eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmEra - numer domowy, aktywują już kilkanaście godzin.Era - numer domowy, aktywują już kilkanaście godzin.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Era - numer domowy, aktywują już kilkanaście godzin.
    Date: Wed, 18 Mar 2009 11:13:50 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 41
    Message-ID: <gpqhko$4o7$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: wk162.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1237371353 4871 80.55.192.162 (18 Mar 2009
    10:15:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Mar 2009 10:15:53 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:966309
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam, wczoraj zadzwoniłem do BOA w Erze i zgłosiłem chęć aktywowania numeru
    domowego. Po pół godzinie miał przyjść SMS z numerem stacjonarnym. Następnie
    miałem zadzwonić jeszcze raz, po to żeby mogli zlokalizować telefon i
    aktywować usługę.
    Kiedy po ponad godzinie żaden SMS nie przyszedł zadzwoniłem do BOA, żeby
    wyjaśnić o co chodzi i włączył się automat z lokalizacją strefy z pytaniami
    czy aparat jest w miejscu gdzie chcę aktywować strefę itp. Potwierdziłem i
    miły 'pan automat' poinformował mnie, że w ciągu 30 minut powinien przyjść
    SMS z potwierdzeniem aktywowania usługi. Kiedy po następnych 90 minutach nic
    nie przyszło, zadzwoniłem do BOA i usłyszałem mniej więcej taki komunikat:
    "Trwa aktywowanie usługi Era Numer Domowy, jeśli w ciągu 30 minut nie
    nastąpi aktywacja, proszę skontaktować się z BOA."
    Więc skontaktowałem się z BOA, wyjaśniłem sytuację i miła Pani poinformowała
    mnie, że Ona nic nie może zrobić bo moja strefa ma status w trakcie
    aktywacji. Powiedziała, że powinienem wcześniej, przed ustalaniem strefy
    dostać numer stacjonarny i teraz ona nie wie czy jak przyjdzie SMS z numerem
    stacjonarnym, to czy nie trzeba będzie jeszcze raz lokalizować strefy.
    Generalnie miałem czekać.
    No to po kolejnej godzinie i po kolejnym odsłuchaniu komunikatu, że jeśli w
    ciągu 30 minut nie aktywuje się strefa mam się skontaktować z BOA, zgodnie z
    tym o co mnie prosili skontaktowałem się z BOA i znowu usłyszałem, że usługa
    jest w trakcie aktywacji że nic nie mogą zrobić. Zadzwoniłem jeszcze raz
    przed północą i znowu to samo.
    Dzisiaj usługa dalej jest nieaktywna, tylko, że ja nie mam już ochoty
    dzwonić do BOA, żeby po raz kolejny usłyszeć to samo.
    Tym bardziej, że za każdą taką rozmowę kasują sobie złotóweczkę. Poprosiłem
    nawet panią, żeby zdjęła tą opłatę, bo dzwonię w końcu z reklamacją, więc
    dlaczego mam płacić za ich błędy. Pani mnie poinformowała, że nie może zdjąć
    opłaty.
    Zastanawia mnie tylko jedno, po co każą dzwonić do BOA w przypadku
    nieaktywowania się strefy, jeśli w BOA nic z tym nie mogą zrobić?
    Chyba nie po to, żeby kasować od zdenerwowanych abonentów po złotówce?

    Dzisiaj usługa dalej jest nieaktywna i nie wiem co mam dalej robić, bo
    dzwonić do BOA chyba nie ma sensu?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: