 minut nie
    nastąpi aktywacja, proszę skontaktować się z BOA."
    Więc skontaktowałem się z BOA, wyjaśniłem sytuację i miła Pani poinformowała
    mnie, że Ona nic nie może zrobić bo moja strefa ma status w trakcie
    aktywacji. Powiedziała, że powinienem wcześniej, przed ustalaniem strefy
    dostać numer stacjonarny i teraz ona nie wie czy jak przyjdzie SMS z numerem
    stacjonarnym, to czy nie trzeba będzie jeszcze raz lokalizować strefy.
    Generalnie miałem czekać.
    No to po kolejnej godzinie i po kolejnym odsłuchaniu komunikatu, że jeśli w
    ciągu 30 minut nie aktywuje się strefa mam się skontaktować z BOA, zgodnie z
    tym o co mnie prosili skontaktowałem się z BOA i znowu usłyszałem, że usługa
    jest w trakcie aktywacji że nic nie mogą zrobić. Zadzwoniłem jeszcze raz
    przed północą i znowu to samo.
    Dzisiaj usługa dalej jest nieaktywna, tylko, że ja nie mam już ochoty
    dzwonić do BOA, żeby po raz kolejny usłyszeć to samo.
    Tym bardziej, że za każdą taką rozmowę kasują sobie złotóweczkę. Poprosiłem
    nawet panią, żeby zdjęła tą opłatę, bo dzwonię w końcu z reklamacją, więc
    dlaczego mam płacić za ich błędy. Pani mnie poinformowała, że nie może zdjąć
    opłaty.
    Zastanawia mnie tylko jedno, po co każą dzwonić do BOA w przypadku
    nieaktywowania się strefy, jeśli w BOA nic z tym nie mogą zrobić?
    Chyba nie po to, żeby kasować od zdenerwowanych abonentów po złotówce?

    Dzisiaj usługa dalej jest nieaktywna i nie wiem co mam dalej robić, bo
    dzwonić do BOA chyba nie ma sensu?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz


  • 2. Data: 2009-03-18 11:30:29
    Temat: Re: Era - numer domowy, aktywują już kilkanaście godzin.
    Od: "...J..." <j...@....net>


    "MariuszM" <m...@T...onet.pl> wrote in message
    news:gpqhko$4o7$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Dzisiaj usługa dalej jest nieaktywna i nie wiem co mam dalej robić, bo
    > dzwonić do BOA chyba nie ma sensu?

    Mysle, ze powinienes napisac skarge do Prezydenta RP albo co najmniej isc na
    Policje....



  • 3. Data: 2009-03-18 11:52:42
    Temat: Re: Era - numer domowy, aktywują już kilkanaście godzin.
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > Mysle, ze powinienes napisac skarge do Prezydenta RP albo co najmniej isc
    > na Policje....

    Zawsze udzielasz głupich rad?
    Co byś zrobił na moim miejscu?
    Usługa miała być włączona po godzinie, nie działa już drugi dzień.
    Automat informuje, że jak nie nastąpi aktywacja, to należy się skontaktować
    z BOA.
    Kilkakrotny kontakt z BOA skutkuje tylko tym, że każą czekać i za tą jakże
    cenną informacje kasują za każdym razem 1 złoty polski.
    Co mam zrobić dzwonić do nich i nabijać im jak śwince skarbonce po złotówce,
    bo jak do tej pory mi nie pomogli to raczej już nie pomogą?


    --

    pozdrawiam,
    Mariusz


  • 4. Data: 2009-03-18 12:36:39
    Temat: Re: Era - numer domowy, aktywują już kilkanaście godzin.
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 18 Mar 2009 12:52:42 +0100, MariuszM napisał(a):

    > Co mam zrobić dzwonić do nich i nabijać im jak śwince skarbonce po złotówce,
    > bo jak do tej pory mi nie pomogli to raczej już nie pomogą?

    Nie, wysłać pismo z żądaniem włączenia usługi, zwrotu naliczonych złotówek
    oraz, jeśli z tego tytułu poniosłeś jakieś inne straty, to ich wyrównania.
    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
    _______/ /_ GG: 3524356
    ___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/


  • 5. Data: 2009-03-18 12:44:12
    Temat: Re: Era - numer domowy, aktywują już kilkanaście godzin.
    Od: "...J..." <j...@....net>


