  • 1. Data: 2010-02-21 08:52:04
    Temat: Sprzętowy odtwarzacz pdf do prezentacji?
    Od: joahim <w...@g...com>

    Witam,

    Znudziło mi się noszenie laptopa codziennie na prezentacje...Czy
    istnieje jakiś sprzęt, co odtwarza pdfy (na karty SD) i ma wyjście
    VGA?

    pozdrawiam

    joahim

  • 2. Data: 2010-02-22 01:36:46
    Temat: Re: Sprzętowy odtwarzacz pdf do prezentacji?
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** joahim <w...@g...com> wrote:

    > Znudziło mi się noszenie laptopa codziennie na prezentacje...Czy istnieje
    > jakiś sprzęt, co odtwarza pdfy (na karty SD) i ma wyjście VGA?

    Raczej nie. Ale jakbyś skonwertował te PDF na AVI to dowolny player czy nawet
    telefon.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 3. Data: 2010-02-22 05:37:20
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    joahim pisze:
    > Witam,
    >
    > Znudziło mi się noszenie laptopa codziennie na prezentacje...Czy
    > istnieje jakiś sprzęt, co odtwarza pdfy (na karty SD) i ma wyjście
    > VGA?

    OIDP są projektory z czytnikami kart i USB. Powinny sobie radzić z PPT.
    Z Pdf może być gorzej
    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2010-02-22 07:30:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Piotr Rezmer napisał(a):

    > OIDP są projektory z czytnikami kart i USB. Powinny sobie radzić z PPT.
    > Z Pdf może być gorzej

    Radzą sobie z PPT? ;) IMO wyswietlaja jednynie jpg ;) co z reszta
    wystarczy bo co za problem prezentacje wyeksportowac do jpg? ;)

    j.
    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 5. Data: 2010-02-22 08:39:04
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    januszek pisze:
    > Radzą sobie z PPT? ;) IMO wyswietlaja jednynie jpg ;) co z reszta
    > wystarczy bo co za problem prezentacje wyeksportowac do jpg? ;)

    Nie zawsze się da. Niektóre prezentacje wymagają animacji.
    Nie tylko w celu podniesienia atrakcyjności wizualnej, ale
    wytłumaczenia pewnych zjawisk i procesów.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 6. Data: 2010-02-22 10:03:54
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Radosław Sokół napisał(a):

    > Nie zawsze się da. Niektóre prezentacje wymagają animacji.
    > Nie tylko w celu podniesienia atrakcyjności wizualnej, ale
    > wytłumaczenia pewnych zjawisk i procesów.

    Projektor musiałby więc być jednocześnie dvd playerem? ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 7. Data: 2010-02-22 13:58:16
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    januszek pisze:

    > Radzą sobie z PPT? ;)
    Może taki:
    http://technow.pl/projektor-kieszonkowy-aaxa-l1
    albo
    http://www.benchmark.pl/aktualnosci/Miniaturowy_proj
    ektor_MBP200_od_Samsunga-18735.html

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2010-02-22 15:11:21
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    januszek pisze:

    > Projektor musiałby więc być jednocześnie dvd playerem? ;)

    To też nie rozwiązuje problemu, bo te animacje mogą być ste-
    rowane przez prelegenta, a nawet ich działanie może być uza-
    leżnione od wskazywanych obiektów. Wbrew pozorom w Power-
    Poincie (i jego odpowiednikach) da się całkiem skomplikowane
    akcje programować. Tak, w DVD da się takie numery robić, ale
    przestałoby to być wygodne i szybkie ;)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 9. Data: 2010-02-25 16:29:37
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    "joahim" <w...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
[...]

    Kup Dell Axim 51v
    ma wyjście video - wysterujesz nim projektor
    A wyświetlisz co tylko potrafi Wndows mobilny.
    Koszt chyba ok.300zł

  • 10. Data: 2010-02-27 01:34:40
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik michalek <m.michales@gmailcom> napisal w wiadomosci
    > Kup Dell Axim 51v
    > ma wyjście video - wysterujesz nim projektor
    > A wyświetlisz co tylko potrafi Wndows mobilny.

    Wiele biznesowych telefonow z Windowsem Mobile posiada TV-Out (np HTC Touch
    PRO2, i-mate 9502). Konieczne jest oczywiscie zastosowanie
    kabla-przejsciowki.
    www.pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=art
    icle&id=13988:i-mate-9502-ze-wszystkim,-ale-czy-dla-
    wszystkich?&catid=33:sprzet&Itemid=89
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info