  • 31. Data: 2010-02-22 22:22:37
    Temat: Re: Energooszczędny zestaw.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@u...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Natomiast te rzekome "wynalazki" to jedne z najlepszych zasilaczy na
    > rynku. Ten pierwszy jest producentem - bardzo dobrym zresztą - ten
    > drugi nie ma w ofercie słabych zasilaczy. Seasonic produkuje zasilacze
    > dla np. Corsaira, Anteca czy PC Power&Cooling.

    oczywiscie słowa wynalazki uzyłem w jak najbardziej pozytywnym znaczeniu.

    Dzieki za super podsumowanie i ciekawy artykuł.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 32. Data: 2010-02-23 00:17:21
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik Wiesław napisał:

    > W praktyce właśnie, należy kupować zasilacze opatrzone certyfikatem 80+,
    > gdyż tylko takie zapewniają jakiś konkretny poziom sprawności.
    > Logiczne jest, że producent kiepskiego zasilacza nie poda jego danych
    > i nie chodzi tu tylko o sprawność.

    > http://nvision.pl/45-zasilaczy-w-praktyce--Articles-
    157-ndetails-53.html

> [...]
    > Warrior, gdyż to podobno te same zasilacze (Fortrona zresztą). Sprawność
    > nie zachwyca, ale mają jakieś zalety. Teraźniejsze Modecomy (prócz Volcano)
    > są zapewne podobne.
    >
    > Jest tu również polecany przez niektórych Chieftec GPS-xxxAA-101A.
    > Również nie zachwyca, szczególnie, że nie jest wcale taki tani jak na
    > swoją jakość.
    > Natomiast te rzekome "wynalazki" to jedne z najlepszych zasilaczy na rynku.
    > Ten pierwszy jest producentem - bardzo dobrym zresztą - ten drugi nie ma
    > w ofercie słabych zasilaczy. Seasonic produkuje zasilacze dla np. Corsaira,

    JA pierdziu, musze wymienic zasilacz :)

  • 33. Data: 2010-02-23 13:37:45
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 21:50:11 +0100, Wiesław napisał(a):

> [...]
    > gdyż tylko takie zapewniają jakiś konkretny poziom sprawności.
    > Logiczne jest, że producent kiepskiego zasilacza nie poda jego danych
    To jak już się przerzucamy certyfikatami, to najnowsza nowość Enermax
    MODU87+ z 80 PLUS Gold :
    http://pclab.pl/art41063-6.html
    Cena też powala... :)

    --
    Marcin

  • 34. Data: 2010-02-23 15:13:03
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Tue, 23 Feb 2010 14:37:45 +0100, MarcinCz napisał(a):

    > To jak już się przerzucamy certyfikatami, to najnowsza nowość Enermax
    > MODU87+ z 80 PLUS Gold :
    > http://pclab.pl/art41063-6.html

    Na stronie 9 artykułu - zaskakująca, nawet jak na Gold, sprawność przy
    bardzo niskim obciążeniu. Jest to chyba pierwszy artykuł, z którym się
    spotkałem, w którym jest mierzona sprawność dla obciążenia poniżej 20 %
    (przy certyfikowaniu 80+ bada się obciążenia od 20 %).

    Wniosek dla autora wątku: bierz tego Enermaxa! :)

    --
    GLaF

  • 35. Data: 2010-02-23 19:14:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik GLaF g...@n...takiego.numeru.pl ...

> [...]
    > (przy certyfikowaniu 80+ bada się obciążenia od 20 %).
    >
    > Wniosek dla autora wątku: bierz tego Enermaxa! :)

    za przeproszeniem - jeszcze mnie nie popierd.....
    Zwracałby sie chyba 10 lat ciągłego działania.

  • 36. Data: 2010-02-23 21:44:12
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > http://nvision.pl/45-zasilaczy-w-praktyce--Articles-
    157-ndetails-53.html

    szkoda, ze nie przetestowali pasywnego SP-600-R10 600W
    z AZO Digital;
    chwala sie tam, ze sprawność tego zasilacza przekracza 90%...

    zastanawiam sie czy lepiej wsadzic pasywny zasilacz,
    czy lepiej jakis cichy z wolnym wentylatorem,
    ktory zawsze jednak pomaga "wietrzyc" obudowe...