    "MariuszM" <m...@T...onet.pl> wrote in message
    news:gpqnrg$22s$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >> Mysle, ze powinienes napisac skarge do Prezydenta RP albo co najmniej isc
    >> na Policje....
    >
    > Zawsze udzielasz głupich rad?
    > Co byś zrobił na moim miejscu?
    > Usługa miała być włączona po godzinie, nie działa już drugi dzień.
    > Automat informuje, że jak nie nastąpi aktywacja, to należy się
    > skontaktować z BOA.
    > Kilkakrotny kontakt z BOA skutkuje tylko tym, że każą czekać i za tą jakże
    > cenną informacje kasują za każdym razem 1 złoty polski.
    > Co mam zrobić dzwonić do nich i nabijać im jak śwince skarbonce po
    > złotówce, bo jak do tej pory mi nie pomogli to raczej już nie pomogą?
    >
    Od zglaszania takich problemow jest BOK Era GSM a nie to forum....!!!!
    Jezeli nie umiesz skorzystac z pomocy BOK to na co liczysz na tym forum? Ze
    moze przeczyta to ktos z BOK czy, moze ktos nawiaze kontakt za ciebie...Nie
    chcesz dzwnic do nich to masz formularza kontaktu przez -mail....



  • 6. Data: 2009-03-18 13:08:30
    Temat: Re: Era - numer domowy, aktywują już kilkanaście godzin.
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > Od zglaszania takich problemow jest BOK Era GSM a nie to forum....!!!!

    Czytać nie umiesz?
    Zacząłem od BOKu.

    > Jezeli nie umiesz skorzystac z pomocy BOK to na co liczysz na tym forum?
    > Ze moze przeczyta to ktos z BOK czy, moze ktos nawiaze kontakt za
    > ciebie...Nie chcesz dzwnic do nich to masz formularza kontaktu
    > przez -mail....

    A to w Erze, żeby skorzystać z ich BOKu trzeba mieć specjalne umiejętności?
    Może są jakieś szkolenia, kursy jak korzystać z ich pomocy?
    Chętnie się zapiszę.
    Burdel tam mają, sypie im się oprogramowanie, debilnie naciągają klientów
    karząc im dzwonić, po czym naliczają opłatę i nic nie robią, no i mają
    debilnych pracowników, co się wymądrzają na forum.
    DLATEGO TUTAJ NAPISAŁEM.

    Mariusz


  • 7. Data: 2009-03-18 13:13:03
    Temat: Re: Era - numer domowy, aktywują już kilkanaście godzin.
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Oczywiście miało być każąc, chociaż dla takich jak Ty powinna być jakaś
    kara.

    Mariusz


  • 8. Data: 2009-03-18 14:22:41
    Temat: Re: Era - numer domowy, aktywują już kilkanaście godzin.
    Od: "...J..." <j...@....net>


    "MariuszM" <m...@T...onet.pl> wrote in message
    news:gpqrsb$t51$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >> Od zglaszania takich problemow jest BOK Era GSM a nie to forum....!!!!
    >
    > Czytać nie umiesz?
    > Zacząłem od BOKu.
    >
    >> Jezeli nie umiesz skorzystac z pomocy BOK to na co liczysz na tym forum?
    >> Ze moze przeczyta to ktos z BOK czy, moze ktos nawiaze kontakt za
    >> ciebie...Nie chcesz dzwnic do nich to masz formularza kontaktu
    >> przez -mail....
    >
    > A to w Erze, żeby skorzystać z ich BOKu trzeba mieć specjalne
    > umiejętności?
    > Może są jakieś szkolenia, kursy jak korzystać z ich pomocy?
    > Chętnie się zapiszę.
    > Burdel tam mają, sypie im się oprogramowanie, debilnie naciągają klientów
    > karząc im dzwonić, po czym naliczają opłatę i nic nie robią, no i mają
    > debilnych pracowników, co się wymądrzają na forum.
    > DLATEGO TUTAJ NAPISAŁEM.

    Czyli juz sie wyzaliles, wyplakales, ponarzekales a teraz napisz do BOK
    Ery.....



  • 9. Data: 2009-03-18 14:23:29
    Temat: Re: Era - numer domowy, aktywują już kilkanaście godzin.
    Od: "...J..." <j...@....net>


    "MariuszM" <m...@T...onet.pl> wrote in message
    news:gpqsi5$9a5$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Oczywiście miało być każąc, chociaż dla takich jak Ty powinna być jakaś
    > kara.
    >
    > Mariusz

    Ty juz swoja kare masz...Nie potrafisz sie samemu zajac swoja sprawa tylko
    mędzisz na forum....



  • 10. Data: 2009-03-18 14:37:32
    Temat: Re: Era - numer domowy, aktywują już kilkanaście godzin.
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    ...J... pisze:

    > Czyli juz sie wyzaliles, wyplakales, ponarzekales a teraz napisz do BOK
    > Ery.....

    Nie troluj dobra?

    p.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: