  • 11. Data: 2010-02-21 23:48:57
    Temat: Re: Energooszczędny zestaw.
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sun, 21 Feb 2010 22:22:27 -0000, tg napisał(a):

    > "Leszek K." <l...@n...pl> wrote in message
    >
    > bzdura panie kochany

    Porównuję do q6600. Ten z mnożnika x9 schodzi na x6 a z napięciem o 0,15 V.
    Phenom schodzi z x14,5 na x4 a z napięciem o połowę. Nie chce mi się
    mierzyć ile to wychodzi na waty, ale raczej (po obrotach identycznych
    coolerów) to Phenom lepiej oszczędza.

  • 12. Data: 2010-02-21 23:52:34
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Leszek K. pisze:

    > A to ciekawostka. Jak z czterordzeniowego zrobić x6? Może Ty potrafisz?
    > A z x2 550 to tak mniej więcej 70% na x4 mi poszło.

    W obecnie sprzedawanych prawdopodobienstwo odblokowania dodatkowych
    rdzeni jest niemal zerowe.

  • 13. Data: 2010-02-22 01:43:45
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Mój stacjonarny komputer z monitorem CRT 17" 170W podczas normalnej pracy.

    ej, nie pisz ile razem - zawsze rozbij na kompa i ekren:
    CRT 17" potrafia brac 100W, wiec jak komp 70W ciagnie
    to nie jest tak zle

  • 14. Data: 2010-02-22 01:46:09
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > A jak to zrobić?

    trzeba odblokowac dodatkowe 2, albo 4 rdzenie

  • 15. Data: 2010-02-22 01:51:00
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > Phenom schodzi z x14,5 na x4 a z napięciem o połowę. Nie chce mi się
    > mierzyć ile to wychodzi na waty, ale raczej (po obrotach identycznych

    mniejszy zegar + napiecie, to na ogol mniejsza moc,
    ale jesli chcesz wiedziec ILE WATOW BIERZE DANY PROC
    to sprawdz ILE WATOW BIERZE DANY PROC
    i nie patrz na jakies mnozniki, zegary, napiecia, itd..

    mozesz sie zdziwic - po paru wtopach amd
    juz nie jestem ich zagorzalym fanatykiem.

  • 16. Data: 2010-02-22 04:23:58
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 02:51:00 +0100, Q napisał(a):

> [...]
    > i nie patrz na jakies mnozniki, zegary, napiecia, itd..
    >
    > mozesz sie zdziwic - po paru wtopach amd
    > juz nie jestem ich zagorzalym fanatykiem.

    Widzę co się dzieje z coolerem. Na Phenomie prawie staje. Na Q6600 zwalnia,
    ale dalej jest mocno słyszalny. Coolery identyczne. Przy pełnym obciążeniu
    chodzą mniej więcej równo (ze wskazaniem na phenoma).

  • 17. Data: 2010-02-22 06:25:10
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > ej, nie pisz ile razem - zawsze rozbij na kompa i ekren:
    > CRT 17" potrafia brac 100W, wiec jak komp 70W ciagnie
    > to nie jest tak zle

    sorki, komputer 100W na sempronie 2500+, 2 HDD, 1 DVD, grafika ATI 9250.
    Monitor CRT LG 17" - 70W.

  • 18. Data: 2010-02-22 06:27:03
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 02:46:09 +0100, Q napisał(a):

    > trzeba odblokowac dodatkowe 2, albo 4 rdzenie

    Z tego co wiem można zrobić to z x2 otrzymując x4 (znajomy tak zrobił).
    Moje pytanie było do qwerty - jak odlbokować te dodatkowe, nieistniejące
    w chipie rdzenie?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 19. Data: 2010-02-22 06:41:23
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości grup
    sja.net...
    > Z tego co wiem można zrobić to z x2 otrzymując x4 (znajomy tak zrobił).
    > Moje pytanie było do qwerty - jak odlbokować te dodatkowe, nieistniejące
    > w chipie rdzenie?

    Przecież wyraźnie napisał, że _podkręcał_, a nie odblokowywał. Zrozumieliście o
    co mi chodzi?

  • 20. Data: 2010-02-22 06:43:22
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Leszek K." <l...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hlsgcq$vq6$...@n...onet.pl...

    > A to ciekawostka. Jak z czterordzeniowego zrobić x6? Może Ty potrafisz?
    > A z x2 550 to tak mniej więcej 70% na x4 mi poszło.

    Skoro nie odblokowujesz rdzeni, tylko podkręcasz z x2 do x4 to ty jesteś specem.