  • 11. Data: 2010-01-11 07:24:13
    Temat: Re: Eneloop - które?
    Od: Marx <M...@n...com>

    Eneloopy kupowalem w FotoJoker - mam blisko, wiec nie placilem za przesylke.
    Dzialaja.
    Marx

  • 12. Data: 2010-01-11 08:28:27
    Od: jurekk <j...@j...pl>

    a co sądzicie o PURE ENERGY??
    w enelopach jest 1.2V, tutaj mamy 1,5V
    tylko, że są do nich dedykowane zasilacze

  • 13. Data: 2010-01-11 09:22:59
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "jurekk" <j...@j...pl> napisał w wiadomości
    > a co sądzicie o PURE ENERGY??
    > w enelopach jest 1.2V, tutaj mamy 1,5V
    > tylko, że są do nich dedykowane zasilacze

    IMO za piekne zeby bylo prawdziwe :)

    Temat ladowalnych alkaicznych baterii przewijal sie juz kilka lat temu.
    Po sprawdzeniu z bliska okazywalo sie, ze w zasadzie sie laduja,
    ale dobrze by bylo za bardzo ich nie rozladowywac jesli chce sie
    ladowac ;) ze laduja sie kilka razy i za kazdym razem pojemnosc
    leci na pysk itd.

    Nie wykluczone, ze pojawilo sie cos nowego, lepszego technologicznie
    i faktycznie mozna 500x ladowac baterie 1.5V 2000mAh.
    Tylko dlaczego o tym tak cicho??? ;)