-
1. Data: 2010-04-22 22:53:21
Temat: Era Blueconnect bez ograniczeń transferu
Od: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>
Sztuczka jest bardzo prosta, legalna (wynikająca z niedorozwiniętego
programu obsługi klienta), sprawdzona empirycznie u znajomych
W momencie gdy wpływa do Ery pismo od klienta z prośbą o rezygnację,
konsultant Sekcji Utrzymania Klienta (SUK) zakłada na koncie klienta tzw.
"request" rezygnacyjny z datą zgodną z dyspozycją klienta. Założenie
requestu powoduje, że nie można wprowadzić żadnych zmian na koncie. Tzn.
konsultant wprowadzi zmiany ale:
1. najpierw musi spisać typ założonej rezygnacji i jej datę
2. zdjąć ją z konta
3. wprowadzić zmianę o którą prosi klient
4. poczekać aż zmiana "przejdzie przez system" (większość do 30 minut)
5. założyć z powrotem rezygnację
Powoduje to że zmiany zakładane automatycznie przez system nie przechodzą, w
tym nie przejdzie przez system ograniczenie prędkości po wykorzystaniu
limitu danych
Jeśli masz więc Blueconnect w Erze wystarczy wysłać do Ery pismo z prośbą o
rozwiązanie umowy z jej końcem i masz w ten sposób nielimitowanych dostęp do
netu. Pismo takie możesz wysłać od razu po podpisaniu umowy. Konsultant po
otrzymaniu takiego pisma założy od razu (bo taki jego obowiązek) rezygnację
(na dzień np 21-07-2012) i spowoduje to że żadne zmiany nie będą mogły
zachodzić na koncie i nie zadziała ograniczenie prędkości.
Pismo musi zawierać nr blueconnecta (albo nr umowy), na kogo zarejestrowany
i PODPIS ZGODNY Z UMOWĄ. Można to wysłać na adres firmy (na każdej fakturze)
bądź na b...@e...pl (w formie skanu)
Korzyść jest podwójna bo jak Ci się będzie kończyć umowa i zadzwonisz że
jednak chcesz zostać to konsultant będzie widział od razu że masz założoną
rezygnację i przełączy Cię do SUK gdzie dostaniesz ofertę dla klientów
którzy chcą odejść czyli z niższym abonamentem
Sprawdziłem sposób u znajomych - od pół roku ściągają pliki na potęgę przez
chomika czy emula, po kilkadziesiąt GB na miesiąc na limicie 4GB i żadnego
ograniczenia prędkości nie mają :)
Ogólnie polecam :)
Najtańszy blueconnect jest za 29zł ale ma on ograniczenie do 1Mbps
wynikające z umowy którego nie przeskoczymy; od 49zł jest już net bez
ograniczeń regulaminowych, który śmiga na tyle na ile sieć pozwala w danym
miejscu. Jeśli masz już komórkę w erze można zrobić super zestaw i net jest
po 39zł - bez limitu :)
http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/internet/bl
ueconnect_komputer/abonament
--
Pracownik Hotline Era
-
2. Data: 2010-04-23 06:03:59
Temat: Re: Era Blueconnect bez ograniczeń transferu
Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>
> Najtańszy blueconnect jest za 29zł ale ma on ograniczenie do 1Mbps
> wynikające z umowy którego nie przeskoczymy; od 49zł jest już net bez
> ograniczeń regulaminowych, który śmiga na tyle na ile sieć pozwala w danym
> miejscu. Jeśli masz już komórkę w erze można zrobić super zestaw i net
> jest po 39zł - bez limitu :)
> http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/internet/bl
ueconnect_komputer/abonament
Tylko czy teraz, jak to opisałeś, nie zrobią jakiejś zmiany w swoich
procedurach i ten myk już nie bedzie przechodził...?
Niemniej, dzięki:-)
JA
-
3. Data: 2010-04-23 08:47:05
Temat: Re: Era Blueconnect bez ograniczeń transferu
Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>
Użytkownik "Konsultant z Ery" <k...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hqqkc4$fkh$1@inews.gazeta.pl...
> Sztuczka jest bardzo prosta, legalna (wynikająca z niedorozwiniętego
> programu obsługi klienta), sprawdzona empirycznie u znajomych
>
> W momencie gdy wpływa do Ery pismo od klienta z prośbą o rezygnację,
> konsultant Sekcji Utrzymania Klienta (SUK) zakłada na koncie klienta tzw.
