  • 1. Data: 2011-07-01 10:42:21
    Temat: ERA informacja o uldze
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    WItam!
    Przegladam sobie umowy na netbook z internetem w erze (na firmę) i nie
    widze tam kwoty ulgi, gdzie to mogę sprawdzic, ponieważ chciałem
    sprawdzic czy opłaca mi się ją wcześniej zerwać bo zostało juz kilka
    miesięcy.
    No i czy przypadkiem taka kwota nie MUSI byc podana na umowie bo coś
    chyba Liwiusz na ten temat wspominał.

    P.

    --
    z magazynem</a>

  • 2. Data: 2011-07-01 10:46:14
    Temat: Re: ERA informacja o uldze
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-01 12:42, Pendrive pisze:
> [...]
    > miesięcy.
    > No i czy przypadkiem taka kwota nie MUSI byc podana na umowie bo coś

    Tak, zgodnie z PT operator ma prawo żądać kary umownej w wysokości nie
    większej niż ulga przyznana w związku z zakupem telefonu.

    Ulga ta:
    - powinna być wskazana w umowie
    - powinna być rozliczana proporcjonalnie

    Jeśli zatem w umowie (regulaminie promocji) nie ma wspomnienia o uldze,
    to nawet ogólny zapis o karze umownej nie powinien być skuteczny, bowiem
    wówczas abonent może wnieść zarzut, że żadnej ulgi w związku z
    podpisaniem umowy nie otrzymał, a operator nie wykaże, że jest inaczej.

    --
    Liwiusz