  • Data: 2010-10-26 10:17:27
    Temat: Re: Dzwonię ja do Play...
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał
    > Hmmmm - przed chwila sprawdzalem z Ery na jednego z moich Playow i
    > jest normalnie, komunikat bez nawiazywania polaczenia.
    > Moze wiec byla to jednak jakas notka SMS albo cos w tym stylu...

    Sprawa się komplikuje:

    Test z Orange POP - "przepraszamy, wybrany telefon nie odpowiada" - na
    koncie była i jest taka sam kwota.
    Notka SMS - po słowach "możesz wybrać notkę..." rozłączyłem się i czas
    rozmowy 6 sekund, koszt 8 groszy.

    Zamieniłem aparaty.
    Z Simplusa: gdy nie odpowiada jest OK. Notka SMS: Czas rozmowy 5
    sekund, koszt 6 groszy.
    Z Orange POP: gdy nie odpowiada jest OK. Notka SMS: jak wyżej.

    Hmm... W pierwszym przypadku (poprzedni mój post) pewnie coś nie halo
    z sygnalizacją albo z telefonem. Ale co do Notki SMS, to ewidentnie
    jest to płatne połączenie ze zwykłą pocztą głosową.

    Zajrzę później :)
    Maciek.