> "request" rezygnacyjny z datą zgodną z dyspozycją klienta. Założenie
> requestu powoduje, że nie można wprowadzić żadnych zmian na koncie. Tzn.
> konsultant wprowadzi zmiany ale:
> 1. najpierw musi spisać typ założonej rezygnacji i jej datę
> 2. zdjąć ją z konta
> 3. wprowadzić zmianę o którą prosi klient
> 4. poczekać aż zmiana "przejdzie przez system" (większość do 30 minut)
> 5. założyć z powrotem rezygnację
> Powoduje to że zmiany zakładane automatycznie przez system nie przechodzą,
> w tym nie przejdzie przez system ograniczenie prędkości po wykorzystaniu
> limitu danych
>
> Jeśli masz więc Blueconnect w Erze wystarczy wysłać do Ery pismo z prośbą
> o rozwiązanie umowy z jej końcem i masz w ten sposób nielimitowanych
> dostęp do netu. Pismo takie możesz wysłać od razu po podpisaniu umowy.
> Konsultant po otrzymaniu takiego pisma założy od razu (bo taki jego
> obowiązek) rezygnację (na dzień np 21-07-2012) i spowoduje to że żadne
> zmiany nie będą mogły zachodzić na koncie i nie zadziała ograniczenie
> prędkości.
>
> Pismo musi zawierać nr blueconnecta (albo nr umowy), na kogo
> zarejestrowany i PODPIS ZGODNY Z UMOWĄ. Można to wysłać na adres firmy (na
> każdej fakturze) bądź na b...@e...pl (w formie skanu)
>
> Korzyść jest podwójna bo jak Ci się będzie kończyć umowa i zadzwonisz że
> jednak chcesz zostać to konsultant będzie widział od razu że masz założoną
> rezygnację i przełączy Cię do SUK gdzie dostaniesz ofertę dla klientów
> którzy chcą odejść czyli z niższym abonamentem
>
> Sprawdziłem sposób u znajomych - od pół roku ściągają pliki na potęgę
> przez chomika czy emula, po kilkadziesiąt GB na miesiąc na limicie 4GB i
> żadnego ograniczenia prędkości nie mają :)
>
> Ogólnie polecam :)
>
> Najtańszy blueconnect jest za 29zł ale ma on ograniczenie do 1Mbps
> wynikające z umowy którego nie przeskoczymy; od 49zł jest już net bez
> ograniczeń regulaminowych, który śmiga na tyle na ile sieć pozwala w danym
> miejscu. Jeśli masz już komórkę w erze można zrobić super zestaw i net
> jest po 39zł - bez limitu :)
> http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/internet/bl
ueconnect_komputer/abonament
>
> --
> Pracownik Hotline Era
a mozna te pismo wyslac faxe jezeli tak to pod jaki numer ?
pozdrawiam
-
4. Data: 2010-04-24 00:26:02
Temat: Re: Era Blueconnect bez ograniczeń transferu
Od: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>
> Tylko czy teraz, jak to opisałeś, nie zrobią jakiejś zmiany w swoich
> procedurach i ten myk już nie bedzie przechodził...?
>
> Niemniej, dzięki:-)
BC działa w Erze od jakiś 5 lat - problem z oszukiwaniem limitów jest znany
powszechnie ale oprogramowanie na którym bazuje Era jest kompletnie do dupy
i nie daje się go zlikwidować; problem nie leży w procedurach ale w sofcie
--
Pracownik Hotline Era
-
5. Data: 2010-04-24 00:30:49
Temat: Re: Era Blueconnect bez ograniczeń transferu
Od: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>
> a mozna te pismo wyslac faxe jezeli tak to pod jaki numer ?
też można faksem - dane analogicznie jak do maila
oto numery:
(0-22) 413 69 14 Klienci indywidualni
(0-22) 413 49 49 Klienci biznesowi
czas rozpatrzsenia faksu to z reguły maks 24h
z własnego doświadczenia jednak wiem że rezygnacje są zakładane w ciągu
około 7 dni
--
Pracownik Hotline Era
-
6. Data: 2010-04-24 08:23:19
Temat: Re: Era Blueconnect bez ograniczeń transferu
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Sat, 24 Apr 2010 02:30:49 +0200, Konsultant z Ery wrote:
>> a mozna te pismo wyslac faxe jezeli tak to pod jaki numer ?
>też można faksem - dane analogicznie jak do maila
>oto numery:
>(0-22) 413 69 14 Klienci indywidualni
>(0-22) 413 49 49 Klienci biznesowi
>
>czas rozpatrzsenia faksu to z reguły maks 24h
>z własnego doświadczenia jednak wiem że rezygnacje są zakładane w ciągu
>około 7 dni
Od czasu zarejestrowania nie mozna korzystac ze swoich pkt premia.
J.
-
7. Data: 2010-04-24 09:01:20
Temat: Re: Era Blueconnect bez ograniczeń transferu
Od: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>
> Od czasu zarejestrowania nie mozna korzystac ze swoich pkt premia.
>
generalnie nic nie można zrobić co wymaga jakiejkolwiek modyfikacji konta bo
założona rezygnacja wszystko blokuje
jednak dzowniąc pod 602 900 i wybierając połączenie z konsultantem można
załatwić wszystko w tym nagrody Era Premia - tylko konsultant ma 3 x więcej
roboty bo musi zdejmowaść i zakładać na powrót rezygnację
nagród rzeczowych nie można zamówić poniżej 21 przed już faktycznym
zakończeniem umowy
--
Pracownik Hotline Era
-
8. Data: 2010-04-24 09:46:49
Temat: Re: Era Blueconnect bez ograniczeń transferu
Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>
Użytkownik "Konsultant z Ery" <k...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hqte65$obl$1@inews.gazeta.pl...
>
>> a mozna te pismo wyslac faxe jezeli tak to pod jaki numer ?
>
>
> też można faksem - dane analogicznie jak do maila
> oto numery:
> (0-22) 413 69 14 Klienci indywidualni
> (0-22) 413 49 49 Klienci biznesowi
>
> czas rozpatrzsenia faksu to z reguły maks 24h
> z własnego doświadczenia jednak wiem że rezygnacje są zakładane w ciągu
> około 7 dni
>
dzieki, wczoraj rano juz wyslalem (na stronce ery znalazlem), za 7 dni
sciagne kilka filmow i dam znac co i jak, mam blueconecta 4 gb z lutego
-
9. Data: 2010-04-24 10:26:55
Temat: Re: Era Blueconnect bez ograniczeń transferu
Od: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>
>>> a mozna te pismo wyslac faxe jezeli tak to pod jaki numer ?
>>
>>
>> też można faksem - dane analogicznie jak do maila
>> oto numery:
>> (0-22) 413 69 14 Klienci indywidualni
>> (0-22) 413 49 49 Klienci biznesowi
>>
>> czas rozpatrzsenia faksu to z reguły maks 24h
>> z własnego doświadczenia jednak wiem że rezygnacje są zakładane w ciągu
>> około 7 dni
>>
>
> dzieki, wczoraj rano juz wyslalem (na stronce ery znalazlem), za 7 dni
> sciagne kilka filmow i dam znac co i jak, mam blueconecta 4 gb z lutego
Na wszelki wypadek zadzwoń za tydzień pod 602 900 i spytaj się z jakim dniem
będzie wyłączony blueconnect - jak konsultant odpowie Ci w ciągu kilku
sekund znaczy że reygnacja jest założona i przeczytał datę z programu, a jak
będziesz czekał znaczy, że szuka Twojego pisma w osobnym programie i
rezygnacji na koncie jeszcze nie ma.
--
Pracownik Hotline Era
-
10. Data: 2010-04-28 21:03:28
Temat: Re: Era Blueconnect bez ograniczeń transferu
Od: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>
niestety ale Era zaczęła wprowadzać kilka dni temu ograniczenie pasma w tzw.
HLR - w programach do obsługi jest ono w ogóle nie widoczne dla konsultantów
i troche nam to utrudnia pracę
zauważyłem jednak nie wszedzie to działa - w ciągu ostatnich dni miałem
klientów z przekroczonymi limitami i bez ograniczenia trasferu; u znajomych
tez różnie - jednym powchodziły blokady, innym nie
także póki co warto próbować - gwarancji jednak juz nie daję :)
--
Pracownik Hotline Era