eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmDzwonię ja do Play...Dzwonię ja do Play...
  • Data: 2010-10-26 09:40:45
    Temat: Dzwonię ja do Play...
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Właśnie próbowałem się połączyć z Simplusa z numerem w Play.
    Nikt nie odbierał, więc usłyszałem komunikat, że abonent blablabla i
    proszę zadzwonić później.
    Od razu przyszło powiadomienie z Plusa, że czas *rozmowy* wyniósł 3
    sekundy, koszt 4 grosze.

    Podobny przypadek zauważyłem jakiś czas temu w przypadku gdy abonent
    Play ma wyłączony telefon i słychać zachętę do wysłania notki sms.
    Przed chwilą zrobiłem do ponownie i jest: czas *rozmowy* 10 sekund,
    koszt 12 groszy.

    Jak dla mnie to nie fair. Żądać kasy za odsłuchanie komunikatu
    "systemowego"?
    I nie jest to ficzer Plusa - wykonałem testowe, nieodebrane połączenie
    do Orange i kasa nie została pobrana za odsłuchanie sygnału
    nieosiągalności (lub bardzo podobnego).

    Ciekaw jestem co na ten temat mówią normy. O normy obyczajowe nie
    pytam, bo tu wszystko jest jakby jasne, więc wystarczą te techniczne.

    Aaaa... Już teraz wiem czemu niedawno ktoś tutaj szukał regulaminu
    notki sms :/

    Maciek.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: