  • 1. Data: 2009-03-18 10:09:16
    Temat: Czy ktos z Krakowa słuzy Bluetooth'em?
    Od: Michał <m...@g...com>

    Witam

    Mam Samsunga Z300 i chce go sprezentować siostrze. Nagrane mam tak
    kilkanascie filmików (od razu informuję: mój pies za młodu;) ) i chce
    je sciagnac stamtąd. Nie mam mozliwości w żaden sposób a mój drugi
    telefon który uzywam pamieta Bolesława Chrobrego więc o przesłaniu
    filmików nie ma mowy.
    Czy ktos z Krakowa za przyłowiowe piwo nie ściagnąłby mi tych filmików
    na pendrajwa tudzież płytkę, krótko mówiąc coś bardziej dostepnego dla
    mnie. Telefon posiada IrDE i Bluetootha.
    Lub proszę o namiary gdzie ktos taki siadzi za lada i robi m.in. takie
    rzeczy.

    Dzieki za pomoc.

  • 2. Data: 2009-03-18 10:11:20
    Temat: Re: Czy ktos z Krakowa słuzy Bluetooth'em?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Michał pisze:
> [...]
    > mnie. Telefon posiada IrDE i Bluetootha.
    > Lub proszę o namiary gdzie ktos taki siadzi za lada i robi m.in. takie

    Jak Ci się nie uda, to poszukaj na allegro - za przysłowiowe trzy
    piwa w knajpie można kupić razem z wysyłką bluetootha, który pewnie
    przyda się nie tylko do tego jednego celu.

    --
    Liwiusz